Ik ga mijn ervaringen hier opschrijven die zijn begonnen na het overlijden van mijn jongste kind in 1995. Ik moet erbij vertellen dat hij gestorven is op het voetbalveld en een echte voetbalfan was. ( is )( want krijg soms beelden door die met voetbal te maken hebben.)
Toen hij nog op aarde leefde waren we altijd heel close en al wel met het spirituele bezig, tenminste hij...want ik zag of hoorde toen niks..mijn zoon wel.
Hij wilde me toen dingen leren..zoals stil zijn en luisteren wat je eventueel zou kunnen horen...ook nam hij bandjes op (bandstemmen) om te luisteren of hij stemmen hoorde. hij was pas 15 jaar!
Ikzelf denk dat hij het me nu leert vanuit de andere wereld.
De energieen waren ook heftig ..na het overlijden ..hij was duidelijk nog in ons huis aanwezig! (waar ik later achter ben gekomen ) toen wist ik dit niet ..had wel een vermoeden maar ik was toen nog niet zo ver.
Daarom heb ik alles opgeschreven zodat het een soort berichtjes uit de hemel zijn geworden.
Eerst nog een ervaring ( daar kwam ik ook later pas achter..daarom is het zo fijn als je alles opschrijft) hij leefde toen nog op aarde ..het was ongeveer 3 mnd voor zijn overlijden.
Ik lag in mijn bed en kreeg een droom ..ik lag in mijn droom ook op bed..maar er waren 2 mannen ..aan elke kant zat er 1...ik zag dat ze me aan het onderzoeken waren maar kon niks doen......toen ineens hoorde ik een mannenstem zeggen JA NU! dus ik was gelijk echt wakker en ging rechtop in mijn bed zitten..het was donker...maar in de hoek van het plafond zag ik ineens fonkelende draaiende sterretjes..ze draaide steeds sneller en kwam in een heel snel tempo richting mij...zo mijn voorhoofd in ...ik sidderde helemaal ..ik was helemal versuft ..het deed geen pijn maar dit had ik nog nooit gevoeld ...ervaren....ik sidderde nog even na ..vond het gek en ben weer gaan slapen.
Later werd me verteld door een parapsycholoog dat mijn derde oog geopend is en hij vroeg of ik wel eens ervaringen had met buitenaardse wezens ...toen dacht ik..

Nu denk ik daar anders over hoor!
Hierna komen de aantekeningen die ik opgeschreven heb.