Loading...
nl

Wanneer geef je iets een kans of tweede kans..?

roosa
roosa jan 5 '09
sorry ging wat mis.

Maar ben wel blij met de reacties want ik ben soms ook naief hor en zie dan teveel de goede van mens.
En volg niet dan me gevoel.

Hoe is het met jou als ik vragen mag..?
Anne
Anne jan 5 '09
Ik denk dat je iemand een 2de kans kan geven, als je gevoel zegt dat dat goed is smile
KrisKras
KrisKras jan 5 '09
IEDEREEN verdient een 2e en zelfs een derde kans. Ga maar na, zou je zelf ook geen 2e kans willen, wanneer je de fout in zou gaan?

Warme groet,
Precious1
Precious1 jan 5 '09
Kriskras, natuurlijk. Maar dan moet diegene die kans wel met beide handen aanpakken en zijn verantwoordelijkheid nemen.
Daarbij is het natuurlijk ook zo dat anderen niet de dupe mogen worden. Ieder heeft zo zijn eigen lessen en verantwoordelijkheden te gaan in het leven. Alleen jijzelf bent daar verantwoordelijk voor. Een ander kan en mag nooit medeverantwoordelijk zijn.

Anne, je gevoel kan soms een loopje met je nemen wink
Intuitie is natuurlijk altijd zuiver, maar soms heb je ook instinctieve verlangens of behoeftes vanuit je innerlijk kind. Dan is het erg moeilijk die te scheiden van je intuitie, zeker als die heel sterk zijn.
roosa
roosa jan 9 '09
Ik ben het eens hoor met je Kriskras maar zoals ook precious1 zegt de ander mag er geen dupe van worden.

Het si moeilijk vaak maar ik ken me gevoel wel heel goed.
En uiteindelijk zegt je gevoel het ook wel he althans bij mij wel, heb zo vaak gehad dat ik ergens me gevoel gewoon negeerde terwijl die me heel erg alert maakte vanne: pas op..

Kijk ik heb nog steeds geen date gehad, we spreken mekaar en is nu gewoon hoi en hoe si het en thats it.
Heb namelijk tegen hem gezegdt dat ik over hem heb gedroomd enne hij was behoorlijk heftig op reageren, althans ik voelde hem.

Ik voelde zijn maag omdraaien, ik voelde dat hij vond dat ik in zijn pricvacy was gekomen.
Terwijl in mijn droom hij zelf vertelde waarom hij zo terughoudend was en dat ie normaal nooit met iemand zo open was.
Hele persoonlijke dingen..

Sindsdien is ie ook nog meer terughoudend geworden enne ik ook meer naar hem toe...

;-)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki