Loading...
nl

foto lezen

NorahS
NorahS dec 26 '08
Hallo allemaal,

willen jullie mijn foto proberen te lezen aub.?
Alvast bedankt

NorahS
Delen:
Wendy's
Wendy's dec 26 '08
welkom..

waar kan ik je foto vinden? want ik zie hem nog niet staan in het fotoalbum.. anders kun je hem ook hier even plaatsen.
NorahS
NorahS dec 26 '08
Het is me gelukt om de foto te laden.
Groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 26 '08
Maar even hier ook neergezet:

Anne
Anne dec 27 '08
Hey NorahS,
Welkom op het forum smile
Ik wil wel proberen je foto te lezen hoor graag je reactie terug.

Intuitie................

Je hebt een hele goede intuitie en een ontwikkelde wijsheid. Dat heb je van nature ik weet niet in hoe verre je daar weet van hebt, maar je zou het nog beter en sterker kunnen ontwikkelen

Je bent iemand die alles door en door bedenkt en het dan pas uitvoert.

Je bent ook iemand die van alles ziet in haar omgeving je hebt de kleine dingetjes door.

Mensenkennis....................

Je hebt een goede mensenkennis je kent mensen door en door. Je kan mensen goed inschatten wat ze zouden doen of zeggen.

Soms irriteer je je ook aan mensen. Vaak zie je hoe de dingen het beste voor hun zijn maar je ziet dat ze wat anders doen daardoor krijg je irritatie.

Je bent verder iemand die erg zelfstandig is en haar eigen beslissingen goed kan nemen.
Ik zie verder 2 kleuren van je aura ik heb ze opgezocht op internet met de betekennis.

GEEL
Met betekenis ten behoeve van de 3de Chakra van de Zonnevlecht in de 3 de Fase:
Aanvaardbaar leven. Belangstelling gericht op de omgeving. Ontvankelijk voor indrukken. Actie van de Geest.
Geel algemeen: Denkende mens, intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuitie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveusiteit, irritatie.

GROEN
Met betekenis ten behoeve van de 4de Chakra van het Hart in de 4de Fase: Beheersing van de Geest. De zorgdragende mens. Sociaal gevoel, bewustwording boven het materiele.
Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, evenwicht, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel.

Liefs aNNe
NorahS
NorahS dec 29 '08
Zijn er nog mensen die het willen proberen? Ik heb mijn bevindingen al aan Anne laten weten, als er wat meer mensen geprobeerd hebben zal ik ze hier ook nog eens posten.

Lieve groeten
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '08
Hey,

Ik wil het ook wel proberen als ik wat tijd over heb. Als je nog eventjes geduld hebt winklaugh.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 31 '08
Ok Norah S, hier is dan mijn fotolezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Je komt op mij erg tevreden over op het moment. Je hebt wel een moeilijke periode achter de rug (ik denk aan burn-out, of er bijna tegen aan) maar daar ben je nu volledig doorheen gegaan en bovenop gekomen.

Je bent soms iets te lief voor je omgeving en kan alles opzij zetten. Op zich is daar niets mis mee, zolang het maar niet ten koste van jezelf gaat.

Je bent een gezellig babbelkous die uren met je vriendinnen kan kletsen.

Je hebt er een hekel aan om in de belangstelling te moeten staan, en gaat dit ook het liefste uit de weg.

Je bent dol op kinderen, en misschien heb je er je beroep van gemaakt, of ben je er voor bezig kwa studie.

Ik zie ook dat je erg gevoelig bent voor sfeer en je omgeving. Ik heb wel het idee dat je ermee hebt leren omgaan, en er dus niet super veel last van hebt.

Je bent ook altijd netjes en verzorgd. Zomaar de deur uitgaan zonder iets aan jezelf gedaan te hebben, zie ik niet zo snel gebeuren.

Goed, dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd wat er wel / niet klopt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki