Hey ik heb eindelijk weer even tijd gevonden om ook even naar de nieuwe foto te kijken:
En ik zie een enorm verschil met die eerste. Ik zie een enorm stuk volwassenheid terug.
Dat klopt wel, door de dingen die ik geleerd heb, ben ik een stuk volwassener geworden. Niet meer het meisje maar nu gewoon vrouw. Of eigenlijk een bepaalde hardheid. Nou heb ik ook wel e.e.a. ondertussen van je gelezen, en begrijp heel goed waardoor dit komt, maar het zit ook erg vast in je systeem.
Dat kan ook wel kloppen. Door de ervaring wordt je wat harder. Eigenlijk ben ik erg zachtaardig en meegaand, goed van vertrouwen, zie altijd het goede van de mens. Dat is mijn ondergang geweest. Mijn mens-zijn en de eigenschappen die ik had werden misbruikt. Heel graag zou ik dat zachtaardige weer toe willen laten, maar ben bang daarvoor geworden, bang dat het misschien weer misbruikt wordt op de 1 of andere manier. Overlevingsmechanisme dus.
Ik begrijp nu ook de tegenstrijdiheid met je eerste foto en deze die ik voelde.
De 2e foto laat een stuk onzekerheid zien over je levenspad en het zoeken van de weg hierop. Je kijkt volgens mij nog iets teveel achteruit, ipv vooruit (daar waar dit pad heengaat
).
Nou ben je wel goed bezig om je schepen te verbranden lees ik, dus ga zo door!
Ben zeker ook aan het vooruit kijken maar weet soms nog niet goed welke weg precies. Eigenlijk moet ik gewoon go with the flow gaan, maar ik voel dat ik iets moet gaan doen. Dat mijn leven zoals het nu is niet mijn werkelijke pad is ofzo. Kan het moeilijk omschrijven. Wel ben ik zowiezo een totaal andere weg ingeslagen. Was ik voorheen iemand die veel op stap ging, nu ben ik iemand die het liefst lekker thuis is, goed boek, mooie dvd, nieuwe hobby piano spelen gestart etc. Dus veel meer aandacht geeft aan mijn innerlijke rijkdom. Binnenkort een cursus Tarot ook.
Je bent nog steeds enorm prachtig en ik zou eens kijken hoe je de engel in jezelf kunt vinden. Want die herken ik nu veel sterker. Juist die engel in jezelf heeft ervoor gezorgd dat jij de kracht kon vinden, dit nieuwe levenspad te bewandelen.
Wat grappig, want heb ook veel kracht gevraagd aan de aartsengelen gedurende de afgelopen maanden.
Wat oefeningetjes die je zou kunnen doen is gebruik te maken van je vleugelchakra. Deze zal bij jou zeer krachtig ontwikkeld zijn, en hier kun je ook wat mee gaan doen.
Die ken ik nog niet.. waar zit die? En wat voor functie heeft die?
Ik heb het idee dat jij enorm goed bent in het verspreiden van kennis door jezelf te zijn.
Dat klopt. Ben voor lotgenoten een forum gestart en de inzichten die ik heb verkregen vertel ik daar.Daarnaast vind ik het zowiezo fijn om opgedane kennis te delen met anderen, of om die anderen te vertellen die het nog niet weten. Omdat ik de ander hetzelfde "aha-gevoel" wens als ik zelf heb gehad. Ik kan nu moeilijk zeggen wat ik hiermee precies bedoel, maar het zal vanzelf duidelijk worden
. Wat dat betreft hebben ze grote plannen voor je hierboven. En ik vermoed dat jij dit ook best wel gevoeld hebt, of nu begint te voelen.
Dat gevoel heb ik ook ja. Wat dat zal zijn, zie ik vanzelf. Tijdens die relatie had ik ook dat gevoel, maar ook tegelijkertijd dat mijn energie en groei ingedampt werd en tegengehouden werd door mijn nu-ex.
Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen, wat een transformatie
. Ik ben blij dat je op merudi bent, en we zullen nog wel wat van je horen
.
haha! nou we zullen zien! Een kaartlegster heeft dit ook al eens verteld een paar maanden geleden. "je gaat door een enorme transformatie"
Goed, ook dit was dan mijn 2e lezing. Geen idee of je er iets mee kunt, want hij is wss een beetje anders als anders haha. Ik hoor wel wat je ervan vindt
.
Nou mooi en kan er absoluut wat mee! Dank je wel!!