Loading...
nl

Ervaringen die zijn begonnen na dood van mijn zoon

Beschermengel
Beschermengel jan 14 '09

Ja je hebt gelijk Nims..er zijn heel veel symbolische dingen bij die ik nu wel kan ontrafelen..ik zal het er bij zetten .

Er is ook tegen mij gezegd dat ik het moet opschrijven...zodat ik daar weer lessen uit leer...en ik niet alleen!

Wat ben ik blij dat ik geluisterd heb.. smileik had niet altijd zin om het op te schrijven ..maar vaak als ik dacht ik onthoud het wel...was het weer verdwenen ( niet altijd ) maar meestal wel. dus er ligt nu altijd een pen en papier naast mijn bed! het gaat nog steeds door!
Beschermengel
Beschermengel jan 18 '09
27 mei 1996
een woord gezien in het grijs wit....Philip

Daarna nog meer woorden maar geen blokletters ..het waren mooie schuine letters en er stond ..WE ARE ALL TOGETHER
Daarna tv sneeuw en weg.

2 juni 1996
Ik lag aan gras te denken ..bos enz.. en zag ineens een stukje grasveld met witte streep het gras was vertrapt plat en de streep vervaagd.

7 juni
s'middags ..ik ag even uit te rusten en gelijk een donkerblauwe bol die komt en gaat..soms word hij vierkant.
Daarna een vrouw met lichtbruin half lang krullend haar, ze had een schort om en ze stond met een witte theedoek iets af te drogen..ze keek me aan en schudde 2 keer nee tegen mij. Toen vervaagde ze.

10 juni
Ik werd snachts wakker , maar deed mijn ogen weer dicht ..ik zag alles wit met slierten en ze bewogen ..het golfde net of de wind erin zat..best mooi om te zien.
Toen draaide ik me om en keek naar mijn man...het werd licht en donker en een hele witte gloed om hem heen ..heel mooi! het kwam en ging..zeker 5 x het leek of er een kaars achter hem brande zo licht.

17 juni
s'morgens schokjes in mijn hoofd (midden) s'middags kleuren gezien geel en violet ogen open en zie dingen wegschieten..volgesn mij chacra's.
Precious1
Precious1 jan 19 '09
Wat een mooi verhaal meid! Ben er stil van!

Het eerste waar ik aan moest denken was een boek wat ik heb gelezen. Ook over een zoon die op 17 jarige leeftijd overleed en daarna ook contact zoekt met zijn moeder. Via channeling schrijft zij samen met haar zoon een boek.
http://www.bol.com/nl/p/boeken/matthew-vertel-me-over-de-hemel/1001004005493686/index.html
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '09
Dank je wel smileja en het gaat nog steeds door! er zijn tijden dat het heel erg stil is en dan ineens begint het weer..alsof er een pauze ingelast word smile

Ja ik heb het boek ook gelezen ...een hele tijd geleden erg mooi ook! toen de waarnemingen begonnen ben ik lid geworden van een biblotheek..ik had toen nog geen computer..en heb zowat alle boeken die er bestaan smileover sprirituele zaken gelezen ..ik heb dan ook een boekenkast vol grin

Ik ben toen ook naar een parapsygoloog gegaan en die heeft me alles uitgelegd ..dat ik niet gek was...hij wilde dan ook graag dat ik alles opschreef en het naar hem opstuurde wat ik gedaan heb. Ik heb daar ook veel curcussen gedaan om mijn ontwikkeling te laten groeien.
Beschermengel
Beschermengel jan 22 '09
18 juni 1996

Het lijkt net of er heel snel beelden te zien zijn en toen ineens ..plop! in het midden onderaan een bolletje wat opensprong net of het een roos werd ..het ging zo vlug dat ik schrok..

25 juni

een net het lijkt op kippegaas maar dan heel strak en daarachter wazig...een voetbalstadion met gekleurde stoelen of mensen ...ik zweefde want ik ging het hele stadion over en zag links van mij een wit doel..ook daar ging ik langs en toen verdween alles.

28 juni
Ik hoord iemand iets zeggen..ik hoorde het ergens bovenin mijn hoofd ik heb niet verstaan wat. Daarna hoorde ik JAAAAAAAAH ik zei , is daar iemand ..maar hoorde niks meer ...het klonk als iemand door de telefoon maar dan heel ver weg.

8 juli
sávonds lichtflitsen 3 x met geluid electrisch geluid.

9 juli

Ik lag nog maar net in bed half op mijn buik, ik zag een heel oude vrouw met stok, en ze hing een beetje scheef naar voren ze was niet groot, ze kwam net boven een gallerijmuur met haar hoofd..ze liep op een gallerij (zwartwit filmpje)

13 juli
1x lichtflits gezien ik lag op mijn rug.

15 juli
Lichtflits met geluid van tegelelkaar slaande glazen ..ik lag op mijn zij.

16 juli
( dit is van mijn zoon)
Ik hoorde iemand iets zeggen..heel bedempt, maar weet niet meer wat ik dacht ik onthoud het wel, maar nee c.a. om 2 uur uit bed gegaan en pen en papier meegenomen. Ik lag nog maar net toen ik iemand hoord zeggen: BEN IK DAT? ...OEI! en nog geen 10 sec daarna WAT......WE HADDEN WAT! ook zag ik nog een witte tuinstoel ( die ik in die tijd ook had) en hoorde zegge STOEL een beetje robotachtig werd het gezegd. Toen mijn ogen dicht ik lag op mijn buik het was zwart maar leek net of er een scherm omhoog ging. De ruis in mijn hoofd was erg sterk.
Beschermengel
Beschermengel feb 3 '09
22 juli 1996
Mooie bosrijke omgeving en ik zag een klein meisje ze ging heen en weer, ik zag het zoals ..je staat in een bos ..dus niet uit de lucht of zo ..met hoge grote bomen ..best wel lang gezien c.a. 15 sec. ik lag op mijn rug.

23 juli
Even rusten, toen zachtblauw licht daarna 2 lichten het lijken wel schijnwerpers die op me gericht worden..het komt en gaat net als een vuurtoren van twee kanten links rechts ..heel mooi!

25 juli
Met mijn ogen dicht, ik zag de hoek de plinten van mijn slaapkamer! ik deed mijn ogen open, maar nee ik zag het toch anders toen mijn ogen weer dicht, ik zag het nog wel maar vervaagde later.
Veel beelden gezien maar niet goed kunnen zien, het gaat te snel.

Veel schokjes in mijn hoofd..smorgens.

29 juli
Ik zag een grote ronde draaiende schijf ( soort grammafoon) wat later bleek dat het een chakra was )
1e Daarna, iemand liep een gebouw of kerk in eerst de trap op dan naar binnen.
2e beeld ik zag iemnad lopen half en liep van mij af hij of zij had noppen aan zijn schoenen.
3e Een poort, ik kon er onderdoor kijken!
4e Een ouderwetse binnenplaats met huizen alles gezien in het zwart wit.

31 juli
(Dit is van mijn zoon.)
Heel vlug beelden, toen een bedempte stem die zei heel vlug VOETBALLEN..............SUPERVOETBAL! Daarna mmm..mmm..mmm..mm.mmm. veel ruis in mijn hoofd.

Later even rusten, geel en violet licht mijn ogen open en dicht maar blijf het zien.

2 augustus
Het leek net of ik een klap op mijn hoofd kreeg, ik zag daarna een man c.a. 50 jaar met bril hij zat in een stoel, blond krullerig haar.Hij lachte heel vriendelijk hij keek naar links ( hij keek niet naar mij) in kleur gezien.

weer veel schokjes in mijn hoofd.

5 augustus
Ik lag op mijn rug, ik dacht een beeld te zien maar het opent zich niet, iedere keer heel snel zie ik het half.

7 augustus
Ik zat met met vader te praten overdag (hij leefde toen nog) ineens zag ik een violette stip op zijn gezicht ..even maar heel helder gezien.

10 augustus
Weer een bedempte stem gehoord een paar keer, maar kon het niet vertsaan wat hij zei. en het leek wel of er iemand stond te timmeren. 10 slagen gehoord. toen stil.

12 augustus
sávonds vuurbal komt en gaat, smorgens schokjes in mijn hoofd, daarna een ronde bol met zwart witte hokjes het draaide naar rechts in het rond. heel helder gezien.

14 augustus
Ik hoorde een hoop geruis van links naar rechts, dat heb ik overdag ook wel eens net of er iets verschuifd in mijn hoofd. Toen hoorde ik van rechts een gepiep hard, toen een fluisterstem die zei: Cobi kijk! toen zag ik een gezicht van een jongen ..grijs wit half lang haar. Het kwam van boven (de jongen) net of je een papier uitrolt. even gezien toen weg.

18 augustus

Ik lag te denken, dan praat je in jezelf smilemaar ineens maakte iemand mijn zin af, hetzelfde wat ik dacht het was alleen niet mijn stem! het gebeurde 2x achterelkaar ..ik schrok ervan.
Later, net of ik een telefoongesprek zat af te luisteren, ik hoord echt 2 mensen met elkaar praten! het klonk wel ver weg. Ook nog heel vlug beelden gezien, ging heel erg snel.
Beschermengel
Beschermengel mrt 7 '09
21 augustus 1996
S'morgens ik zag ineens een beeld van een gegranolde muur, daarna een bakstenenmuur (bruin) Toen een ruimte met een grote balie of bureau met een vrouw ervoor ze had een korte rok met jasje aan en had blond haar opgestoken ze stond met haar rug naar mij toe. ( in kleur gezien) jas was rood.

24 augustus
Ik lag te denken aan wat nogal leuk was, toen hoord eik ineens een kind lachen met echo geluid.

26 augustus
Ik lag net in bed mijn ogen dicht toen een heel mooi fel licht een schittering van bovenaf en dat werd een punt, donkerrood en blauw ,ik kan haast niet beschrijven maar het leek wel een panorama wat ik te zien kreeg in de ruimte.
Toen kwam er iest zilvers soms leek het op een gezicht maar het veranderde steeds, duurde best lang.
Toen smorgens net grote lego stenen gingen op en neer , daarna witte muntjes op en neer.

31 augustus
eerst een schok in mijn hoofd, niet hard lag half op mijn buik..zag een park gras met mensen die zaten bij elkaar .

Overdag ..witte grote stip links naast mijn zus, mijn oog deed gelijk zeer en droog gevoel.

3 september
Heel vlug beelden ..een vrouwenstem die zei: HALLO
Ik lag in gedachten tegen mijn Oma te praten..ik horde ineens een mannenstem : WHOEAAAAA ik schrok me suf!!! ben gelijk uit mijn bed gegaan.

5 september
Voor het slapen 2x een zachte schok eerst door hoofd toen door lichaam

7 september
snachts tussen waken en slapen ..soms denk je ..je hoort jezelf denken praten injezelf.......Soms krijg ik antwoord vrouw of mannenstem, maar niet echt duidelijk bedempt in mijn hoofd.
Beschermengel
Beschermengel mei 26 '09
9 september
Zachte schok in mijn hoofd, maar ook mijn keel het leek net of ik stikte ...heel even maar...nog nooit gevoeld, en het leek of alles even stil stond.

10 september
sávonds vuurbal met ogen dicht gezien, komt en gaat..later is alles ineens rood ( heel even maar)

10 september
s'middags even rusten, zie kleuren...geel en violet het komt en gaat. Daarna doe ik mijn handen omhoog ..zie ik eerst wit om mijn hand ..heel mooi! daarna zacht groen, zo mooi! c.a. 5 cm in omtrek, de kamer werd donker.

14 september
Ik hoorde bedempte stemmen ze zeiden woorden geen zinnen, ik ging een vraag stellen, ik zei ik ben Cobi en ben aan het experimenteren, wilt u meewerken? ik wachte even en hoord heel duidelijk JA HOOR. Ik hoorde het in mijn hoofd bovenin dus niet via oren. Ik vroeg zijn naam en hoorde zoiets als me-re-ba ik moest goed luisteren en vroeg het een paar keer en steeds hetzelfde antwoord. Ik zei dat ik wilde stoppen en vroeg of hij weg wilde gaan. toen niest meer gehoord. ( ik vond het toch wel een beetje eng)

16 september
Schokjes in mijn hoofd (s'morgens) ....later een beeld van 3 vrouwen op een bank volgens mij in een ziekenhuis het waren een beetje a'sociale vrouwen met benen wijd en de middelste bukte om haar schoenen te pakken. toen was het beeld weg.

18 september
Ik lig nog mar net in bed met ogen dicht, het gaat flikkeren..licht donker net electra. Daarna zwart wit filmpje van mensen uit de tijd van Dickens een vrouw met kinderwagen ze bukte om iets te pakken en mensen lopen in een straat. Toen in kleur vrouw met kind, kind zat op schoot bij moeder ...van heel dichtbij gezien en moeder had een boekje in haar hand, volgens mij was ze aan het voorlezen. Het kind...meisje...had half lang stijl haar en c.a. 4 jaar oud.
Beschermengel
Beschermengel mei 30 '09
Later, het opende zich maar half (het beeld) iedere keer weer..ik zag een vrouw, een oude vrouw aan haar kleren te zien,ze had een lichtblauwe jurk aam met witte bloemetjes en een beetje O benen.. de achtergrond was donkergroen ..zeker 3x opengegaan het beeld en iedere keer maar half gezien..dus tot haar buik, geen gezicht en armen. Goed gezien maar niet heel helder.

22 september
Schokje door heel mijn lichaam..zacht, ik zag iedere keer van die ringen ..heel fijne ringen dus ik ging opletten..toen ineens in het midden ging het flikkeren, toen ik daar naar keek zag ik en man met een nors gezicht, stijl haar plat achterover gekamt haar. Ik zag het zo: dus ogen dicht alles zwart maar in het middden opende zich iets het was net een langwerpige ballon met daarin een gekleurd mens. Ik zag het heel duidelijk.

Daarna: ik dacht dat ik op een stuk noga of zoiets hards beet, het kraakte in mijn kaken...maar lag met mijn kaken niet opelkaar. Ik voelde het zuiver ..heel raar.

Later iets wat weer open ging in het geheel dus geen ballon, en daar achter heel heldere kleuren..groen en wit enz...ik zag iedere keer een klein beetje, mooi hoor! duurde best lang om naar te kijken ...het was heel licht terwijl ik toch mijn ogen dicht had.

25 september
sávonds het leek of mijn onder lichaam horiontaal heen en weer ging..het leek echt maar ik zelf lag stil. het gebeurde een paar keer achter elkaar. En het was donker (snachts) maar heel even leek het of de zon scheen heel fel.

29 september
Ik lag te doezelen sávonds ..toen hoorde ik een jongensstem...ik hoorde hem heel raar, het leek of hij door mijn hoofd heen waaide hij zei: MIDDEN 5 (heeft dit met voetbal te maken?)

(mijn zoon is op het voetbalveld gestorven vandaar ik dacht dat het met voetballen te maken had.)

2 oktober
Net in bed..2x met tussenpose schok in mijn hoofd tot schouders.

Snachts ik lag te dromen...en hoorde zeggen dat ik mijn gids zou ontmoeten, toen ineens ..het leek wel of ik geëlektrocuteerd werd in mijn hoofd, ik schrok ..hoord een hoop tinkeling geluid in mijn linker oor...daarna allemaal zwart witte blokjes die uitelkaar gingen.

4 oktober
s'nachts stemmen...mannenstem heel opgewekt die zei: MET GERARD!..paar keer vrouwenstem maar niet goed hoorbaar.
Beschermengel
Beschermengel jun 6 '09
6 oktober 1996
sávonds ..harde schok in mijn hoofd, van de schrik ging mijn hoofd heen en weer confusedhet leek wel een bom die af ging...s'morgens wazige beelden gingen open en dicht, later weer zachte schokjes in mijn hoofd.

18 oktober
Ik kreeg een klap op mijn hoofd( tenminste zo voelde het) Daarna ..het leek of ik c.a. 50 cm van de grond afhing met mijn hoofd, ik zag asvalt waar ik heel snel overheen ging...eerst heel snel en werd langzamer ..dat ging een paar keer zo..snel langzaam snel langzaam.

Daarna gouden bol gezien ..komt en gaat paar keer, daarna zilverachtig wit kan niet zien wat het is het vervormt steeds ..duurde best lang om naar te kijken.

20 oktober
Ik lag nog maar net, en lag te kijken naar de witte stippen die komen en gaan ( met ogen dicht) Zag ineens HEEL DUIDELIJK en HELDER een beginbeeld van een videospel gekleurd zoals mijn zoon wel eens had. Ik had het gevoel of ik er even was smilegevoel van mijn kind. Daarna stemmen ver weg.
Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
wow wat heftig allemaal en dat na zo'n korte tijd!

IK denk dat hij jou inderdaad begeleidt
Beschermengel
Beschermengel jun 6 '09

Ja ....en het houdt niet op het gaat nog steeds door tot nu toe, alleen nu ben ik me er meer van bewust..toen zag en hoorde ik het wel en schreef het op en was natuurlijk dolgelukkig dat ik het zag en hoorde, maar nu is het zo ontwikkeld dat ik nog meer voel en hoor...ik heb meer mogenlijkheden.

lief dat je antwoord smile
Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
Inderdaad misschien is hij wel je zoon geworden om je te begeleiden!
Wel mooi dat je nu meer mag ervaren! heel byzonder
Beschermengel
Beschermengel jun 6 '09

Voor een hoger doel, ja als ik het positieve er van uit moet halen ..zie ik het ook zo... maar het duurt lang hoor eer je er zo over denkt smile

Maar ik ben al zielsgelukkig dat ik nu weet dat er geen dood is.
Beschermengel
Beschermengel jul 22 '09

22 oktober 96

Een beeld van 3 mannnen, 1 had lang haar en stond in het midden ze stonden op een dek (boot) Daarna een vrouw met donkerblauwe regenjas...halflang donker haaar, ze keek naar boven en ze wilde een gebouw binnen lopen. In kleur gezien.

23 oktober

Voor het slapen, flikkerig steeds net vuurwerk ..toen gouden bol of zon ..komt en gaat.

24 oktober

Man die een heg aan het knipen is ..3 heggen naast elkaar ..rond.
Daarna goudenbol komt en gaat dan wit en veranderd steeds...het lijkt of iemand zijn hand opsteekt maar veranderd steeds. Dan zwart met witte stippen ..het lijkt of ik op een berg sta en zo de ruimte inkijk ( mooi hoor!)

27 oktober

Gouden bol komt en gaat ..dan van rechts een héél fel licht, goudgeel zo fel dat ik er van schrok, ben in slaap gevallen.

29 oktober

Ik lag op mijn rug, net in bed toen Whammm ..goud licht warm op mijn voorhoofd. Heel fel licht en het leek wel of ik iemand voelde warmte ( heel fijn!)

30 oktober

Testbeelden?? het leek op een scherm maar geen kleurenbeeld ..eerst wit toen ruis ...draden doorheer vertikaal grijs met draden ..het veranderde steeds .

31 oktober

Een stem ..oudere mannenstem zei: WIJ MET ZIJN DRIEEN..
Beschermengel
Beschermengel jul 30 '09

1 november 96
Van rechts fel goudgeel licht ..even maar..toen ..het was net of er een straal electriciteit door mijn hoofd ging. wow

3 november
Ik lag net in bed, ik kreeg een zachte schok en voelde het in mijn mond (electriciteit) ...toen zag ik een jongen hij keek schuin omhoog. Alles was donker en helder het glansde. De achetrgrond was donker en de jongen was donker , nog nooit zoiets gezien! Gelijk erna, de witte stippen alsof ik in de ruimte keek.... s'morgens schokjes in mijn hoofd.

19 novenber

IK HEB MIJN KIND GEZIEN! Ik lag een beetje half schuin op mijn buik, mijn kind kwam aanlopen uit de slaapkamer naar mij toe...hij keek me aan en keek weer naar beneden, hij had een stofzuiger in zijn handen. Hij had een blauw wit gestreept horizontaal T.shirt aan en een lange spijkerbroek. Ik kreeg een steek in mijn hart zo schrok ik van blijheid..daarna was hij weg.

( ik kan een korte uitleg geven waarom hij mij dit liet zien: we waren net verhuisd uit het vertrouwde huis waar hij in opgegroeit was, in dit nieuwe huis hadden we weinig ruimte van een 5 kamer woning naar een 3 kamer woning, nu had ik 1 kast vrijgehouden voor zijn kleren die ik niet weg wilde gooien, maar mijn stofzuiger (die ik nergens kwijt kon) had ik erbij gezet.
Het slaat natuurlijk nergens op maar hij liet me wel zien dat hij het ook kon zien dat ik dat gedaan had smile...hij wilde me zo laten weten dat hij er nog wel degenlijk is....alleen niet op aarde.
Ik heb er lang over na gedacht waarvoor hij zich zo liet zien, maar eindelijk viel het kwartje ..ik had het eindelijk door !! en wat was ik gelukkig toen!! en moest best wel lachen er om.
Hij doet zo'n zijn best om me te laten weten dat hij ergens anders is.
admin
admin jul 30 '09
Wat bijzonder!!!!

Liefs,
Mar
Cialara
Cialara jul 30 '09
Moet wel een heel mooie ervaring zijn geweest Beschermengel! Fijn dat je hem zo nog even mocht zien, ook al was het kort.

Liefs Jorine
Beschermengel
Beschermengel jul 31 '09

Ja is mooi he en bijzonder! smilezo ben ik er door gekomen ...als ik weer iets hoorde of zag, dat gaf me dan weer energie om door te gaan en tot nu toe gaat het nog steeds door, alleen lijkt het wel of ik er meer moeite voor moet doen. Toen ging het vanzelf en nu moet ik me bewust afstemmen en zie dan ook veel hoor.

Volgende keer ga ik weer verder met mijn verhaal, ik heb alles opgeschreven in een schrift en dat is me heilig...ik heb aardig wat te typen laugh

Als ik er over vertel dan ben ik weer even bij hem en vindt het best fijn....nee heel erg fijn smile!!
admin
admin jul 31 '09
Het zijn bijzondere ervaringen, Beschermengel.
Dit zal ook veel troost brengen.
Dat schrift is voor jou onvervangbaar.
Fijn dat je deze ervaringen deelt met ons.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420