Loading...
nl

Witte vlinder

Serenity
Serenity apr 21 '12
Oh dank je wel!
Uhm jammer dat dit vorig jaar was!! ^^
Maar waneer ik weer een want tegen kom dan weet ik dat ik wat geduldiger moet zijn want er zijn dan waarschijnlijk dingen al ingang gezet, dank je wel voor het delen hiervan!
Erix
Erix mei 9 '12
vroeger had ik katten, en had daar een goede band mee.
Een paar katten zijn overleden door ouderdam, en een paar zijn door omstandigheden van toen naar een andere bestemming verhuist waar ik van wist dat ze het goed hadden.

Deze katten komen met regelmaat mij opzoeken in mijn droom en werd me steeds in die dromen bewust dat ik de dagelijkse nu in die droom ook in mijn systeem had, mijn gedachten dus. in de veronderstelling dat die andere 3 er vast niet meer zijn, komen die later aanwandelen.

Het rare dat in die droom ik me bewust ben dat ik die katten al heel lang niet meer heb in het dagelijkse leven in de nu, en dat ik me dan in die droom direct me erg veel zorgen over ze maak omdat ik in mijn systeem van denken ze al een hele lange tijd geen eten heb gegeven, en in mijn systeem van de nu in gedachten zie ik er eerst 2 van de 5, en dan in mijn gedachte denk ik dan die beestjes hebben al zolang niks gehad van mij aan voedsel, dat ik per direct in die droom opzoek ga naar etensbakjes en blikken kattenvoer.

Het mafste is nog dat de dromen die ongeveer om het half jaar langskomen, ook nog een soort wordt vervolgt systeem bezitten, waardoor het kattenvoer wat ik in een droom regelde in de droom over mijn katten daarna nog over heb, en dan een aangebroken zak droogvoer die ik regelde in die vorige droom ook nog aangebroken is en het voer in de bakjes nog steeds aanwezig is, niet van gegeten dus.

Dus nu maak ik me niet meer druk als ze langskomen in mijn droom, omdat ze niet langskomen om te eten.

Grappig he?
Erix
Erix mei 9 '12
Originally Posted By: Richie Richard
Nogmaals, 2 witte duiven. Ze kwamen bij elkaar. En daarna gingen ze beiden een andere kant op. Ik denk, dat ik dat ook maar moet accepteren met mij en michelle. Niet waar?


Ja Richard, dat kan een onderdeel zijn van het menselijk bestaan dan he, liefde.
Zit dan meer in venus en de maan.
We zien in nederland veel scheidingen, en dat kan te maken hebben met menselijke energie die zich uitleeft hier op aarde, met om ons heen planeten en de manen die om de ster zon draaien met vele miljarden andere sterren in een stelsel, en vele miljarden andere sterrenstelsels waarvan het menselijk bestaan dus zeer grote dieptes kunnen bereiken.
Zo heb je in het wakkere leven vooral te maken met de aardse oppervlakten.

Zolang de liefde in jezelf blijft zitten is er nog niks aan de hand.
Veel sterkte.
Sheila
Sheila mei 14 '12
mooie ervaringen allemaal zeg..bijzonder!

Ik heb dit met lieveheersbeestjes..

Bij de avondwake van mijn vader zat er de hele tijd een lieveheersbeestje voor me..(was in de kerk)
toen we de kerk uitgingen was lieveheersbeestje ook weg..
dag erna de begrafenis..toen we binnen kwamen nog geen lieveheerstbeestje maar ineens was ie daar weer, het lieveheersbeestje!
zat de hele tijd heel stil, bewoog niet..

vond dit toch wel mooi..in de week erna ook heel vaak een lieveheersbeestje gezien, en dan bedoel ik echt dat het beestje op de wandelwagen zat (heel stil) of langs me op de stoel..
Beschermengel
Beschermengel mei 16 '12


Mooi Sheila smile...en ook de andere verhalen smilehier kan ik van genieten!
Anne_marie
Anne_marie okt 16 '12
Ooit deed ik een reading en 1 keer ben ik een keer bij een paragnost geweest. In beide gevallen kwam er een duif in voor.

Zelf heb ik nooit echt goed begrepen wat deze duif voor mij betekende en dacht altijd dat hij voor mijn overleden opa stond, nu na het lezen van de reactie van Hans begin ik dit te begrijpen.
Ik heb zoveel liefde, genegenheid, en onvoorwaardelijke liefde in mijn jeugd gemist dat ik nu denk dat deze duif er is geweest om mij iets te vertellen.
In de boom in de tuin zit al jaren een nest van duiven en ieder jaar zijn er jonge duiven.
Ik mis nog steeds liefde van een ander in mijn leven en ben zolang ik in dit huis woon alleen. Mis ook wel wat liefde...dus ik geef het mezelf vooral
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki