Loading...
nl

Mijn foto

Anne
Anne jan 6 '09
Graag gedaan smile
Succes met alles;)
Prada
Prada jan 7 '09
Hey

Ik wil ook wel proberen je foto te lezen, ik heb niet gelezen wat de andere hebben geschreven..

Ik heb het nog nooit eerder gedaan dus het kan zijn dat ik het helemaal mis heb en er niks van klopt dus dan zou ik dat graag weten!

Ik zie een vrolijk/spontaan persoon die midden in het leven staat. Je bent blij met het leven hoe je dat nu leeft. Je kunt met veel mensen goed over weg, maar je weet ook bij wie je moet oppassen (personen die minder te vertrouwen zijn)

Volgens mij weet jij heel goed wat je doet met alles wat je onderneemt zowel prive als op het werk.

Dat was wat er in me opkwam bij het zien van je foto.. Het is maar een korte lezing, maar je moet ergens beginnen he wink

Ik ben heel benieuwd of het klopt of niet, nogmaals heb nog nooit eerder een foto gelezen dus hoor graag wat je er van vond.
Precious1
Precious1 jan 8 '09
Hoi Prada,

Dank je dat je mijn foto ook wilde lezen! smile

Het klopt deels.
Vrolijk spontaan: Ja, als ik goed in mijn vel zit is dat zo. Momenteel heb ik nog weleens momenten dat ik helemaal niet goed in mijn vel zit en dan ben ik erg stil en teruggetrokken.
Midden in het leven: Hm.. ja wat is midden in het leven? Ik voel dat zelf nog niet zo omdat ik me nog vaak terugtrek vanwege bovenstaande. wink

Ik kan wel met veel mensen goed overweg ja, geen moeite mee. Mensen waar ik me niet oke bij voel, die vermijd ik. Misschien dat je dat bedoeld met oppassen?

Ik weet vrij goed wat ik doe met alles wat ik onderneem ja. Ik handel niet als een kip zonder kop en denk goed wat ik wil/niet wil. Kan alleen wel eens erg impulsief zijn.

Anyway, leuk dat je even hebt geprobeerd mijn foto te lezen! Als je meer oefent zul je het ook onder de knie krijgen. wink
Maris1976
Maris1976 jan 8 '09
Heeey ik zie dat jij ook uit Den Bosch komt, hier nog een Bossch Bolleke smile
Leuk dat de lezingen goed hebt ervaringen.
Groetjes Maris
Precious1
Precious1 jan 8 '09
Jaa! Leuk! Echt bosschenaar? (ik niet hoor wink)
Prada
Prada jan 8 '09
Hey bedankt voor je reactie!

Jammer dat t niet helemaal klopt.. Met dat oppassen bedoel ik idd dat je die vermijd en mocht dat niet altijd kunnen dat je oplet wat je tegen dat soort mensen zegt

BTW ik woon vlakbij Den Bosch in Helvoirt (tussen Den Bosch en Tilburg) lees hier dat jij en maris daar vandaan komen laugh
Precious1
Precious1 jan 8 '09
Origineel bericht van: Prada
Hey bedankt voor je reactie!

Jammer dat t niet helemaal klopt.. Met dat oppassen bedoel ik idd dat je die vermijd en mocht dat niet altijd kunnen dat je oplet wat je tegen dat soort mensen zegt

BTW ik woon vlakbij Den Bosch in Helvoirt (tussen Den Bosch en Tilburg) lees hier dat jij en maris daar vandaan komen laugh

Klopt, ik mijd ze of pas erg op mijn woorden, of zeg gewoon helemaal niks.
Maar gewoon blijven oefenen hoor winkIs natuurlijk ook wel beetje hoog gegrepen om te verwachten dat de 1e keer alles foutloos zou zijn, toch? wink

Hey, wat leuk! Nog een brabootje! smile
admin
admin jan 8 '09
En hier nog 1 brabo
Prada
Prada jan 9 '09
Jah idd, denk ook dat als ik oefen het steeds beter zal gaan ;-) dus blijven proberen he
Wendy's
Wendy's jan 9 '09
goed zo sabine.. kben ook een brabander uit helvoirt! laugh
Beschermengel
Beschermengel jan 9 '09

