Je huur betaal je van je inkomsten en dan moet er natuurlijk ook nog wel wat overblijven voor jezelf. Net zoals Prada al zegt.
Wat je ook kunt doen is beginnen met een webshop, als dat eenmaal goed loopt en voldoende inkomsten binnenbrengt, kun je eens gaan kijken of je een winkeltje kunt beginnen.
Wat je ook kunt doen om je inkomsten op te schroeven is dingen organiseren. Lezingen, workshops etc.
Of, als het winkelpand meerdere ruimtes heeft kun je het ook verhuren aan mensen die workshops of therapie willen geven.
Maar dan heb je het over onderhuur, ik weet niet of dat mag/kan in winkelpandenland.
Meid, volg je hart!
Leg er anders eens een kaartje op ofzo.
En, als je doet wat voor jou is weggelegd, dan gaat het vanzelf. Dan krijg je via je gidsen allerlei mogelijkheden aangereikt.
Is het niet voor jouw bedoeld, dan zal het niet lukken.
Je kunt ook een stichting oprichten. Als stichting heb je meer mogelijkheden om iets op te richten. Alleen mag dat weer geen commerciele doeleinden hebben geloof ik. Maar het fijne weet ik er niet van.
Had ook eens zo'n plan/idee/droom met mijn vriendin. Een mooie boerderij op het platteland met ruimtes voor meditatie, yoga, workshops, lezingen. Een eettentje erbij met alleen biologische voeding en lekkere theetjes. Een winkeltje erbij.
Erg leuk, maar bijna niet te doen zonder startkapitaal. Dat zijn dan weer de aardse zaken die het weer moeilijk maken..