Loading...
nl

abortus

Rohani
Rohani dec 24 '08
Ik zit met een levensvraag:

Op mn 23e heb ik een abortus gehad. Nu, na bijna 30 jaar, vraag ik mij steeds vaker af wat er met de ziel van dit kindje gebeurd is.
Met de vader ben ik inmiddels al 31 jaar samen en we hebben samen tien jaar later alsnog een kind gekregen.

We waren net bij elkaar toen ik zwanger raakte. Ik gebruikte een spiraaltje maar dat bleek niet afdoende. Op dat moment was de abortus in onze ogen de juiste beslissing. Ik zal jullie niet lastig vallen met het hele verhaal maar geloof me, alsjeblieft.
Wie kan mij helpen, ik wil graag aan mijn ongeboren kind laten blijken dat ik heel veel spijt heb. Niet van onze beslissing toen maar omdat ik dit kind niet de gelegenheid heb gegeven om in deze/mijn wereld te leven, dat wij hem/haar hebben afgewezen.
Hoe kan ik om vergeving vragen?

Warme groet, Rohani
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 24 '08
Waar je eigenlijk om vraagt is een manier om iets uit je verleden af te sluiten. Iets afsluiten kun je eigenlijk alleen maar doen door het los te laten. Uit jouw woorden lees ik eigenlijk, dat jij je ongeboren kindje van toen, nog steeds geestelijk bij je draagt.
Probeer het eens los te laten. Steek een kaarsje voor hem aan en neem afscheid. Je hoeft geen vergeving te vragen, want je hebt niets fout gedaan. Geef jezelf niet de schuld van iets, dat niet jouw schuld is.
Rohani
Rohani dec 26 '08
Zo voelt het inderdaad wel, alsof we geestelijk nog steeds verbonden zijn.
Ik zal het idd los moeten laten, even wennen aan het idee.
Dank je NiMS
Soulfriend
Soulfriend jan 25 '09
Beste Rohani,

Voor zover ik weet is abortus niet een groot probleem als je maar met de betreffende ziel overlegt; dat het niet een goed moment was voor jou om een kind te krijgen. Je kunt alsnog aan de ziel duidelijk uitleggen wat je intentie was.

Ga naar een meditatieve staat toe en haal je het moment voor de abortus voor de geest. Ga op zoek naar de ziel die probeert om via jou in te dalen in deze dimensie en maak contact. Leg alsnog het 'wat en waarom' uit, ga een dialoog aan.

Jouw eigen gemoedsrust zal aantonen of je deze kwestie kunt laten rusten anders zul je meerdere malen in contact met de ziel moeten treden om alles uiteindelijk recht te trekken.

Veel sterkte, Soulfriend
Precious1
Precious1 jan 25 '09
Ik heb het idee dat Rohani dat destijds al heeft gedaan, het overleggen. Alleen is ze zich daar zelf misschien niet van bewust. Zulke keuzes maak je meestal op zielsniveau tijdens je slaap, maar eenmaal weer wakker en "hier" weet je dat niet meer.

Je moet je vooral niet schuldig voelen Rohani. En ik denk ook niet dat het zieltje teleurgesteld of boos is. Die zal volledig kunnen begrijpen waarom je die keuze hebt gemaakt. Waarschijnlijk was die abortus ook voorbestemd? Misschien wilde het zieltje wel de ervaring leren van een abortus? Dat kan natuurlijk ook hé? wink
Dat gebeurd ook vaak bij vrouwen die een miskraam krijgen. Het zieltje trekt zich op het laatste moment dan terug en daar kunnen allerlei redenen voor zijn.

Misschien kun je bij een goed medium een keer contact leggen met het zieltje? Dan kun je dingen vragen en antwoorden krijgen en dan kun je het daarna waarschijnlijk met een gerust hart afsluiten.
proost
proost jan 25 '09
Rohani, kun je je gevoelens delen met je man?
Je kindje was een twee-eenheid met hem.
Hopelijk is de zielsverbondenheid met je man goed.
Akasha
Akasha jan 26 '09
Origineel bericht van: Rohani
Op dat moment was de abortus in onze ogen de juiste beslissing.


Lieve Rohani,

Dan was het de juiste beslissing.
Probeer het los te laten. Toen was toen en toen was het de juiste beslissing.
Nu is nu. Geniet van je gezinnetje en laat het verleden voor wat het was. Het verleden is niet te veranderen,maar de toekomst wel. Leef nu en laat toen gaan.

veel liefs en sterkte,
Akasha

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki