26 januari 1969:
In een flits gezien, een grote flinke man met keurig zwart pak ( alles zag er tekenfilmachtig uit dus perfect ) hij stond ergens naar te kijken er was een heel mooie heldere blauwe lucht met helder groen op de grond ik denk gras. Hij had gitzwart haar en een ouderwetse kuif met krullen. (Het zou mijn schoonvader geweest kunnen zijn in zijn jongere jaren ..hij was kort ervoor overleden)
8 februari 96:
Ik heb Sjaan gezien, vrouw van Rinus ..ik was een jaar of 16 toen ik haar voor het laatst gezien heb en ik kon heel goed met haar opschieten. Een beetje dikke vrouw ik zag alleen haar hoofd en borst ..ze lachte naar me.
12 februari 96:
Ik lag s'morgens met mijn ogen dicht, toen ik een soort vuurbal voor mijn ogen zag wat van links naar rechts ging.
Ik deed mijn ogen open en zag en heel mooi geelig licht een soort lichtval wat daarna van kleur veranderde in rood en daarna weer geel...daarna was alles weg ...jammer!
14 februari 96:
Eerst schokjes in mijn hoofd toen zag ik een spiraal wat draaide het werd groter en dan weer kleiner.
Daarna een grote deur, er komt een man aanlopen, doet de deur open ..kijkt om en gaat er doorheen en doet de deur dicht.
15 februari 96:
Zwaan zien vliegen..hij vloog naar rechts ( in het zwart wit gezien) daarna licht gezien en geel en rood.
16 februari 96:
Licht gezien en geel en rood ( energie)
17 februari 96:
Weer geel licht gezien geen rood.
19 februari 96:
s'middags geel licht en warm op mijn voorhoofd.
21 februari 96:
Een schokje door heel mijn lichaam, fijn gevoel...eerst weer die spiraal (van 21 febr) die groter word ..en toen werd het pikzwart met witte stippen het leek wel of ik op een berg stond en zo de ruimte in keek (net echt)
26 februari 96:
Ik lag aan mijn kind te denken, later een harde schok in mijn hoofd..ik schrok ervan zo hard..maar geen beeld.
Wel soms ineens alles heel licht en dan weer donker..ook een woord gezien met hele dikke letters maar het ging te vlug om het te lezen wat er stond.
Later hoorde ik heel zacht: mama mama ik ben het....ik hou van jullie ..je hoeft je niet ongerust te maken ik ben bij Opa ..ik zei toen ..ben jij dat jongen???? ja mama ik ben het ...ik hou van jullie........daarna was het stil.
Ik hoorde het als: hij praatte heel hard een beetje schreeuwend (het was zijn stem) maar hoorde het heel ver weg en heel zacht ik moest me echt concentreren, dit was na de schok in mijn hoofd.