Loading...
nl

foto lezen hans5508

admin
admin jan 1 '09
Hallo,

Ik heb zojuist twee foto's geplaatst.
En ben benieuwd naar jullie 'lezing'. smile

Hartelijke groeten
Hans
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 1 '09
Hierbij maar even de foto's in het onderwerp geplaatst:

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '09
Hoi Hans,

Ik wil graag je foto lezen. Ik heb de 2e foto gebruikt, omdat die eerste toch iets teveel "compressie" heeft.

Je komt over op iemand van de exacte wetenschappen. Natuurkunde / wiskunde waren vakken die je wel goed liggen. Ik heb het idee dat je in het dagelijks leven iets doet met cijfers. Misschien iets in de IT, of in het onderwijs als leraar. Klinkt een beetje tegenstrijdig dit, maar misschien omdat je lijkt om een natuurkunde leraar die ik had op de middelbare school haha.

Je lijkt me een zeer begaan persoon, die erg sociaal is. Misschien wel iets te sociaal voor je bestwil, en kan je hierdoor soms ook wel eens gepasseerd worden. Kijk uit dat je jezelf niet tezelf wegcijfert ten opzichte van anderen.

Soms mis ik nog een beetje overtuiging in je eigen kunnen en ben jij jezelf wel erg vaak aan het controleren. Ook al weet je eigenlijk wel dat het goed is, kan je het toch niet nalaten het nog eens na te kijken.

Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar ik herken de engelmens in je. Misschien dat je het stukje op deze site over de engelmens eens kunt lezen, of misschien al hebt gedaan, en zeggen wat er dan bekend bij je overkomt.

Je lijkt misschien een emotionele persoon, toch heb ik het idee dat er eigenlijk niet veel is wat jou echt persoonlijk raakt (met uitzondering van je kinderen.) Mensen uit jouw directe omgeving hebben misschien wel eens tegen je gezegd dat jij hard kan overkomen.

Je kan wel genieten van het leven, en dan vooral de dingen waarin je je weer kind kan voelen.

Heb jij er wel eens over nagedacht om je te verdiepen in chakra therapie? Ik heb het idee dat jij veel kan met energie. Ik heb het idee, dat jij hier een grote rol in kan spelen, als je je aandacht erop richt.

Je bent een zeer goede analyticus, die dingen vaak sneller doorheeft dan iemand anders. Jij hebt al aan een half woord genoeg.

Ok, dit was mijn lezing. Ik ben heel erg benieuwd wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
admin
admin jan 5 '09
Hoi Julien,

Hartelijk dank voor je reactie en lezing!

Ik heb bewust nog geen ander bericht hier geplaatst, zodat er zo min mogelijk voorkennis beschikbaar is. Maar ik wil heel graag antwoorden op je tekst.

Ik had op de middelbare school hoge cijfers voor wiskunde en natuurkunde. Na de middelbare school wilde ik graag natuurkunde gaan studeren. Wegens de werkeloosheid toendertijd heb ik gekozen voor bedrijfseconomie. Veel werken met cijfers dus. Ik ben nu werkzaam in de IT, in de administratieve kant, en 'controle' is dus helemaal onderdeel van mijn vak smile
Dus dat klopt allemaal.

Dus analytisch ingesteld? - Jazeker. Maar ik spreek ook wel mijn talen, want ik heb gewerkt in de UK en Duitsland. En in Brussel.

Ik kom sterk op voor mijn dochter, klopt ook. Die is heel belangrijk voor mij. Ik laat soms sociaal gezien wel wat met me sollen, maar ik weet mezelf goed beschermd (motto van ECIW, nietwaar?). Dan raakt het misbruik me niet van binnen, dan blijf ik onafhankelijk.

Verder hou ik van creativiteit. In mijn vrije tijd ben ik bezig met schilderen, vooral met pastelkrijt werk ik graag. Het is ook een soort innerlijke drang om iets te maken, en die drang geef ik de ruimte. Heb ook al diverse expo's gehouden.

Op spiritueel gebied: Ik ben reiki-master, en behandel mensen, ook op afstand. Ik heb contact met mijn gidsen, vooral met mijn grootvader. Verder gebruik ik Silva/Alfa voor diagnoses op afstand en toekomstvoorspellingen. En Reconnective Healing voor andere vormen van genezing. Ik werk dus al vrij veel met energieen. En chakra's is me redelijk bekend. Echter niet het onderwerp Engelmens. Zal dat zeker gaan opzoeken!

O ja, af en toe ik ook wat EFT, ook fijn om trauma's aan te pakken.

Ondanks het feit dat dit alles me vrij goed af gaat zoek ik regelmatig bevestiging van mijn kunnen. Klopt dus ook al....

Kortom, Julian, je lezing is eigenlijk helemaal correct, behalve het gedeelte over onderwijs. Hoewel ik me daar ook wel wat van voor kan stellen, mezelf als docent voor een klas....

En een half woord is voor mij meestal ruim genoeg. smile

Nogmaals, ik zal het stukje over engelmens nog eens opzoeken en ook daar zal ik een berichtje over plaatsen.

Hartelijk dank voor je tekst en lezing!

Groeten,
Hans
admin
admin jan 5 '09
Oja, nog een puntje uit je foto-lezing:

Ik geniet zeker van het leven, en ik voel mezelf nog vaak een kind, zeker als ik met mijn krijtjes werk of naar muziek luister. DIt jaar zie ik Abraham, maar ik voel me geen vijftiger.

Dat innerlijke kind is erg sterk. Ik kan soms dan ook niet erg serieus reageren op formele actitviteiten waar een streng protocol geldt. Ik moet daar inwendig erg om lachen!

Groeten,
Hans
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '09
Hey bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd wat je van het engelmens gedeelte vind (bovenaan het menu te vinden wink).
admin
admin jan 6 '09
Hoi Julien,

Je vroeg me over de engelmens. Ik heb de tekst doorgenomen en ik herken het meeste ervan. Het gaat dan vooral om het omgaan met energie (pijn wegnemen en kwade geesten naar het licht sturen) en de taak die wacht rondom 2012. Want ik heb het gevoel dat mijn levenstaak in de nabije toekomst ligt; dat heb ik mijn hele leven al. Ook het helpen van mensen die ervoor openstaan, dat is heel sterk. Als ik merk dat iemand niet openstaat voor een heling, dan sla ik die over en ga over naar de volgende, ik moet efficiënt zijn.

Over de herkenningspunten: ik luister meer dan ik spreek. Over superego en grootheidswaan is het moeilijker zelf iets te zeggen; wel probeer ik weinig fouten te maken en is er diep in mezelf een gevoel van onkwetsbaarheid. Ik voel me beslist niet ‘meer’ of ‘beter’ dan een ander. Soms kan ik wel wat besluiteloos zijn. Anderen proberen mij in een hokje te plaatsen (wat ze niet lukt!), zien kwaliteiten maar kunnen die moeilijk benoemen. Ik hecht veel waarde aan onafhankelijkheid. Ik voel me vaak onbegrepen, en alleen. Maar niet eenzaam.

Groeten,
Hans
Anne
Anne jan 6 '09
Hoi Hans smileik wil wel een poging doen om je foto te lezen, ik hoor graag een reactie van je terug.

Gevoelig persoon............

Je bent een erg gevoelig persoon hans. Je bent eigenlijk nog veel gevoeliger dan dat je eigenlijk beseft. In het verleden hebben mensen dat nog wel eens ''raar'' gevonden. De normen en waarden die mensen aan mannen stellen is sterk, niet praten over hun gevoel, jij bent wel duidelijk een persoon die erg gevoelig is en zich niet altijd weet kunenn uiten. Je vond het misschien ook wel raar je gevoeligheid.
Je wist wel dat je veel voelde maar je wilde het niet altijd aan anderen laten merken, om zo mee te kunnen doen in het sociale gebeuren wat de mensen zo belangrijk vinden.
Maar wat vind jij zelf eigenlijk belangrijk?

Soms weet je niet precies wat je moet doen, moet je nou die gevoelige kant kiezen, of het beeld wat mensen hebben over manenn in het algemeen? Dit uit zich soms in besluiteloos, en af en toe wat irritatie's.
Maar hans, een gevoelig persoon heeft een goede intuitie van zichzelf, leer ernaar te luisteren zodat je intuitie je beter de raad kan geven die jij nodig hebt. Je mag zijn wie je bent. smile

Denkent mens........................

Je bent iemand die erg veel na denkt. Je denkt over van alles en nog wat. Je speelt situaties in je hoofd al van te voren uit om zo voorbereid te zijn op een dergelijke situaties.
Het voelt of dat je hoogbegaafd bent iets in die richting? Je bent erg goed in leren je onthoud dingen goed, en zoekt ze tot op de bodem uit.

Opgepropte gevoelens................

Buiten dat je erg veel denkt en een denkent mens bent, je gevoeligheid, heb je gevoelens in je die niet altijd hebt kunnen uiten. ik denk dat het te maken heeft met wat ik net al vertelde over het feit je gevoeligheid en de uiting ervan. Het lijkt erop dat je niet hebt geaccepteerd van jezelf dat je een gevoelig mens bent. Als je dat wel zou doen zou het leven veel aangenamer zijn en mooier.
Je mag zijn wie je bent, en wat je wilt zijn, laat je niet leiden doorandermans normen en waarden, maar stel ze zelf op wat jij wilt.

Het voelt ook omdat je je gevoelens niet altijd uit, of dat je niet contineu aanwezig bent met je eigen gevoel. Heb je dat gevoel wel eens van dat het net lijkt of dat je er niet bent? Maar je bent er wel maar je maakt alles niet zo mee als anders, het dringt niet geheel tot je door?

verder zie ik een kleur van je aura dat is geel ik heb de betekenis opgezocht op internet;

Geel
Met betekenis ten behoeve van de 3de Chakra van de Zonnevlecht in de 3 de Fase:
Aanvaardbaar leven. Belangstelling gericht op de omgeving. Ontvankelijk voor indrukken. Actie van de Geest.
Geel algemeen: Denkende mens, intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuitie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveusiteit, irritatie.

Ik hoor graag je reactie van wat klopt en wat niet smile
Liefs aNNe
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '09
Origineel bericht van: hans5508
Hoi Julien,

Je vroeg me over de engelmens. Ik heb de tekst doorgenomen en ik herken het meeste ervan.

...

Groeten,
Hans

Kortom een heleboel herkenning smile. Is het nu ook zo dat jij de engelmens in jezelf herkent?
admin
admin jan 6 '09
Tsjonge, Anne, wat je schrijft klopt heel erg. Ik ben inderdaad erg ontvankelijk voor mensen en situaties, maar het geleerd om dit onder controle te houden, cq te verbergen. Maar de gevoeligheid is er wel degelijk. En dan merk ik het verschil tussen --wat-- er is gezegd en --hoe-- het is gezegd. Soms besluiteloos. Ook wel irritatie, omdat men mij niet begrijpt, of rekening met me houdt.

Ook klopt het dat ik veel (na)denk, maar ik ben ook erg gefascineerd door talloze onderwerpen. Als ik iets moet doen, dan oefen ik vooraf in gedachten. Hoogbegaafd? Sommige dingen gaan me makkelijk af, leren, en zo zeker als het een beetje interessant is. Mijn IQ is wel eens gemeten....

Het aanvaarden van het leven, dat is een van mijn lessen, klopt dus. Ook optimisme, bedachtzaamheid. Intuitie komt steeds sterker naar voren. Dingen dringen soms pas door achteraf.

Hartelijk dank voor je 'lezing'..

Groetjes, Hans
admin
admin jan 6 '09
Hoi Julien,

Ja, de engelmens herken ik in mezelf. Elke dag meer, lijkt wel. Zie ook de lezing door Anne, over gevoeligheid en intuitie.
Is dit je vraag?

Groeten,
Hans
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '09
Ja dat was inderdaad mijn vraag. Mijn 2e vraag is dan ook, heb je al een idee wat je hiermee wilt gaan doen?
admin
admin jan 6 '09
Eerlijk gezegd - nee, ik weet niet wat en hoe. Maar ik sta wel open voor signalen. Ik vertrouw erop dat de koers wordt ingezet als de tijd rijp is. Voorlopig blijft het bij reiki en aanverwante vormen van healing.
Anne
Anne jan 6 '09
Hoi Hans smile

Dankje voor je reactie.
Vaak worden dingen pas achteraf duidelijker want als je ze van dichtbij meemaakt dan ben je waarschijnlijk teveel emtioneel erbij betrokken winkdan komt de boodschap op dat moment niet helder door, later vallen puzzelstukjes op zijn plaats.
Ik vind het altijd erg mooi om het te mogen ervaren, het voelt als een mooi gevoel smile

Zo te lezen ervaar je je intuitie ook steeds beter winkerg mooi

Liefs aNNe

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske