Loading...
nl

Ervaringen die zijn begonnen na dood van mijn zoon

Beschermengel
Beschermengel jul 31 '09

Dank je wel Hans smileja het brengt me troost en het schrift ( is inmiddels al een aardig boek geworden smile) geeft me enorm veel troost...en ik ben blij het te kunnen delen!
admin
admin jul 31 '09
Wat prachtig dat je dit met ons deelt!
Jouw ontwikkeling herken ik en vindt dat mooi om te lezen.
Beschermengel
Beschermengel aug 1 '09

Ik ben heel erg blij dat jullie het fijn vinden om te lezen! smile.....ik ben alleen niet zo heel vlot om alles neer te zetten, ik doe het als ik me goed voel en lekker de tijd er voor heb. Heb ik niet altijd frown....maar doe mijn best!
Beschermengel
Beschermengel aug 12 '09

21 november 96
Silhouet gezien van mijn zoon, glanzend heel mooi diepblauw
(klein voorbeeld zoals ik het zag dan alleen in kleur de achtergrond diepblauw)
)

Later stemmen, ik was aan het experimenteren en vroeg of er iemand was, gelijk hoorde ik een vrouwenstem ...ze zei wel iest maar kon het niet verstaan (jammer)...Ook een mannenstem daarna gehoord die zei: RUDOLF heel duidelijk weer. ik hoorde het rechts van mij.

23 november

Heel even maar, of de zon ineens heel fel schijnt.

25 november

Eerst een pok geluid in mijn hoofd, toen ik probeerde naar mij ki te gan (onder je navel) na 4 ademhalingen hoorde ik een glas vallen op een stenen vloer , ik schrok.

Daarna probeerde ik weer naar mijn ki te gaan, ik zag een lichtflits net electriciteit.

S'morgens schokjes in mijn hoofd best wel veel, maar niet erg om te voelen.

27 november

Stemmen gehoord, onverstaanbaar.
2x heel fel licht, net of de zon schijnt even.
Overdag zie ik stippen meestal helder blauw maar ook wit ik ben meestal alleen.

1 december
Ik lag te staren dus mijn ogen open, zie ik eerst een wazig licht, dat word groter...het komt en gaat...ook als ik mijn ogen dicht doe zie ik het zelfde, goudgele bol licht heel groot met zilver erin...het beweegt. Heel mooi om te zien, nog nooit zo gezien. Ik was perplex.

2 dec
weer het goudgele licht gezien, alleen was het gisteren heftiger meer licht enzo.

3 december

s'morgens veel schokjes in mijn hoofd.

4 december

Weer beelden gezien, het opende zich en ging weer dicht...ik zag het zo: het leek of ik op de grond lag, zag een strak net en daarachter mensen die aan het voetballen waren in een stadion, ook de tribune's zag ik heel groot. Het beeld ging steeds open en dicht. Maar als het open was zag ik het helder, de mensen waren bege wit het was net een tekenfilm ...mooi strak getekend.

Daarna ging ik weer vragen stellen, om te mogen helpen het duurde even voor ik antworrd kreeg, een man zei heel vrloijk: DAT MAG HOOR! was verbaasd maar vondt het wel leuk om te horen. Daarna hoord ik een vrouw heel down en heb geprobeerd haar naar het licht te sturen.
Heb daarna niets meer gehoord en ben in slaap gevallen.
Beschermengel
Beschermengel aug 20 '09
11 december
s'morgens schokjes in mijn hoofd en soms word het heel licht zodat ik denk dat de zon schijnt maar dat kan niet want het is nacht. Overdag zie ik veel gekleurde stippen, bij mijn oudste zoon zag ik violet ter hoogte van zijn 3e oog.

12 december
Het leek of ik een munt op mijn voorhoofd geplakt kreeg, ik kreeg er kippevel van en voelde zachte stroom door mijn lichaam.
Zwat witte blokjes zag ik die tot een punt in het midden gingen iedere keer weer daarna verschillende zwartwit filmpjes.
Daarna in slaap gevallen.

20 december
Ik stond overdag in de keuken en zie ineens hele heldere bolletjes, ik zie ze ook wel eens buiten maar dan moet ik goed kijken en zie ze kleiner....nu zag ik ze spontaan en zeker 1 cm groot ze bewogen om me heen zeker 2 minuten lang.
Ik heb het nagekeken hoe dat heet: In licht op de aura "Orgon" het lijkt op kleine witte bolletjes soms met een zwarte spikkel die voor 1 of 2 sec verschijnen een vluchtig draadachtig spoor nalaten en dan weer verdwijnen.
Zo groot heb ik ze nog nooit gezien en zo helder!!

25 december
sávonds mijn voorhoofd tussen mijn wenkbrauwen werd samengetrokken .......raar gevoel confuseddaarna zwart met witte stippen.

30 december
Grote bruine bakstenen ze kwamen steeds dichterbij en verdwenen naar links. ik zag het zo dichtbij dat ik de nerven zag en punten in de steen ........daar doorheen zag ik een doorzichtig filmpje, ik zag iemand biljarten en toen iemand lopen ...toen werd het donkerblauw met iets lichterblauw.

3 januari 1997

Stemmen gehoord... Ik lag aan iets te denken en hoorde ineens zeggen ..WAAROM?
annewil
annewil aug 20 '09
Mooi om je ervaringen te lezen

groetjes Annewil
Beschermengel
Beschermengel aug 20 '09

Dank je Annewil, dat doet me goed!
Beschermengel
Beschermengel aug 20 '09

admin
admin aug 20 '09
Beschermengel
Beschermengel aug 20 '09

Mooi bellefleur .........dank je!
admin
admin aug 22 '09
Ik volg dit topic met veel interesse en gevoel! Dank je nogmaals voor het delen, Beschermengel!

Wow, Bellefleur, wat een mooi plaatje zeg ... blush
Islandlady
Islandlady aug 22 '09
Lieve Beschermengel,

Dank je wel voor het delen. Ik lees het al een poosje mee en heb enorme bewondering voor je. Heel bijzonder wat je allemaal meemaakt met betrekking tot zoon.

Dikke knuffel

Bea
Beschermengel
Beschermengel aug 22 '09

Wat lief van jullie, nou dank jullie wel smile...ik ben blij dat jullie het lezen en er bewondering voor hebben, het is ook zo byzonder wat er daarna met me gebeurt is en ben blij dat ik het kan delen.

Eerst wist ik niet wat me overkwam met de beelden en filmpjes en stemmen, ik ben ook naar een parapsygoloog gegaan en die heeft me haarfijn uitgelegd dat ik niet gek werd of was...hij zei me ook alles op te schrijven, en was ook zeer benieuwd naar mijn latere ervaringen....en naar het verloop ervan, ik ben zeker 2 jaar bij hem terug gekomen en een hoop geleerd van hem.

Mijn ervaringen gaan t/m nu nog door...dus ik heb heel wat op te schrijven smile.....en ik ben blij dat jullie het waarderen!
Dat geeft weer goede moed!

Het is te danken aan mijn kind, zo ervaar ik het......

Dikke knuffels voor jullie smile
Beschermengel
Beschermengel aug 22 '09

8 januari 97
Ik probeerde me in te stellen op mijn oudste zoon die nog hier op aarde is, ik kreeg een harde klap (schok) in mijn hoofd, daarna zag ik een soort lava...blubberpap wat kookt met van die bellen erin die uit elkaar spatten. Toen zag ik een vrouw ..blonde lange haren zwarte diadeem in haar haar en ze had zwarte lange handschoenen aan, en een microfoon in haar rechterhand, haar arm was half gestrekt. ( wat is dit nu weer???) ze leek op een nachtclub zangeres.

13 januari
Vanuit de lucht gezien, net of ik in een vliegtuig zat en zo naar benden keek.....ik zag ontploffingen met die grote tonnen die uitelkaat spatte ...veel vuur!! het beeld opende zich en ging weer dicht.

14 januari
Alles wit gezien ...opende en ging weer dicht ...kan niet echt lang kijken ..spierwit alles.

Mijn oom die pas zijn vrouw verloren had vertelde: hij zag ineens licht in de kamer ...en zag de woorden, JE RED HET! mooi hoor... hij belde mij om het te vertellen dus schrijf het hier ook op.

18 januari
Kreeg een harde klap op mijn hoofd...ik lag nog maar net in bed...paar sec daarna zag ik een man hij stond met zijn handen in zijn zak en keek naar mij ..hij droeg een wit overhemd ..beige broek ( heel snel gezien) Daarna stemmen gehoord, kinderstem die reageerde op wat ik dacht.

19 januari
Weer een harde knal...schok in mijn hoofd, schrok me rot!..het voelde als....2 electrische schijven die tegen elkaar botste en ontplofte.

23 januari
Al een paar dagen ...dan lig ik in bed en waar ik aan denk, zie ik als filmpje zwart wit. Dan eerst komt de gouden bol ..komt en gaat en dan doorzichtige dingen alsof ze van glas zijn....soms lijken het mensen soms dieren. Een hondekop die zijn bek open deed, zich omdraaide en naar boven zweefde.....ze bewegen allemaal.
Toen heel duidelijk een jongensgezicht ..alleen zijn hoofd...hij keek me aan, hij had donker lang haar hij was c.a. 20 jaar.

Dan, dit heb ik al 3 dagen achter elkaar, dan slaap ik al mar krijg geen adem...ik adem niet meer, ik snak dan naar lucht en schiet overeind.
Maar gisteren toen ik naar adem snakte zag ik alles fel groen, best wel mooi ...het leek of ik even daar was en het was lekker warm. IK SCHRIK IEDERE KEER ZO!!! en kan dan haast niet meer slapen ..het maakt niet uit hoe ik lig.

24 januari
Weer beelden zwart wit, gaat open en dicht ..kan niet goed zien, ik hoor 3x een stem die zegt:.....HIER......HIER...HIER.
Cialara
Cialara aug 22 '09
Eng is dat hoor, zo'n klap op je hoofd terwijl je in bed ligt! Ik heb wel een keer een duw gekregen tegen m'n voorhoofd en dan ben je helemaal in de war; waar kwam dat nou vandaan?
Beschermengel
Beschermengel aug 22 '09

Ja is niet echt leuk, maar doet geen zeer of zo ( ik schrijf op mijn hoofd maar eigenlijk is het in mijn hoofd maar het voelt alsof je een klap krijgt ) ....je schrikt alleen heel erg.

Misschien ...een overgang naar dat andere bewustzijn, ik heb het nu nog hoor alleen niet meer zo heftig.
En krijg daarna altijd beelden.

Een duw! nee dat is ook niet leuk, ik zou ook denken wie doet dat!! er gebeurt anders een hoop als je in dat stadium bent! Als je niet paranormaal ingesteld zou zijn zou je denken dat je iets mankeert, dat had ik ook......maar gelukkig weten we nu wel beter.
Cialara
Cialara aug 22 '09
Ja, ha ha ha, ik heb nog wel even manlief gevraagd wat er was... maar die lag te slapen wink

Toch is het apart dat bij jou dit alles is begonnen na de dood van je zoon. Denk je dat hij er een grote rol in heeft?
admin
admin aug 22 '09
Het zijn en blijven ontroerende verhalen, Beschermengel.

Ben erg blij voor je dat je deze ervaringen hebt en dat je deze met ons wilt delen.

Heel bijzonder.
Beschermengel
Beschermengel aug 22 '09

Dank je wel Hans! ja ik ben ook blij dat ik de ervaringen heb en dat ik ze allemaal heb opgeschreven.....het is zelfs zo dat ik nu terug lees, het weer weet maar eigenlijk al lang vergeten was bepaalde ervaringen, alleen die indruk op me gemaakt hebben vergeet ik niet. Dat bedoelde de parapsygoloog ook met opschrijven......en het is fijn om alles weer terug te lezen!

Ja Jorine ik denk ......nee WEET ZEKER dat hij er een rol in speelt, als kind had hij het er ook al veel over net als jou zoon eigenlijk, en hij leerde me ook bepaalde dingen, het eerste visioen wat ik had was de voetbal, nou het kan niet anders als dat dat van mijn zoon komt, hij is op het voetbalveld gestorven! en thuis speelde hij ook altijd met voetballetjes ..en ik heb hem 3 kleine balletjes mee gegeven in zijn kist, zijn hele voetbalteam was er en er zijn zeker 8 voetballen meegegaan. Dus het symbool was duidelijk voor mij.

Ik voel en hoor hem soms, hij laat duidelijk weten dat hij aanwezig is, ik heb hem zelfs horen zeggen : ik ben je mentor..dus ik bedoel ermee te zeggen dat hij duidelijk met me verder gaat. Wanneer het ophoud weet ik niet, ik hoop nooit!
Cialara
Cialara aug 22 '09
Dat vind ik wel grappig en mooi, dat je kind je mentor is! Dit gevoel heb ik soms ook bij mijn zoon... Mooi Beschermengel, dat je dit zo mag beleven!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420