Mijn familie van mijn moeders kant komen uit Brabant smileBreda en Hoeven...ik vondt ze als kind zo leuk accent hebben! nu nog hoor smileen zo'n gezellige sfeer hingt er altijd als we op visite gingen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 13 '09
Hey ik heb eindelijk weer even tijd gevonden om ook even naar de nieuwe foto te kijken:

En ik zie een enorm verschil met die eerste. Ik zie een enorm stuk volwassenheid terug. Of eigenlijk een bepaalde hardheid. Nou heb ik ook wel e.e.a. ondertussen van je gelezen, en begrijp heel goed waardoor dit komt, maar het zit ook erg vast in je systeem.

Ik begrijp nu ook de tegenstrijdiheid met je eerste foto en deze die ik voelde.

De 2e foto laat een stuk onzekerheid zien over je levenspad en het zoeken van de weg hierop. Je kijkt volgens mij nog iets teveel achteruit, ipv vooruit (daar waar dit pad heengaat wink).
Nou ben je wel goed bezig om je schepen te verbranden lees ik, dus ga zo door!

Je bent nog steeds enorm prachtig en ik zou eens kijken hoe je de engel in jezelf kunt vinden. Want die herken ik nu veel sterker. Juist die engel in jezelf heeft ervoor gezorgd dat jij de kracht kon vinden, dit nieuwe levenspad te bewandelen.

Wat oefeningetjes die je zou kunnen doen is gebruik te maken van je vleugelchakra. Deze zal bij jou zeer krachtig ontwikkeld zijn, en hier kun je ook wat mee gaan doen.

Ik heb het idee dat jij enorm goed bent in het verspreiden van kennis door jezelf te zijn. Ik kan nu moeilijk zeggen wat ik hiermee precies bedoel, maar het zal vanzelf duidelijk worden wink. Wat dat betreft hebben ze grote plannen voor je hierboven. En ik vermoed dat jij dit ook best wel gevoeld hebt, of nu begint te voelen.

Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen, wat een transformatie laugh. Ik ben blij dat je op merudi bent, en we zullen nog wel wat van je horen wink.

Goed, ook dit was dan mijn 2e lezing. Geen idee of je er iets mee kunt, want hij is wss een beetje anders als anders haha. Ik hoor wel wat je ervan vindt laugh.
Precious1
Precious1 jan 14 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hey ik heb eindelijk weer even tijd gevonden om ook even naar de nieuwe foto te kijken:

En ik zie een enorm verschil met die eerste. Ik zie een enorm stuk volwassenheid terug. smileDat klopt wel, door de dingen die ik geleerd heb, ben ik een stuk volwassener geworden. Niet meer het meisje maar nu gewoon vrouw. Of eigenlijk een bepaalde hardheid. Nou heb ik ook wel e.e.a. ondertussen van je gelezen, en begrijp heel goed waardoor dit komt, maar het zit ook erg vast in je systeem.
Dat kan ook wel kloppen. Door de ervaring wordt je wat harder. Eigenlijk ben ik erg zachtaardig en meegaand, goed van vertrouwen, zie altijd het goede van de mens. Dat is mijn ondergang geweest. Mijn mens-zijn en de eigenschappen die ik had werden misbruikt. Heel graag zou ik dat zachtaardige weer toe willen laten, maar ben bang daarvoor geworden, bang dat het misschien weer misbruikt wordt op de 1 of andere manier. Overlevingsmechanisme dus.

Ik begrijp nu ook de tegenstrijdiheid met je eerste foto en deze die ik voelde.

De 2e foto laat een stuk onzekerheid zien over je levenspad en het zoeken van de weg hierop. Je kijkt volgens mij nog iets teveel achteruit, ipv vooruit (daar waar dit pad heengaat wink).
Nou ben je wel goed bezig om je schepen te verbranden lees ik, dus ga zo door!
Ben zeker ook aan het vooruit kijken maar weet soms nog niet goed welke weg precies. Eigenlijk moet ik gewoon go with the flow gaan, maar ik voel dat ik iets moet gaan doen. Dat mijn leven zoals het nu is niet mijn werkelijke pad is ofzo. Kan het moeilijk omschrijven. Wel ben ik zowiezo een totaal andere weg ingeslagen. Was ik voorheen iemand die veel op stap ging, nu ben ik iemand die het liefst lekker thuis is, goed boek, mooie dvd, nieuwe hobby piano spelen gestart etc. Dus veel meer aandacht geeft aan mijn innerlijke rijkdom. Binnenkort een cursus Tarot ook.

Je bent nog steeds enorm prachtig en ik zou eens kijken hoe je de engel in jezelf kunt vinden. Want die herken ik nu veel sterker. Juist die engel in jezelf heeft ervoor gezorgd dat jij de kracht kon vinden, dit nieuwe levenspad te bewandelen.
smileWat grappig, want heb ook veel kracht gevraagd aan de aartsengelen gedurende de afgelopen maanden.

Wat oefeningetjes die je zou kunnen doen is gebruik te maken van je vleugelchakra. Deze zal bij jou zeer krachtig ontwikkeld zijn, en hier kun je ook wat mee gaan doen.
Die ken ik nog niet.. waar zit die? En wat voor functie heeft die?

Ik heb het idee dat jij enorm goed bent in het verspreiden van kennis door jezelf te zijn.Dat klopt. Ben voor lotgenoten een forum gestart en de inzichten die ik heb verkregen vertel ik daar.Daarnaast vind ik het zowiezo fijn om opgedane kennis te delen met anderen, of om die anderen te vertellen die het nog niet weten. Omdat ik de ander hetzelfde "aha-gevoel" wens als ik zelf heb gehad. Ik kan nu moeilijk zeggen wat ik hiermee precies bedoel, maar het zal vanzelf duidelijk worden wink. Wat dat betreft hebben ze grote plannen voor je hierboven. En ik vermoed dat jij dit ook best wel gevoeld hebt, of nu begint te voelen.
Dat gevoel heb ik ook ja. Wat dat zal zijn, zie ik vanzelf. Tijdens die relatie had ik ook dat gevoel, maar ook tegelijkertijd dat mijn energie en groei ingedampt werd en tegengehouden werd door mijn nu-ex.

Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen, wat een transformatie laugh. Ik ben blij dat je op merudi bent, en we zullen nog wel wat van je horen wink.
haha! nou we zullen zien! laughEen kaartlegster heeft dit ook al eens verteld een paar maanden geleden. "je gaat door een enorme transformatie"

Goed, ook dit was dan mijn 2e lezing. Geen idee of je er iets mee kunt, want hij is wss een beetje anders als anders haha. Ik hoor wel wat je ervan vindt laugh.
Nou mooi en kan er absoluut wat mee! Dank je wel!! smile
Precious1
Precious1 jan 14 '09
Enneh, ik ben ook blij dat ik Merudi heb gevonden! Eindelijk een forum met veel gelijkgestemden!
Er zijn natuurlijk erg veel spirituele forums, maar hier voelt het voor mij pas echt oke!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 14 '09
Meer info over de vleugelchakra kan je hier vinden:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...eugelchakra.htm
Precious1
Precious1 jan 14 '09
Dank je. Moet het even laten bezinken die tekst. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '09
En? Hoever is het bezonken wink?
Precious1
Precious1 jan 21 '09
Ik heb het gelezen en in me opgeslagen, en merk wel dat ik er af en toe aan denk en probeer iemand positieve energie te sturen daarmee. smile

Verder ben ik er nog niet zo heel veel mee bezig geweest.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '09
Merk je dan ook een reactie, als je die energie stuurt?
Precious1
Precious1 jan 21 '09
Nee, niet echt. Ik zat laatst in de auto en dacht aan iemand en stuurde degene toen energie. Dat was eigenlijk alles wink
Heb geen reactie gevoeld en gehoord.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske