Loading...
nl

foto lezen?

jokids
jokids jan 4 '09
Hallo, ik heb mijn foto geplaatst. Wil iemand mijn foto lezen?
Liefs, Jokids
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 4 '09
Om het de lezers even wat gemakkelijker te maken, hier even de foto:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '09
Hallo Jokids,

Ik wil graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Ik zie een binnenvetter die moeite heeft om dingen te uiten als er iets direkt gevraagd wordt. Confrontaties kun je dus heel slecht tegen en sla je dicht.

Je bent erg eigenwijs wink.

Je bent een doorzetter die ergens echt voor kan gaan, als je dit ook echt wilt. Je weet van aanpakken, en kan snel handelen als het nodig is.

Ik weet niet of je dit al wist, maar jij bent een rasechte indigo. Eén van de vroege indigo's smile.

Op je derde oog, zie ik een blokkade zitten, dus misschien kun je tijdens je sessies daar even wat aandacht aan geven.

Ik zie eigenlijk een hele onbalans in je energie. Teveel hier en te weinig daar. Misschien moet je eens wat aandacht geven aan het geheel, ipv de losse dingen. Het komt op mij over als een cocktail van verschillende pilletjes, die op allerlei verschillende plekken hun werk doen.

Ik vroeg me af, of jij ook last hebt van hoofdpijnen. Dit is namelijk een symptoon van de onbalans.

Soms moet je niet teveel willen, en ook de dingen accepteren zoals ze zijn. Kijk uit, dat je niet te ver in dingen wilt gaan, zodat het niet tenkoste van anderen gaat.

Je bent niet één van de makkelijkste, maar dat wist je al smile.

Je hebt je hart op de goede plek zitten, en bent ook prima te vertrouwen. Ze moeten je alleen niets flikken, want dan kan je een echte draak worden.

Goed, dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd of het een beetje klopt.
jokids
jokids jan 8 '09
Hallo NiMS,
Leuk dat je me foto hebt gelezen. Hartstikke bedankt. Je hebt het goed gedaan hoor! Complimentjes
Ik zal je even laten weten wat klopt en niet.
Confrontaties heb ik moeite mee en daardoor misschien wel een binnenvetter en sla ik inderdaad dicht op dat moment. Vaak heb ik later dan van ooh....had ik dat of dat maar gezegd. maar ja..te laat dan.
Eigenwijs :-) ja beetje wel. Maar misschien meer "eigen" wijs.
Een doorzetter ben ik niet altijd...was't maar zo, dan was ik vast al tig kilo's kwijtgeraakt haha. Wel pak ik vanalles aan en heb veel interesses.
Indigo kan ik niet zo plaatsen. Ik weet niet goed wat je bedoeld of wat indigo precies inhoudt?? Kun je me dat nog uitleggen?
Waarschijnlijk klopt het wel dat er een blokkade zit op mijn derde oog....daar probeer ik doorheen te komen en zal hier extra aandacht aan geven. Wil te graag dingen zien/voelen/horen.
Onbalans kan ook wel kloppen en helemaal wat mijn hoofdpijn betreft...hier heb ik erg (te) vaak last van en ik denk ook dat ik mezelf meer rust moet geven (maar ik wil vanalles maar zal hierin balans moeten zoeken) Ga ik mee aan t werk.
Men vind mij geen moeilijk mens. Vriendelijk en spontaan en meelevend. Misschien ben ik voor mijn liefje niet de makkelijkste. Maar door teleurstellingen ben ik zo geworden.
En inderdaad ze moeten me niet iets flikken. Ik hou van rechtvaardigheid.Maar soms twijfel ik aan mijn intuitie omdat ik bang ben dat ik dan fout zit en dan wil ik juist wel meer draak zijn. Ja, een draakje soms toch ook wel.
Nogmaals bedankt voor je lezing. Super.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 8 '09
Bedankt voor je reactie!

Meer informatie over indigo's staat ook op deze site wink
Klik hier http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_4_1_hoe%20herken%20je%20ze.htm
en gebruik het menu aan de rechterkant vanaf hoofdstuk 4.4 en verder. Ik hoor wel wat je ervan vindt.
Sephora
Sephora jan 9 '09
Lieve Jokids,

Ik ben geen fotolezer, maar ik had 't gister voor mezelf geprobeerd om te kijken wat ik kon zien. Ik heb puur naar jouw foto gekeken en daarna naar Nims z'n lezing om te kijken of er wat klopte aan wat ik bij jou voelde smile

Ik zag op 't eerste gezicht namelijk een hele leuke foto met een leuke, lachende vrouw maar toen ik wat beter ging opletten zag ik dat je ondanks je lach een soort verdriet/pijn had of met je meedraagt. Alsof je iets hebt meegemaakt of alsof je bepaalde dingen (nog) niet verwerkt had/hebt. Ik vind 't moeilijk om te verwoorden wat ik voel. Ik probeer alleen te verwoorden wat ik gister voelde toen ik naar jouw foto keek.
Nu ik Nims z'n lezing zie vind ik 'binnenvetter' 't juiste woord wat ik bij je zag. Nogmaals, dit is de eerste keer dat ik een foto lees hoor, dus vergeef me als ik 't fout zie wink

Liefs!
jokids
jokids jan 9 '09
Nou dat is een duidelijk verhaal. smileEn klopt wel aardig. Niet alles hoor....maar iedere indigo heeft zo zo'n eigen 'wijsheid' Dank je wel voor reactie. super
jokids
jokids jan 9 '09
Lieve Sephora,
Ook lief dat jij nog naar mijn foto hebt gekeken. Goed dat je het ook laat weten, vooral bij zo'n eerste keer.
En 't is moeilijk om een foto te lezen. Wel interessant. Maar een binnenvetter ben ik toch wel een beetje hoor. En ook heb ik heel wat meegemaakt al en misschien nog niet alles verwerkt. Klopt wel hoor. ;-) En op dit moment heb ik het gevoel dat ik niet eerlijk behandeld wordt op mijn werk. En daar krijg ik ook 'kopzorgen' van wat ik moet loslaten.
Maar ga zo door hoor! Mocht je nog iets doorkrijgen dan hoor ik het graag.
Liefs, jokids
Anne
Anne jan 10 '09
Goed Sephora smiledat je het toch hebt geprobeerd.
Ga zo door!! laugh
Liefs aNNe
Sephora
Sephora jan 10 '09
Origineel bericht van: jokids
Lieve Sephora,
Ook lief dat jij nog naar mijn foto hebt gekeken. Goed dat je het ook laat weten, vooral bij zo'n eerste keer.
En 't is moeilijk om een foto te lezen. Wel interessant. Maar een binnenvetter ben ik toch wel een beetje hoor. En ook heb ik heel wat meegemaakt al en misschien nog niet alles verwerkt. Klopt wel hoor. ;-) En op dit moment heb ik het gevoel dat ik niet eerlijk behandeld wordt op mijn werk. En daar krijg ik ook 'kopzorgen' van wat ik moet loslaten.
Maar ga zo door hoor! Mocht je nog iets doorkrijgen dan hoor ik het graag.
Liefs, jokids

Ik ben blij dat m'n gevoel klopte. Dank je voor je reactie jokids en fijn dat ik de kans kreeg om je foto te lezen smile

Ja Anne, toch geprobeerd he! laugh
Ga ik vaker doen als ik voel dat 't goed is wink
Anne
Anne jan 10 '09
Hoi Jokids, ik wil wel een poging doen om je foto te lezen, hoor graag je reactie smile

Geruststellend mens.............

Jij bent de persoon die anderen op hun gemak stelt smileAlleen al als anderen zich in jou omgeving bevinden, voelen ze onbewust jou mooie energie die naar hun toestroomt. Alles gaat automatisch, je aura bevat veel liefdevolle gevoelens voor anderen. Je komt over als een geruststellend mens :), mensen komen vaak naar je toe om wijsheid te vragen of om problemen met jou te bepraten ze voelen onbewust dat jij ''meer'' weet.
Je voelt aan als iemand die veel kennis en wijsheid bezit mensen willen graag een stukje van dat hebben. Jij kunt ze dat geven door hun de mooie dingen te laten zien in hun leven, maar doe dat dan alsjeblieft ook in je eigen leven smile

De wijsheid die jij bezit zijn gevormd door je leven. Je leven is niet altijd even makkelijk geweest. Maar zie de mooiheid die je heeft gebracht tot wie je nu bent smileEen liefdevol persoon met een mooie aura die vele mooie energieen bezit. Je zou wat meer mogen vertrouwen op jezelf smile
Die twijfel die zich af en toe de kop op steekt is nergens voor nodig. De terug blik op verleden doet er niet meer toe, je bent Nu wie je bent smileWees gelukkig met jezelf zoals je nu bent, zie de mooie dingen die je bezit, en al het oude zal zijn plaats vinden in jou smile

Laat je energie stromen en wees jezelf, ik weet het is moeilijk maar je bent al zover, je hebt al zoveel geleerd.
Word niet moe van je leerervaringen maar zie ze als een uitdaging, zie ze als iets wat je uiteindelijk wat moois kan geven. Kracht liefde voor jezelf.
Omgeef jezelf met wit licht en je zult nog meer stralen oude dingen vallen teniet en positieve dingen zullen op je pad komen.

Lach eerst naar jezelf, dan naar de wereld...........

Probeer jezelf te accepteren zoals je nu bent, begin met die lach, begin met het zien val al je positieve kanten smilelach dan naar de wereld.
Je doet het nu andersom, je lacht naar de wereld helpt mensen onbewust/bewust door raad te geven en je vergeet jezelf soms. Je hebt niet altijd even zin als er weer iemand voor je staat met een probleem, lach eerst naar jezelf, accepteer jezelf wink
Dan zulf je jezelf minder vaak voorbij lopen en mooiere dingen op je pad krijgen.

Het begint allemaal uiteindelijk bij jezelf, wat jij denkt wat jij voelt, krijg je terug. Wees liefdevol voor jezelf en je krijgt het in grotere mate terug. smile

Bezit van mooie energieen.............

Je bezit over mooie energieen om andere mensen te kunnen helpen, je doet het al af en toe, maar je kan jezelf er ook mee helpen zodat je leven aangenamer word. Nu gaat het vaak in je leven op en neer. Leuke dingen minder leuke dingen.
Ik voel en zie een mooie aantal energie bij je de kleuren blauw paars en groen bezit je in je aura ik heb de betekenis opgezocht op internet.

Groen
Met betekenis ten behoeve van de 4de Chakra van het Hart in de 4de Fase: Beheersing van de Geest. De zorgdragende mens. Sociaal gevoel, bewustwording boven het materiele.
Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, evenwicht, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel.

Blauwpaars
Met betekenis ten behoeve van de 6de Chakra in de 6de Fase:
Meditatie. Het onthechten van het aardse. Abstract denken. Waarnemen.
Blauw violet algemeen: Activeert gerijpte kennis, vergeestelijking, religie, devotie, wijsheid, spiritueel hogere idealen, bescheidenheid, fijngevoeligheid, ernst, diepzinnigheid, macht en sterkte.

Het bezit van deze mooie energie is jou eigen, je bezit ze al heel lang. Je zou er iets mee kunnen doen voor jezelf als eerst wink

Liefs aNNe
jokids
jokids jan 13 '09
Lieve Anne,
Wooooooooouw hier wordt ik echt stil van. Wat heb jij mij mooie boodschappen gegeven zeg. smileZeker voel ik hier wat maar kan het zelf nog niet geloven. Onzekerheid denk ik. Maar ik zal inderdaad meer liefdevoller naar mezelf moet kijken en daarna naar buiten stralen. :-) smileik zal me omringen met een witlicht. Heerlijk wat een lieve boodschap zeg,ik ga hem uitprinten en vaak lezen. Heel bijzonder vind ik jou boodschap voor mij. Harstikke bedankt. Lees jij veel foto's?
Dank je wel.
Liefs, Joke wink
Anne
Anne jan 14 '09
Lieve Joke smile

Dankje wel voor je lieve reactie, dat doet me goed smile
Ik lees wel vaker foto's, vooral hier op het forum. Vind het altijd erg mooi als mensen de mooie boodschappen kunnen begrijpen. Ik hoop ook altijd erg dat ze iets mee gaan doen, iedereen kan een mooi mens zijn smile

Leuk dat je hem gaat uitprinten en hem vaak gaat lezen, dat zal je zeker helpen smile
Geloof in jezelf je bent een mooi mens.

Liefs aNNe
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 14 '09
Hai Joke!

Ik heb nooit foto's gelezen, kan het volgens mij ook niet. Maakt me ook niet zoveel uit. Lees graag wat anderen lezen in foto's en wat de gelezene er van vindt.

Toen jij je foto plaatste had ik bij het zien van jouw foto als enige gedacht: 'tot hier en niet verder', 'afstand bewaren'. Zou jij kunnen begrijpen waarom ik dat dacht?

Ik blijf daar al een hele tijd aan denken, en nu zie ik jouw foto 'toevallig' weer en trek ik toch maar de stoute schoenen aan om het jou te vragen.

Excuses als het helemaal nergens op slaat hoor... blush

Liefs Paulette
jokids
jokids jan 15 '09
hoi Paulette, smile
Dank je wel voor jou reactie, lief van je. Heel goed dat je hem durft uit te spreken. 'tot hier en niet verder' zou ik kunnen plaatsen bij het feit dat ik misschien meer mijn eigen grenzen moet aangeven en laten zien. Ze kunnen meestal heel ver gaan bij mij....Zo ver dat ik dan zoiets krijg van'...dit is niet meer rechtvaardig, niet meer eerlijk, of zo ga je niet met mensen om....maar dan is het te ver en voel ik me heel onbehaaglijk. Dus misschien heb je dat gezien??
Dank je wel. Liefs Joke wink
jokids
jokids jan 15 '09
Hey Anne,

Je geeft hele mooie boodschappen mee en daar groei je van. Je lezing ligt naast mijn bed en elke dag lees ik hem even over, 't geeft me zelfvertrouwen. Ga door hoor, je doet mooie dingen.
Liefs Joke
Anne
Anne jan 15 '09
Dankje wel lieve joke smilehet doet me goed om dat te lezen.
Ik hoop dat je meer zelfvertrouwen zult krijgen smile
Liefs aNNe
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 15 '09
Origineel bericht van: jokids
hoi Paulette, smile
maar dan is het te ver en voel ik me heel onbehaaglijk. Dus misschien heb je dat gezien??
Dank je wel. Liefs Joke wink

Ja, het was dat onbehagelijke gevoel

Bedankt voor je reactie, grappig dat het dus wel klopte...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 16 '09
Hai Joke,

Ik heb nog een andere vraag aan je. Dat gevoel van onbehagen... De persoon die de foto van jou heeft genomen, heb je dat ook bij hem of haar?

Ik vraag dit om te testen wat ik zie en of het klopt. Dan kan ik er ook weer iets mee.

Groetjes!
jokids
jokids jan 16 '09
Hey paulette,
Nee. Ik voel me juist erg prettig bij die persoon.
Groetjes joke smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske