Loading...
nl

Ervaringen die zijn begonnen na dood van mijn zoon

Maryssa
Maryssa aug 22 '09
Dat is echt heel mooi dat hij je mentor is. Want wie kent jou nou beter dan je eigen kind? Heel ontroerend dat liefde en kennis uitwisselen dus over de grenzen van leven en dood heen gaat. Prachtig..
Beschermengel
Beschermengel aug 23 '09

Ja is mooi he smile........echte liefde (ook van je kind ) gaat nooit weg is voor altijd! waar je je ook bevind.
Beschermengel
Beschermengel aug 23 '09


Ja Jorine ....ze zijn gewoon wijze oudere zielen, jou zoon ook! daar ben ik van overtuigd, als ik al jou ervaringen lees van je zoon..prachtig hoor! En wie weet wat er allemaal nog in het verschiet ligt!
Cialara
Cialara aug 23 '09
Het is zeker mooi, maar ook wel dubbel; enerzijds ben ik zijn moeder en moet ik hem opvoeden, beschermen, en leren leven winkanderzijds heeft hij mij dus heel veel te leren, dingen die ik heel mooi vind, maar zelf nog niet kan of heb ervaren...

Maar ik vind het bij jou ook heel bijzonder om te lezen, dat jullie een band hebben die de dood overstijgt (al geloof ik niet meer in "dood", eerder in een leven na dit leven grin)
Beschermengel
Beschermengel sep 2 '09

Inderdaad een leven na dit leven ! zo zie ik het ook Jorine.

Het is vandaag precies 14 jaar geleden dat hij is vertrokken....dus zet hier weer een stukje neer van mijn ervaringen ben ik weer eventjes dichtbij hem.


29 januari 97
Kreeg weer een schok best hard, maar allee kwam het nu van buitenaf er kwam een druk tegen mijn keel het stokte even mijn adem...ik schrok weer.
Later in een vierkant gezien 3 zwartwit filmpjes en volgens mij ging het over China ...een lange muur die door gebergte ging met veel mensen en chineese tempels.

1 februari
s'morgens veel schokjes in mijn hoofd..best wel veel.
MIJN KIND GEZIEN! ik zag alleen zijn hoofd hij keek naar rechts en draaide zijn gezicht om naar links en zei: 23-9 ( weet niet wat het betekent mischien een datum?? ) .....Ik was blij en schrok .....ik had het gevoel erbij van dat hij op een voetbalveld stond bij zijn doel....(misschien de doelpunten??) maar wat was ik weer blij!!!!!!

2 februari
s'nachts 2 keer licht gezien alsof de zon schijnt....later alsof ik in een kaarsvlam keek.

8 februari

Zie steeds iets wits ..allerlij vormen, viel haas in slaap toen 2 electrische flitsen zoals je ziet als het onweert 2 electr stralen schrok ervan.

10 februari

Ik liep al een tijdje met de gedachten dat mijn kind in een krant of tijdschrift zou komen te staan, maar ik dacht dan moeten ze eerst toestemming vragen (gewoon gedachten)
Nu belde mijn moeder mij op en ze vertelde dat ze in de panorama (bij sport) iets over haar kleinkind had gelezen!!......Er stond een heel groot stuk in over hem hoe oud hij was en wat er allemaal gebeurt was !! Jonge Voetballer overleden na harststilstand.

Dit was denk ik mijn 1e gedachtenlezen.....later word het sterker!
Maryssa
Maryssa sep 2 '09
Mooi je ervaringen, Beschermengel. Ik heb het idee dat hij je wil laten zien wat hij ziet en ervaart aan de andere kant. Prachtig en heel lief dat hij dat doet. Sterkte vandaag, Beschermengel.
Cialara
Cialara sep 2 '09
Sterkte vandaag Beschermengel! Knuffel van mij. Weet dat hij bij je is, maar het blijft moeilijk.

Liefs Jorine
admin
admin sep 2 '09
Beschermengel
Beschermengel sep 2 '09


Dank je wel lieve Maryssa Jorine en Bellefleur, nu na al die tijd nog steeds verdriet...maar wetende dat ik hem ooit weer zie maakt mij dan weer blij....... smileen wetende dat hij niet voor niets is gestorven want ik ( en anderen) leren hier weer van.
admin
admin sep 2 '09
Sterkte vandaag, lieve Beschermengel, elk jaar is moeilijk. Ze zeggen dat het ooit slijt, maar wennen doet het nooit!! En ik zet zelfs mijn vraagtekens of het ooit slijt, al weet je dat zijn Dood weer een andere reden heeft gehad smirk

Heel veel liefs en een knuffel
Mar
Beschermengel
Beschermengel sep 2 '09


Dank je lieve Marjan, de scherpe kantjes gaan er wel vanaf maar missen doe ik hem nog elke dag dus echt slijten zal het nooit.

Maar lief dat je gereageerd hebt!
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '09
12 februari
Schokjes in mijn hoofd al 2 dagen (s'morgens)

13 februari
Ik hoorde iemand zeggen: KOPLAMPEN daarna weer schokjes in mijn hoofd.

22 februari
Voor het slapen gaan, electrische lichtflitsen voor mijn ogen..schrok weer...daarna beelden 3x open en dicht van huizen, hele hoge huizen...soort flats maar dan met hele kleine steentjes, zulke huisen heb ik nog nooit gezien.

23 februari
Al weer 2 dagen schokjes in mijn hoofd.

24 februari
Electrische flits, schrok weer pfft ....daarna zwart met witte stippen alles, langzaam vervaagde het ...daarna stemmen gehoord.

26 februari
Stemmen gehoord, bedempt en 1 duidelijke stem van een man die zei: Hé!!

1 maart
s'morgens ik was al uit bed geweest ..weer even terug, ik zag de cijfers 2 en 5 heel duidelijk.

Zowat elke dag schokjes in mijn hoofd ( s'morgens)

9 maart
sávonds ..ik zag een grote letter T net een schocolade letter donkerbruin. Daarna ik lag aan mijn kind te denken, ik lag op mijn zij..ik kreeg een stroomstootje met licht ..alsof er een sterretje en daarna een vonkje ervan op mijn wang terecht kwam, het knetterde ..en het was even licht! ( ik voel me soms net een stopcontact met al die electriciteit .. confused)

Zie overdag veel kleuren en ben meestal alleen ..zie zachtblauw of violet ..wit.
Beschermengel
Beschermengel okt 3 '09
16 maart 1997

Ik lag nog maar net, zag allerlij witte profielen toen ineens knipte er iemand met zijn vingers...en zag een man (zag hem tot zijn middel) kalend slierterig haar, bril en een beetje grote neus.
Daarna dit het zat alleen in vierkanten de symbolen ... de tekens zijn niet hetzelfde het ging te snel om precies te zien wat er stond maar zag wel duidelijk dat het symbolen waren.


17 maart

s'avonds ....zwart wit filmpje, ik zag mijn schoonmoeder (bij de begraafplaats waar mijn kind ligt en schoonvader die plek) ze keek naar de grond en ze zei: nee...laat mij maar gaan toen keek ze omhoog naar mij, ( naar mijn gevoel zat ik hoger als zij ...net of ik in een boom zat ) ....ze haalde een witte zakdoek uit haar zak en zwaaide naar mij ....het beeld ging naar rechts en zag toen ineens mijn man aan komen lopen netjes in zijn pak..hij lachtte.
( mijn schoonmoeder is inmiddels ook overleden, mijn man leeft nog)

27 maart
eerst de gouden zon ...komt en gaat...dan iets wits maar vervormt steeds en kan niet zien wat het is...komt steeds terug van klein naar groot. Later stemmen gehoord.

28 maart
Stemmen gehoord ...2 mensen verschillende stemmen, korte tussenpose's zoals PRACHTIG.......JA GOED...JA ZO GAAT HET...EN DEZE? ...NEE ze hadden het niet tegen mij maar tegen elkaar.
Beschermengel
Beschermengel mrt 22 '10
Nou weer een poosje geleden zie ik, ik ga weer verder smile

16 april 97
s'avonds lichtflitsen ...elektriciteit, daarna indrukken zwart wit gezien. het vervaagde langzaam ..daarna zwart met witte stippen.

17 april
s'avonds eerst een boom half (stam) met grond ..daarna een muur daar ging ik langs met een bocht. Later zag ik mezelf ik was ongeveer 3 a 4 jaar en ik liep tussen 2 mannen ...ik kon niet zien wie het waren ....ik zag het op hoogte van mezelf dus de hoofden zag ik niet.
Ik draaide mijn hoofd om en keek half naar de grond...toen keek ik weer voor me...dit zag ik als zwartwit filmpje en hoorde de woorden ANGSTIG.

Nou klopt als een bus, ik was altijd erg angstig als kind.

(ik moet weer stoppen en hoop vanavond verder te gaan smile)

Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki