21 november 96
Silhouet gezien van mijn zoon, glanzend heel mooi diepblauw
(klein voorbeeld zoals ik het zag dan alleen in kleur de achtergrond diepblauw)
)
Later stemmen, ik was aan het experimenteren en vroeg of er iemand was, gelijk hoorde ik een vrouwenstem ...ze zei wel iest maar kon het niet verstaan (jammer)...Ook een mannenstem daarna gehoord die zei: RUDOLF heel duidelijk weer. ik hoorde het rechts van mij.
23 november
Heel even maar, of de zon ineens heel fel schijnt.
25 november
Eerst een pok geluid in mijn hoofd, toen ik probeerde naar mij ki te gan (onder je navel) na 4 ademhalingen hoorde ik een glas vallen op een stenen vloer , ik schrok.
Daarna probeerde ik weer naar mijn ki te gaan, ik zag een lichtflits net electriciteit.
S'morgens schokjes in mijn hoofd best wel veel, maar niet erg om te voelen.
27 november
Stemmen gehoord, onverstaanbaar.
2x heel fel licht, net of de zon schijnt even.
Overdag zie ik stippen meestal helder blauw maar ook wit ik ben meestal alleen.
1 december
Ik lag te staren dus mijn ogen open, zie ik eerst een wazig licht, dat word groter...het komt en gaat...ook als ik mijn ogen dicht doe zie ik het zelfde, goudgele bol licht heel groot met zilver erin...het beweegt. Heel mooi om te zien, nog nooit zo gezien. Ik was perplex.
2 dec
weer het goudgele licht gezien, alleen was het gisteren heftiger meer licht enzo.
3 december
s'morgens veel schokjes in mijn hoofd.
4 december
Weer beelden gezien, het opende zich en ging weer dicht...ik zag het zo: het leek of ik op de grond lag, zag een strak net en daarachter mensen die aan het voetballen waren in een stadion, ook de tribune's zag ik heel groot. Het beeld ging steeds open en dicht. Maar als het open was zag ik het helder, de mensen waren bege wit het was net een tekenfilm ...mooi strak getekend.
Daarna ging ik weer vragen stellen, om te mogen helpen het duurde even voor ik antworrd kreeg, een man zei heel vrloijk: DAT MAG HOOR! was verbaasd maar vondt het wel leuk om te horen. Daarna hoord ik een vrouw heel down en heb geprobeerd haar naar het licht te sturen.
Heb daarna niets meer gehoord en ben in slaap gevallen.