Hey NorahS,
Welkom op het forum
Ik wil wel proberen je foto te lezen hoor graag je reactie terug.
Intuitie................
Je hebt een hele goede intuitie en een ontwikkelde wijsheid. Dat heb je van nature ik weet niet in hoe verre je daar weet van hebt, maar je zou het nog beter en sterker kunnen ontwikkelen
Je bent iemand die alles door en door bedenkt en het dan pas uitvoert.
Je bent ook iemand die van alles ziet in haar omgeving je hebt de kleine dingetjes door.
Mensenkennis....................
Je hebt een goede mensenkennis je kent mensen door en door. Je kan mensen goed inschatten wat ze zouden doen of zeggen.
Soms irriteer je je ook aan mensen. Vaak zie je hoe de dingen het beste voor hun zijn maar je ziet dat ze wat anders doen daardoor krijg je irritatie.
Je bent verder iemand die erg zelfstandig is en haar eigen beslissingen goed kan nemen.
Ik zie verder 2 kleuren van je aura ik heb ze opgezocht op internet met de betekennis.
GEEL
Met betekenis ten behoeve van de 3de Chakra van de Zonnevlecht in de 3 de Fase:
Aanvaardbaar leven. Belangstelling gericht op de omgeving. Ontvankelijk voor indrukken. Actie van de Geest.
Geel algemeen: Denkende mens, intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuitie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveusiteit, irritatie.
GROEN
Met betekenis ten behoeve van de 4de Chakra van het Hart in de 4de Fase: Beheersing van de Geest. De zorgdragende mens. Sociaal gevoel, bewustwording boven het materiele.
Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, evenwicht, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel.
Liefs aNNe