Loading...
nl

Ervaringen die zijn begonnen na dood van mijn zoon

Beschermengel
Beschermengel jan 2 '09


Ik ga mijn ervaringen hier opschrijven die zijn begonnen na het overlijden van mijn jongste kind in 1995. Ik moet erbij vertellen dat hij gestorven is op het voetbalveld en een echte voetbalfan was. ( is )( want krijg soms beelden door die met voetbal te maken hebben.)

Toen hij nog op aarde leefde waren we altijd heel close en al wel met het spirituele bezig, tenminste hij...want ik zag of hoorde toen niks..mijn zoon wel.

Hij wilde me toen dingen leren..zoals stil zijn en luisteren wat je eventueel zou kunnen horen...ook nam hij bandjes op (bandstemmen) om te luisteren of hij stemmen hoorde. hij was pas 15 jaar!

Ikzelf denk dat hij het me nu leert vanuit de andere wereld.

De energieen waren ook heftig ..na het overlijden ..hij was duidelijk nog in ons huis aanwezig! (waar ik later achter ben gekomen ) toen wist ik dit niet ..had wel een vermoeden maar ik was toen nog niet zo ver.

Daarom heb ik alles opgeschreven zodat het een soort berichtjes uit de hemel zijn geworden.


Eerst nog een ervaring ( daar kwam ik ook later pas achter..daarom is het zo fijn als je alles opschrijft) hij leefde toen nog op aarde ..het was ongeveer 3 mnd voor zijn overlijden.
Ik lag in mijn bed en kreeg een droom ..ik lag in mijn droom ook op bed..maar er waren 2 mannen ..aan elke kant zat er 1...ik zag dat ze me aan het onderzoeken waren maar kon niks doen......toen ineens hoorde ik een mannenstem zeggen JA NU! dus ik was gelijk echt wakker en ging rechtop in mijn bed zitten..het was donker...maar in de hoek van het plafond zag ik ineens fonkelende draaiende sterretjes..ze draaide steeds sneller en kwam in een heel snel tempo richting mij...zo mijn voorhoofd in ...ik sidderde helemaal ..ik was helemal versuft ..het deed geen pijn maar dit had ik nog nooit gevoeld ...ervaren....ik sidderde nog even na ..vond het gek en ben weer gaan slapen.

Later werd me verteld door een parapsycholoog dat mijn derde oog geopend is en hij vroeg of ik wel eens ervaringen had met buitenaardse wezens ...toen dacht ik.. confuseden heb het maar zo gelaten.

Nu denk ik daar anders over hoor!

Hierna komen de aantekeningen die ik opgeschreven heb.



Delen:
Prada
Prada jan 2 '09
Wat een verhaal! weet even niet wat ik erop moet zeggen maar ben benieuwd naar je aantekeningen en je andere belevenissen..
Beschermengel
Beschermengel jan 2 '09

2 September 1995 is hij overleden.


5 september 1995:

Ik moet erbij vertellen dat het zowat allemaal gebeurt als ik in bed lig...maar niet slaap want ik hoor alles om me heen..en ben me bewust dat ik in de kamer lig.


Ik krijg een heel duidelijke waarneming van mijn kind te zien zomaar ineens......ik zie hem in het licht ..hij lacht naar me ..het lijkt alsof hij omringd word door licht ..zachte mooie kleuren om hem heen ..het beeld beweegt het is net een film wat ik zie...dan lost het beeld op. ( wat was ik blij!!!)

( ik heb in mijn boek getekend wat ik zie...ik zal proberen er plaatjes bij te doen die er op lijken.)

6 September:
draaiend rad gezien...rechtsboven ( chacra?)

8 september:
Rechts bovenin de hoek witte handen ( net handschoenen ) die 3 bewegingen maakte ..de achtergrond was zwart ..de 1e handen omhoog gevouwen 2e handen uitelkaar 3e handen naar bendeden alsof je iets ontvangt.
ik zag witte handen

De parapsygoloog vertelde me wat het betekende: omhoog gevouwen: stem je af ..handen uitelkaar: dan ontvang je ..handen naar beneden: en dan kun je geven
Beschermengel
Beschermengel jan 2 '09


Lief van je Prada...geef niet hoor, lees mijn ervaringen maar ..al zal ik er wel een poosje mee bezig zijn denk ik..maar ik doe stapje voor stapje smile
Anne
Anne jan 2 '09
Mooi is dat heh beschermengel, als later de dingetjes die zijn gebeurt op zijn plaats vallen. Goed dat je alles opschrijft dat doe ik ook smiledan kan je het later 'verwoorden'' de boodschap erachter zien en de betekenis.

Het voelt ook zo dat je zoon je helpt op het spirituele gebied. Erg mooi smile

Liefs aNNe
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 2 '09
Wat naar voor je dat je je zoon hebt verloren. Meen ik uit de grond van mijn hart. Mooi dat hij op een andere manier bij je is. Prachtig.

Voor mij is het dan toch weer een bevestiging dat kinderen de ouders kiezen. In dit geval moet hij jou dus toch echt laten leren. Ondanks dat hij stoffelijk niet meer hier is!

Mooie gedachte. Rijk voor je!
Sephora
Sephora jan 2 '09
Paulette heeft 't mooi gezegd smile
Wat een ervaringen zeg, heel mooi en goed dat je ze hebt opgeschreven!
Beschermengel
Beschermengel jan 2 '09


Ja is mooi Anne! ik ben er ook erg blij mee, weet niet zeker of ik het anders zou hebben overleeft...het is voor mij een bewijs dat hij verder leeft en ooit! zie ik hem weer.

Is een heel goed idee hoor dat je het ook opschrijft ..dan kun je altijd weer terug kijken..veel vergeet je weer en als je het dan weer leest dan denk je ..oh ja! en ja heel vel dingen vallen dan op zijn plaats. fijn he!

Ja hij helpt me..daar ben ik van overtuigd!
Beschermengel
Beschermengel jan 2 '09
Dank je Paulette,

het is niet anders..heb enorm verdiet gehad hoor..en nog terwijl ik weet dat hij verder leeft en af en toe contact heb..maar ja het is het missen op aarde he..niet meer aanraken en lijflijk aanwezig.

Maar ik ben heel blij met de geestelijke ervaringen die houden me op de been.

En ja ..ik ga nog veel meer schrijven Sephora ..ben voorlopig nog niet klaar grin
Sephora
Sephora jan 2 '09
Quote:
En ja ..ik nog veel meer schrijven Sephora ..ben voorlopig nog niet klaar


Haha mooi laugh
Ben erg benieuwd, ik schrijf zelf ook veel dingen op, en het werkt heel goed om je gevoelens & ervaringen te verwerken door te schrijven vind ik. Al heb ik niet zulke ervaringen die jij hebt hoor smile
Maris1976
Maris1976 jan 2 '09
Jeetje, ik ben er stil van, ben erg benieuwd naar de rest.
Liefs Maris
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '09
Zo dat is nogal wat om door te maken. Mooi dat je het hier wilt opschrijven. Is het alleen niet zo, dat je door dit te doen, er toch weer meer mee bezig gaat en ook alles weer bovenkomt? Lijkt mij namelijk niet zo makkelijk. Ik bewonder je moed!
Beschermengel
Beschermengel jan 3 '09

Ja het komt wel weer boven, maar eigenlijk is hij altijd in mijn gedachten ...ennnnn het werkt helend voor mij. Ik vindt het juist fijn om mijn ervaringen te vertellen ..dan heeft het toch nog zin..iedereen mag het zien en weten smile
Beschermengel
Beschermengel jan 3 '09
10 september 1995:

Zag een man ook in het wit (zonder gezicht) hij tilde een klein kind in de lucht en trok het mee naar de aarde en zakte weg in de grond. Toen zag ik allemaal sneeuw soort storing net als bij TV en daarna werd het weer gewoon zwart ..alles was weg.

11 september: Eerst TV sneeuw ..toen een soort gordijn wat open ging en daarachter hele mooie kleuren heldere kleuren ze bewogen. Het gordijn ging een paar keer open en dan weer dicht. heel mooi!

Soms hoor ik in flarden muziek heel mooi 'n soort fluit of fagot.
en af en toe iemand die iets zegt het is dan net of mijn radiozender die in mijn hoofd zit niet goed is afgesteld. Het zijn alleen maar woorden zoals ..JA ..of COBI (mijn naam) en vrouwenstem die zegt O JA! en iemand zei HERSENBLOEDING.

In mijn hoofd heb ik als ik totaal ontspannen ben hele zachte stroomstootjes dit heb ik al zo'n 5 mnd midden en opzij mijn hoofd...soms ook voorhoofd...het doet geen pijn en vindt het niet erg.

Soms gaat ook het licht aan met geluid alsof er een knop om gedraaid word het word dan ineens heel licht en na een poosje dooft het.


een hele tijd niks gezien of gehoord.

dan weer 25 januari 1996:
Eerst een schok in mijn hoofd, toen ineens een voetbal! heel groot hij kwam zo op me af met geluid .......alsof hij werd geschoten naar mij hij bleef voor mijn gezicht hangen een poosje en toen verdween hij....Wat was ik blij!!!! dit was van mijn kind ik wist het zeker...de kinderen van het voetbal elftal hebben een aantal voetballen meegeven aan hem en ik 3 kleine voetballetjes in zijn hand gedaan ( hij was echt gek met voetbal)
wat was ik blij ...zo blij!
Beschermengel
Beschermengel jan 4 '09
26 januari 1969:

In een flits gezien, een grote flinke man met keurig zwart pak ( alles zag er tekenfilmachtig uit dus perfect ) hij stond ergens naar te kijken er was een heel mooie heldere blauwe lucht met helder groen op de grond ik denk gras. Hij had gitzwart haar en een ouderwetse kuif met krullen. (Het zou mijn schoonvader geweest kunnen zijn in zijn jongere jaren ..hij was kort ervoor overleden)

8 februari 96:


Ik heb Sjaan gezien, vrouw van Rinus ..ik was een jaar of 16 toen ik haar voor het laatst gezien heb en ik kon heel goed met haar opschieten. Een beetje dikke vrouw ik zag alleen haar hoofd en borst ..ze lachte naar me.

12 februari 96:

Ik lag s'morgens met mijn ogen dicht, toen ik een soort vuurbal voor mijn ogen zag wat van links naar rechts ging.
Ik deed mijn ogen open en zag en heel mooi geelig licht een soort lichtval wat daarna van kleur veranderde in rood en daarna weer geel...daarna was alles weg ...jammer!

14 februari 96:

Eerst schokjes in mijn hoofd toen zag ik een spiraal wat draaide het werd groter en dan weer kleiner.
Daarna een grote deur, er komt een man aanlopen, doet de deur open ..kijkt om en gaat er doorheen en doet de deur dicht.

15 februari 96:

Zwaan zien vliegen..hij vloog naar rechts ( in het zwart wit gezien) daarna licht gezien en geel en rood.

16 februari 96:
Licht gezien en geel en rood ( energie)

17 februari 96:
Weer geel licht gezien geen rood.

19 februari 96:
s'middags geel licht en warm op mijn voorhoofd.

21 februari 96:
Een schokje door heel mijn lichaam, fijn gevoel...eerst weer die spiraal (van 21 febr) die groter word ..en toen werd het pikzwart met witte stippen het leek wel of ik op een berg stond en zo de ruimte in keek (net echt)


26 februari 96:

Ik lag aan mijn kind te denken, later een harde schok in mijn hoofd..ik schrok ervan zo hard..maar geen beeld.
Wel soms ineens alles heel licht en dan weer donker..ook een woord gezien met hele dikke letters maar het ging te vlug om het te lezen wat er stond.
Later hoorde ik heel zacht: mama mama ik ben het....ik hou van jullie ..je hoeft je niet ongerust te maken ik ben bij Opa ..ik zei toen ..ben jij dat jongen???? ja mama ik ben het ...ik hou van jullie........daarna was het stil.
Ik hoorde het als: hij praatte heel hard een beetje schreeuwend (het was zijn stem) maar hoorde het heel ver weg en heel zacht ik moest me echt concentreren, dit was na de schok in mijn hoofd.

Beschermengel
Beschermengel jan 5 '09

5 maart 96:
Veel schokjes in mijn hoofd, en weer veel beelden gezien maar gaat te vlug om te zien wat! wel mooie heldere kleuren. mijn rechter oog doet zeer.

10 maart:
s'morgens een heel mooi vrouwen gezicht..kan ook een mannelijk gezicht zijn, maar meer vrouwelijk..een heel gaaf gezicht met haar naar achteren gestoken zij (hij) keek half naar boven en ze zweefde van links naar rechts ..toen was ze weg.

14 maart:
Het leek op verkeersborden maar dan geen opschrift..dus een witte paal met witte borden er stond niets op de borden ...en het was mistig.

veel geel licht en rood gezien.

22 maart:
een schok door heel mijn lichaam, niet echt hard ..toen na een poosje zag ik en deur met de letter I van Informatie?

23 maart: s'nachts vuurbal gezien. en geel licht in de kamer.
En ik hoorde dat er een ruit sprong ...ik hoorde en zag het! ik schrok ervan ( zag het in een flits)

16 maart:

Geel licht gezien, en gehoord: 'n zware kluisdeur die dichtsloeg en een mannenstem die zei: BEGREPEN.

28 maart:
Ik hoorde iemand een paar keer hard in zijn handen klappen.

29 maart:
Een vrouwenstem riep mijn naam...ik schrok.

31 maart:
veel kleuren gezien in kamer....geel,rood

6 april:
2 jongens gezien ze keken naar mij, het beeld was er ineens maar wazig. De kleuren waren blauw met wit ...ze lachtte naar mij ..ik zag ze tot hun middel.

8 april:
'n paar keer een witte spiraal gezien.

9 april:
Eerst 'n heleboel beelden, maar het gaat zo vlug dat ik niet kan zien wat. Toen heel mooi donkerblauw met zachtblauw.
Daarna een voetbalstadion een grijze muur met 2 ronde grasvelden erin. Niet heel helder zoals altijd, maar zag het goed.

10 april:
Weer een beeld wat ik niet kan pakken, het gaat open en dicht..wat ik zie is wel heel scherp, maar met hele donkere kleuren. Het lijkt net of naast me met ronde sponzen word gegooid ( dat zie ik) Dan later het is een zwartwit filmpje wat afgedraait word...ik zie 4 paar benen, dus 2 mensen die naar met toe lopen ..van mij af gezien zie ik een soldaat met rugzak en geweer in zijn handen en wil schieten.. Ik schrik en doe mijn ogen open. Ik heb het warm. Die mensen hadden ouderwetse kleding aan lompe schoenen en kniekousen. ( ik denk dat dit uit de 2e wereldoorlog is)

10 april:
kleuren gezien, geel lila best wel lang c.a. 3 minuten.

11 april:
Ik stap mijn bed in en 10 tellen erna zie ik een gordijntje wat open en dicht gaat en als het open is zie ik een mooi paars landschap met bergen.

12 april:
eerst hele mooie donkere heldere kleuren, paars blauw en spierwitte stippen er door heen net vuurwerk!
Daarna mijn huis met mijn auto voor de deur ik kon het heel helder zien!

De dag erna wilde ik weg rijden maar mijn auto was stuk...

15 april:
Ik krijg en gezicht te zien, zwarte achtergrond met grijze lijnen ( gezicht) kijkt naar links 'n man kijkt somber.
Daarna een scherm 'n klein TV scherm maar bleef leeg ..even naar gekeken maar valt dan weer weg. 2e keer weer een scherm ..leeg ..wit valt weer weg.
Maar daarna zie ik in het totaal allemaal zwart witte stenen of blokjes heel mooi scherp..3e keer ..weer een leeg scherm ..weer weg.

Veel kleuren in mijn kamer gezien.

26 april:
'n hele mooie straat met mooie strakke huizen..zachte kleuren geen auto's in de straat en geen mensen. een beeld en dan vervaagd het.

28 april:
3 zwarte mensen een beetje mollig, ze stonden naast elkaar voor een groot ketel of pot...ze waren van boven ontblood en hadden een lange bége broek aan.. even gezien en dan vervaagd het.
Beschermengel
Beschermengel jan 7 '09
Ik ga weer verder smile

29 april 1996:
Een soort stroompje voorhoofd en ogen net onweer geen knal ..maar bzzzzt en gelijk licht en donker, toen zwart met witte stippen.

7 mei 1996:
Ineens een beeld, 2 mannen c.a. 25 jaar staan schuin achter elkaar de voorste lacht..geen kleuren..maar grijs wit. Ze hadden een pak aan lichtgrijs met wit overhemd open. De voorste z'n haar in een scheiding naar links. ( weet niet wie het zijn)

9 mei:
Grijs wit heldere vlakken, totaal die veranderen en toen ineens rechtsboven zie ik dit.. maar dan zonder standaard en geen kleuren dus landen erin het was een leeg opervlak...maar heel helder gezien.

Later een ovaal beeld en daarin een man...beetje mollig en donker kort haar met zijn handen in zijn zak..net een boertje.

10 mei:
Dit hoorde ik: bestek horen vallen...een scheepstoeter een vrouwenstem maar dan bedempt die zei: ICOON daarna nog meer woorden maar kon het niet verstaan. Daarna heel snel beelden die ik niet kan pakken of zien.

12 mei:
Ik lag aan mijn kleinkind te denken, maar opeens zag ik hem in de kinderwagen (zwart wit filmpje) hij was heel vrolijk z'n oogjes glinsterden en met zijn armpjes omhoog. Ik dacht hoe kan dat nou!! ineens was alles weg.

16 mei:
mijn ogen dicht sávonds maar het leek wel of de zon even scheen zo fel licht ineens..het was maar even.

20 mei:
Ik zag allemaal gekleurde letters naar boven gaan ze zaten in en glazen buis en werden naar boven geblazen.
Daarna hoorde ik mijn kleinzoon huilen ..en daarna hoorde ik mijn dochter die zei: MET MIJ! en een bonk net of er iets viel.

21 mei:
Gekleurde ringen gezien die kwamen en gingen weer weg...ze kwamen een voor een en perfect rond.

Daarna ging ik uit bed naar beneden in het donker..toen ik de 2e trap naar beneden ging ..net halverwege schoot er een beeld van mijn zoon door me heen..zo zuiver! hij stond met zijn hoofd een beetje schuin naar omhoog te kijken naar mij, het leek wel of hij me opwachtte. Hij keek zo blij en met die blik van ..hé ma zie je me eindelijk..ZO ECHT...het heeft me de hele nacht bezig gehouden...en was weer erg blij.
Sephora
Sephora jan 12 '09
Wow dat is nogal wat.
Heel mooi, vooral die laatste dat je je zoon kon zien, prachtig lijkt me dat! smile
Als je nu terug begint te kijken naar je ervaringen zijn er dan veel dingen die nu op z'n plaats vallen of zijn er nog steeds dingen die je niet kan bevatten zeg maar?

Ben je trouwens vaak bang geweest in 't begin?
Beschermengel
Beschermengel jan 13 '09
Ja er vallen heel veel dingen op zijn plaats nu...en kan de soms symbolische dingen ontrafelen. Of er word letterlijk iets gezegd waar ik wat mee kan, maar dat komt pas later in mijn boek.

Nee ik ben er nooit bang van geweest, misschien een enkele keer dat ik schrok maar dat is meer van het onverwachtse.

lief dat je reageerd!

ik ga volgende keer weer verder ..ik kom tijd te kort smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 13 '09
Origineel bericht van: beschermengel
Ja er vallen heel veel dingen op zijn plaats nu...en kan de soms symbolische dingen ontrafelen. Of er word letterlijk iets gezegd waar ik wat mee kan, maar dat komt pas later in mijn boek.


Kijk smileprecies de reden waarom ik vroeg of je het nog wilde neerzetten. Omdat er dan ook dingen duidelijk worden, die toen onmogelijk duidelijk konden worden gemaakt.
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki