Loading...
nl

Mijn foto

Precious1
Precious1 jan 4 '09
Hi,

Heb net mijn foto in het reading-album geplaatst. Zou je 'm kunnen lezen?
Ben benieuwd!

Alvast bedankt!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 4 '09
Ook hierbij even de foto:

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '09
Hoi Precious,

Ik wil graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Ik vraag me af hoe oud deze foto is, want van je verhaal dat je eerder deed over je relatie, zie ik niet veel terug in je foto. Hoe dan ook, ik zal me niet verder laten afleiden door je verhaal, maar even zeggen wat ik uit je foto haal.

Als eerste valt jouw zachtheid me op. Ik heb er geen ander woord voor dan "echt een lieverd".

Ik vind het moeilijk om door je positieve energie heen te komen en jouw kern te vinden. Wat dat betreft heb ik het gevoel dat jij zelf ook moeite hebt bij het vinden van je kern. Er gaan iets te vaak, dingen totaal langs je heen. Toch heb jij er persoonlijk geen moeite mee, maar ik kan wel zien dat je er last van zou kunnen hebben. Beetje dubbel gevoel dus.

Jij bent wel iemand die zich kan laten overdonderen door een sterke persoonlijkheid. Op je strepen zal je niet gaan staan, als je hiermee de sfeer goed kunt houden. Jij bent een echte bemiddelaar die gaat voor de groep ipv voor zichzelf.

Ik zie ineens iets doorkomen uit je jeugd. En dat is een negatieve band met je moeder. Vind jij haar soms kil en koud en heb je geen goede relatie meer met haar?

Ik vraag me af waarom je juist deze foto gekozen hebt. Is dit soms de foto van hoe jij jezelf graag ziet? Zonder zorgen, big smile en stralend? Ik krijg er de vinger niet precies op, maar het is zo'n "plaatje" waarin je geloofd. Een prachtig plaatje overigens, maar is dat wel reeel? Niemand is toch perfect?

Toch vind ik je aan de andere kant weer makkelijk overkomen, en absoluut geen perfectionist (verre van dat wink).

Ik zie nog wel dat jij een prima medium zou kunnen zijn, die met geesten zou kunnen communiceren. De enige vraag die er ligt is of je dit ook wel zou willen. Ik denk dat je eerst jezelf moet vinden, om hier een definitief antwoord op te kunnen geven.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben heel erg benieuwd wat er wel / niet klopt. Ik heb er zelf een erg dubbel gevoel over. De foto voelt anders aan dan jou, dus misschien dat jou antwoord meer zegt dan mijn woorden laugh.

Groetjes Julien.
Precious1
Precious1 jan 5 '09
Hoi Julien,

Dank je voor het lezen van de foto.
Het is inderdaad geen recente foto. Ik heb geen recente foto's waar je mijn ogen goed kunt zien. Of het is te ver weg, of het is van de zijkant genomen.
Deze foto is genomen tijdens de huwelijksreis in 2007. De enige reden dat ik deze foto heb genomen is omdat je mijn ogen goed kunt zien.

Ik kan me vinden in een paar dingen, niet alles.
Dat dingen langs me heen gaan, is niet zo, ik merk juist vaak dingen op, zeker intuitief.

De band met mijn moeder is niet negatief, die is juist goed. Alleen is het wel zo dat ze me moeilijk kan loslaten en soms dominant kan zijn.

Het mezelf laten overdonderen door een sterke persoonlijkheid klopt. Maar dan meer in de zin van dominante overheersende types. Die ontwijk ik dan ook het liefst. En ik moet inderdaad leren mijn grenzen aan te geven, maar daar ben ik hard mee bezig. Zeker na de afgelopen relatie.

Ook ben ik inderdaad geen perfectionist, ik ben erg makkelijk. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan denk ik altijd! haha!

Medium zijn, ik weet het niet. Soms denk ik van wel, soms denk ik van niet. Merendeel ook omdat je wel écht verdomd goed moet zijn wil je er je geld mee kunnen verdienen. Wel heb ik veel cursussen en workshops gedaan op dat gebied. Maar wil je dat gaan doen moet je toch eerst klaar zijn met jezelf.
Ik ben wat dat betreft goed op weg, maar het is er nog te vroeg voor.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '09
Ah kijk, dat verklaart het wel een beetje. De foto voelt niet meer goed omdat het zo lang geleden is en er sindsdien een hoop veranderd is. Het zou mooi zijn als je een nieuwe foto laat maken, die meer weergeeft dan deze.
Precious1
Precious1 jan 5 '09
Is dat zo?
Meestal maakt het toch niet uit uit welke periode een foto komt? Je maakt toch contact met de energie van die persoon?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '09
Niet helemaal want ook de energie van het moment zit in de foto. Dat kan een foto-lezer ook lezen.

Daarnaast kunnen mensen ook veranderen en in jouw geval merkte ik duidelijk een tweestrijdigheid. Ik wist niet wat nu uit je foto kwam, en uit jezelf. Vandaar ook mijn onduidelijke reactie op sommige punten. Hoe recenter de foto, hoe eenduidiger wat er gelezen wordt.
Precious1
Precious1 jan 5 '09
Oke, duidelijk. Zal eens kijken of ik nog iets kan vinden. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '09
Je kan er niet eentje maken? Je hoeft er niet op je mooist uit te zien winkals je maar recht in de camera kijkt.
Precious1
Precious1 jan 5 '09
Heb er nog 2 gevonden. Moest ze wel uitsnijden uit een grotere foto. Deze zijn in september gemaakt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '09
Ik heb ze hier ook maar even toegevoegd:

Precious1
Precious1 jan 6 '09
Oke, ben benieuwd;)
Maris1976
Maris1976 jan 6 '09
Mooie vrouw hoor laugh

Groetjes Maris
Anne
Anne jan 6 '09
Hej precious,
Ik wil wel een poging doen om je foto te lezen smilehoor graag wat er klopt en wat niet.

Warmte......................

Je bent een erg leuk persoon, mensen vinden het fijn om met je om te gaan ze voelen de warmte die je uitstraalt.
Soms worden mensen naar je toe getrokken ze komen met heel verhalen over hun problemen naar je toe, ze voelen onbewust de warmte die je uitstraalt en het vermogen inzichten te geven om ze verder op weg te helpen met hun problemen op te lossen.

Ik vraag me af of je het altijd wel zo fijn vind mensen om je heen? Ik krijg het gevoel dat je diep van binnen ook verlangt naar rust.
Vaak vinden mensen het erg leuk met je en wil je geen nee zeggen op een of andere manier.

Kracht..................

Je ogen stralen een kracht uit die zegt ik weet veel dingen, ik kan veel meer dan dat ik nu denk en doe wink
Je hebt een mooie warme goede kracht bij je, je zou veel mensen kunnen helpen, daarom worden ze al onbewust naar je toe getrokken. Het zijn een soort uitdagingen van het universum om te kijken of je er al klaar voor bent, of je het al aan kunt.

Je kan het wel aan, maar soms word je geleefd door een stuk onzekerheid. Een stuk twijfel of alles wel zo makkelijk is zoals je het ervaat. Daarmee bedoel ik de dingen die jij voelt en weet, ze komen over bij jou of dat het ''normaal'' is daarom twijfel je soms of het zo makkelijk is zoals het lijkt.
Je hebt het eigenlijk al goed onder de knie maar je bent er zelf nog niet helemaal klaar voor.
En ja het is eigenlijk zo makkelijk zoals je denkt dat het is winkJe gevoelens spreken de waarheid de dingen die jij weet dat is de waarheid.

Je doel in het leven hier op aarde...............

Dat heeft alles te maken met wat ik je net al vertelde winkik denk dat je andere mensen kan helpen op een of andere manier. En misschien doe je dat nu ook al soms.
Ik weet zeker dat je het kan, de onzekerheid en twijfel zullen afnemen naarmate je er zelf in gaat geloven. En als dit je wil en intentie is om het te doen wink

Liefs aNNe
Precious1
Precious1 jan 6 '09
Hi Anne,

Dank je wel voor het lezen van mijn foto!
En wat klopt er veel! smile

Het eerste stukje, dat ik een leuk mens ben. Eh, ja dat weet ik natuurlijk niet. Er zijn inderdaad wel mensen die naar me toe trekken, al wil ik dat zelf nog niet zo zien. Dat is waarschijnlijk ook die twijfel waar je het verderop over hebt.
Ik heb onlangs een forum gestart voor vrouwen die uit een destructieve relatie komen. Daar geef ik veel advies en raad, samen met nog een paar andere vrouwen. Ik krijg dan inderdaad wel vaak te horen dat ze mijn inzichten en hulp zo waarderen.

Ik vind het inderdaad niet altijd fijn om mensen om me heen te hebben. Tuurlijk vind ik mensen om me heen fijn, maar tot een bepaalde grens, ik ben erg op mezelf en na intensief contact met veel mensen, heb ik het echt nodig om bij te komen en bij te tanken. Op vakantie met een groep mensen en geen eigen plekje hebbend om je terug te trekken zou ik dus nooit doen. Na 2 dagen wordt ik dan chagerijnig of overspannen en kan ik heel negatief worden.
Een voorbeeld van geen 'nee' willen zeggen was een teambuilding weekend met collega's. Ik werk er nog niet zo lang en ik was grieperig. Ik voelde ergens dat ik niet moest gaan, maar vond ook dat ik dat ergens niet kon maken. Net nieuwe baan, je wilt je van je beste kant laten zien, ik had al vaak afgehaakt met dingen ivm een zware echtscheiding, nou ja, je snapt het wel.
Dus toch gegaan. Na 1 dag was ik het al beu, maar ik moest er nog 3.. Ik wordt dan sikkeneurig, stil en teruggetrokken en kan erg negatief uit de hoek komen dan.
Wat dat forum betreft heb ik nu even een periode dat ik er geen trek in heb. Het haalt bij mij nu oude wonden open die ik niet open wil hebben, dus dan trek ik me dus ook terug. Gelukkig hoef ik de kar daar niet alleen te trekken dus kan ik me met een gerust hart terugtrekken. Mensen moeten dus niet op me gaan leunen.

Dat ik veel meer kan dan ik denk of doe. Dat herken ik wel. Ik hoor het ook weleens van mensen. "Waarom ben je zo onzeker?" "Je doet het harstikke goed"
Dat gevoel wisselt bij mij nog al eens.
Het ene moment denk ik: Ik heb veel meer in mijn macht dan wat ik nu doe. En het andere moment is dat weer niet zo en ben ik onzeker en denk ik inderdaad: Dit is wel zo gemakkelijk, is zal het wel verkeerd doen, want volgens mij moet dit veel moeilijker zijn..

Wat mijn doel betreft; Ik ben momenteel bezig om me te orienteren voor een opleiding tot therapeut. Ik twijfel nog over de richting. Psychotherapeut of spiritueel lichaamsgericht (dus magnetiseren, bachbloesems, shiatsu etc).
He trekt me allebei, want ik vind het allebei ontzettend interessant. Alleen het spiritueel lichaamsgerichte is wat zachter en warmer en dat spreekt me toch ietsje meer aan denk ik.
Wat dat betreft twijfel ik nog erg sterk want ik hik een beetje tussen die 2. Ook omdat je met een psychotherapeuten opleiding meer kanten op kan qua geld verdienen.

Lieve groet!
Sephora
Sephora jan 6 '09
Wat is Anne toch goed he winksmile
Precious, wilde even zeggen dat ik vind dat je een mooie uitstraling hebt! Ik herken 't trouwens ook, ik heb zelf ook veel behoefte aan op mezelf zijn.
Anne
Anne jan 6 '09
Hej Precious smile

Wat goed van je dat je dat forum bent gestart winkErg mooi dat je dat heb kunnen doen.
Ik voelde wel iets bij je foto uit het verleden iets wat je hebt meegemaakt wat niet al te leuk was. Maar ik vond het niet erg nodig om daar wat over te zeggen omdat het voelde dat het je niet zo erg dwars meer zit als toen die tijd.
En ik denk ook en voelde ook dat je uit die ervaring sterker bent geworden. smile

De onzekerheid zal wel wegaan als je naar je intuitie blijft luisteren wink

Wat leuk dat je een opleiding wilt doen tot therapeut smileDat past wel bij je wink
Ik wens je veel succes ermee.

Liefs aNNe
Anne
Anne jan 6 '09
hahah blushsephora dankje wel
Precious1
Precious1 jan 6 '09
Origineel bericht van: Sephora
Wat is Anne toch goed he winksmile
Precious, wilde even zeggen dat ik vind dat je een mooie uitstraling hebt! Ik herken 't trouwens ook, ik heb zelf ook veel behoefte aan op mezelf zijn.

Dank je Sephora! smile
Precious1
Precious1 jan 6 '09
Hi Anne,

Ja klopt, die ervaring heeft me erg veel geleerd en gesterkt. Maar heb er inderdaad niet meer zoveel behoefte aan om er over te praten.

Oke, nou heel erg bedankt voor je lezing! smile

Liefs!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy