Hoi Hans
ik wil wel een poging doen om je foto te lezen, ik hoor graag een reactie van je terug.
Gevoelig persoon............
Je bent een erg gevoelig persoon hans. Je bent eigenlijk nog veel gevoeliger dan dat je eigenlijk beseft. In het verleden hebben mensen dat nog wel eens ''raar'' gevonden. De normen en waarden die mensen aan mannen stellen is sterk, niet praten over hun gevoel, jij bent wel duidelijk een persoon die erg gevoelig is en zich niet altijd weet kunenn uiten. Je vond het misschien ook wel raar je gevoeligheid.
Je wist wel dat je veel voelde maar je wilde het niet altijd aan anderen laten merken, om zo mee te kunnen doen in het sociale gebeuren wat de mensen zo belangrijk vinden.
Maar wat vind jij zelf eigenlijk belangrijk?
Soms weet je niet precies wat je moet doen, moet je nou die gevoelige kant kiezen, of het beeld wat mensen hebben over manenn in het algemeen? Dit uit zich soms in besluiteloos, en af en toe wat irritatie's.
Maar hans, een gevoelig persoon heeft een goede intuitie van zichzelf, leer ernaar te luisteren zodat je intuitie je beter de raad kan geven die jij nodig hebt. Je mag zijn wie je bent.
Denkent mens........................
Je bent iemand die erg veel na denkt. Je denkt over van alles en nog wat. Je speelt situaties in je hoofd al van te voren uit om zo voorbereid te zijn op een dergelijke situaties.
Het voelt of dat je hoogbegaafd bent iets in die richting? Je bent erg goed in leren je onthoud dingen goed, en zoekt ze tot op de bodem uit.
Opgepropte gevoelens................
Buiten dat je erg veel denkt en een denkent mens bent, je gevoeligheid, heb je gevoelens in je die niet altijd hebt kunnen uiten. ik denk dat het te maken heeft met wat ik net al vertelde over het feit je gevoeligheid en de uiting ervan. Het lijkt erop dat je niet hebt geaccepteerd van jezelf dat je een gevoelig mens bent. Als je dat wel zou doen zou het leven veel aangenamer zijn en mooier.
Je mag zijn wie je bent, en wat je wilt zijn, laat je niet leiden doorandermans normen en waarden, maar stel ze zelf op wat jij wilt.
Het voelt ook omdat je je gevoelens niet altijd uit, of dat je niet contineu aanwezig bent met je eigen gevoel. Heb je dat gevoel wel eens van dat het net lijkt of dat je er niet bent? Maar je bent er wel maar je maakt alles niet zo mee als anders, het dringt niet geheel tot je door?
verder zie ik een kleur van je aura dat is geel ik heb de betekenis opgezocht op internet;
Geel
Met betekenis ten behoeve van de 3de Chakra van de Zonnevlecht in de 3 de Fase:
Aanvaardbaar leven. Belangstelling gericht op de omgeving. Ontvankelijk voor indrukken. Actie van de Geest.
Geel algemeen: Denkende mens, intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuitie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveusiteit, irritatie.
Ik hoor graag je reactie van wat klopt en wat niet
Liefs aNNe