22 juli 1996
Mooie bosrijke omgeving en ik zag een klein meisje ze ging heen en weer, ik zag het zoals ..je staat in een bos ..dus niet uit de lucht of zo ..met hoge grote bomen ..best wel lang gezien c.a. 15 sec. ik lag op mijn rug.
23 juli
Even rusten, toen zachtblauw licht daarna 2 lichten het lijken wel schijnwerpers die op me gericht worden..het komt en gaat net als een vuurtoren van twee kanten links rechts ..heel mooi!
25 juli
Met mijn ogen dicht, ik zag de hoek de plinten van mijn slaapkamer! ik deed mijn ogen open, maar nee ik zag het toch anders toen mijn ogen weer dicht, ik zag het nog wel maar vervaagde later.
Veel beelden gezien maar niet goed kunnen zien, het gaat te snel.
Veel schokjes in mijn hoofd..smorgens.
29 juli
Ik zag een grote ronde draaiende schijf ( soort grammafoon) wat later bleek dat het een chakra was )
1e Daarna, iemand liep een gebouw of kerk in eerst de trap op dan naar binnen.
2e beeld ik zag iemnad lopen half en liep van mij af hij of zij had noppen aan zijn schoenen.
3e Een poort, ik kon er onderdoor kijken!
4e Een ouderwetse binnenplaats met huizen alles gezien in het zwart wit.
31 juli
(Dit is van mijn zoon.)
Heel vlug beelden, toen een bedempte stem die zei heel vlug VOETBALLEN..............SUPERVOETBAL! Daarna mmm..mmm..mmm..mm.mmm. veel ruis in mijn hoofd.
Later even rusten, geel en violet licht mijn ogen open en dicht maar blijf het zien.
2 augustus
Het leek net of ik een klap op mijn hoofd kreeg, ik zag daarna een man c.a. 50 jaar met bril hij zat in een stoel, blond krullerig haar.Hij lachte heel vriendelijk hij keek naar links ( hij keek niet naar mij) in kleur gezien.
weer veel schokjes in mijn hoofd.
5 augustus
Ik lag op mijn rug, ik dacht een beeld te zien maar het opent zich niet, iedere keer heel snel zie ik het half.
7 augustus
Ik zat met met vader te praten overdag (hij leefde toen nog) ineens zag ik een violette stip op zijn gezicht ..even maar heel helder gezien.
10 augustus
Weer een bedempte stem gehoord een paar keer, maar kon het niet vertsaan wat hij zei. en het leek wel of er iemand stond te timmeren. 10 slagen gehoord. toen stil.
12 augustus
sávonds vuurbal komt en gaat, smorgens schokjes in mijn hoofd, daarna een ronde bol met zwart witte hokjes het draaide naar rechts in het rond. heel helder gezien.
14 augustus
Ik hoorde een hoop geruis van links naar rechts, dat heb ik overdag ook wel eens net of er iets verschuifd in mijn hoofd. Toen hoorde ik van rechts een gepiep hard, toen een fluisterstem die zei: Cobi kijk! toen zag ik een gezicht van een jongen ..grijs wit half lang haar. Het kwam van boven (de jongen) net of je een papier uitrolt. even gezien toen weg.
18 augustus
Ik lag te denken, dan praat je in jezelf
maar ineens maakte iemand mijn zin af, hetzelfde wat ik dacht het was alleen niet mijn stem! het gebeurde 2x achterelkaar ..ik schrok ervan.
Later, net of ik een telefoongesprek zat af te luisteren, ik hoord echt 2 mensen met elkaar praten! het klonk wel ver weg. Ook nog heel vlug beelden gezien, ging heel erg snel.