Loading...
nl

Vogels voeren, Ja of nee?

Beschermengel
Beschermengel feb 8 '09


Ik heb gisteren voor het eerst de Kuifmees gezien vlakbij mijn huis! Ik was de eendjes aan het voeren en in een hoge struik (halve boom) kwam hij steeds te voorschijn...was erg leuk om te zien! had hem echt nog niet gezien bij mij in de buurt.
Helma
Helma feb 8 '09
Heee Beschermengel, wat gaaf! Klein is tie he!

Jammer genoeg zeggen mijn vogelkaarten niks over mezen...

(Je herinnert me er trouwens aan met je berichtje dat ik weer nodig moet voeren buiten... heb nog zo'n 20 kilo staan aan voer)
Beschermengel
Beschermengel feb 8 '09

Ja ik vindt hem prachtig!!

20 kilo is heel wat smileik denk dat ze er naar smachten! de eendjes ook hoor ..ze komen rond de klok van 11 uur zowat naar mijn voordeur smileze weten al dat de blonde vrouw met bruine hond smilehun eten komt geven haha
Helma
Helma feb 9 '09
Ben notulen aan het uitwerken van twee weken trug: ik weet niet meer wat er staat! Vanmiddag mijn gedachten verzetten en hoop op de allerbeste middag van 2009: ik ga op zoek naar de Zeearend, boven het Veluwemeer! Met zijn spanwijdte van 2.40 meter niet over het hoofd te zien! Ik ben zo benieuwd, ik krijg altijd vleugels als ik hem tref!
admin
admin feb 9 '09
Mooi Helma, ik hoop voor je dat je de zeearend te zien krijgt!
Heel bijzonder.
gast
gast feb 9 '09
Succes ermee Helma. Hier zie ik ze ook regelmatig. Prachtig om te zien.
Helma
Helma feb 9 '09
Helaas, helaas, het mocht niet zo zijn. Wel een heerlijk frisse neus gehaald.
Wel een 25-tal Kramsvogels in een weiland, maar verder slechts een paarhonderd Meerkoeten, Knobbelzwanen en Wilde eenden. Een vijftal luie Buizerds zaten te wachten in bomen en op paaltjes op muizen en ander klein spul. Een paartje Bruine kiekendieven waren driftig aan het jagen. Uitslovers zijn het.

Morgen (bij droog weer) nog eens proberen.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki