Loading...
nl

Het zien van visioenen

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 2 '09
Origineel bericht van: beschermengel



Ongeveer 35 jaar geleden heb ik iets meegemaakt wat ik nu zie als mijn eerste visioen ( toen dacht ik dat ik een beetje gek aan het worden was en heb er ook nooit over gepraat ...later wel) ik was in mijn slaapkamer en lag te staren ( ik was wakker) toen ik plotseling op de muur een man ging zien ..hij keek me aan ..lachte en gaf me een knipoog. Ik schrok daar zo van dat ik gelijk naar de huiskamer rende. Toen ik voorzichtig terug ging om te kijken of hij er nog was, was hij weg..maar ben het nooit vergeten.





Allereerst, fijn dat je moderator voor ons bent! Super.

Wat ik me na het lezen van dit stukje afvroeg. Nadat je zo bang was geworden, zijn de visioenen toen een periode weggeweest?

Toen ik klein was heb ik ook zoiets gehad en was echt zo verschrikkelijk bang. Ik vond het verschrikkelijk bedreigend. Geen vriendelijke ogen bij mijne wink


Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 2 '09
Dank je wel! laugh

Nee ik heb ze toen niet meer gezien...ik was toen ongeveer 22 jaar ..en het is pas weer begonnen 14 geleden...ik ben nu 57 smile


O ja dat is helemaal niet leuk als je ook nog eens geen vriendelijke ogen ziet, heb je er daarna nog last van gehad? ( ik dus niet ..later pas weer)
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 2 '09
Origineel bericht van: beschermengel


O ja dat is helemaal niet leuk als je ook nog eens geen vriendelijke ogen ziet, heb je er daarna nog last van gehad? ( ik dus niet ..later pas weer)


De verschijning was toen ik een jaar of 12 was (ik tel nu ondertussen 39 herfsten). Nadat ik er zo van geschrokken was, is het (nog)niet teruggekomen. Was er bij jou een aanleiding dat het terugkwam? Een gebeurtenis of misschien was jij er weer klaar voor te zien?

Een andere vraag, stel dat het weer bij me terugkomt, en dat het weer dreigend is, kan ik de verschijning vragen bij me weg te gaan? Luisteren ze naar mij? Of als het fijn is, kan ik met een verschijning communiceren?

Beschermengel
Beschermengel jan 2 '09
Het is bij mij terug gekomen na het overlijden van mijn kind ..de waarnemningen kwamen spontaan... dus ik denk wel dat ik er klaar voor was als het er eenmaal is ( helderziendheid) gaat het niet meer weg. je kunt het wel verder ontwikkelen als je wilt door rustig te zijn ( zo werkt het bij mij ) dan zie ik het meest...zodra ik gespannen ben of druk geweest ben zie ik niks.

Ja je kunt altijd zeggen tegen de geest om weg te gaan als je het niet wilt, of jezelf afschermen of met wit licht te omgeven (in gedachten)dat is altijd beschermend..luisteren doen ze altijd ..met slechte geesten heb ik eigenlijk niet zo ervaringen mee, maar ze kunnen eigenlijk niks doen.
Als het fijn is kun je communiseren zeker!...doe ik vaak! krijg vaak antwoorden op mijn vraag..lees mijn ervaringen maar mee dan zul je zien (later in mijnboek) dat ze antwoord geven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '09
p.s. ik heb hier even een nieuw topic voor aangemaakt. Anders gaat het zo door elkaar heenlopen.
Beschermengel
Beschermengel jan 2 '09

Ja is goed...ik wilde het ook al veranderen maar moest even van de pc weg.

Ik hoorde je als het ware denken smilewink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki