Loading...
nl

Je laten vallen voor de liefde

Helma
Helma jan 2 '09
Paulette, nee, dat blad heb ik niet. Misschien is het artikel op te sporen via internet...?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 2 '09
www.happinez.nl

Het betreft het nummer wat vanaf 3 december in de winkels ligt. Overgave, nummer 8.

Ik heb het artikel nog niet gevonden, maar wil met alle liefde deze twee combineren. Misschien dat anderen er ook wat aan hebben? Probeer daar dit weekend even voor te gaan zitten.

Liefs Paulette
Helma
Helma jan 2 '09
Lijkt me geweldig! Ik zal ook even zoeken...
Helma
Helma jan 2 '09
Paulette, ik sjees even naar het dorp. De winkels zijn open, en misschien ligt hij nog in de winkel!

Momenteel zit ik zo in de slappe was, dat ik mijzelf dat wel cadeau kan doen!!!

Ik verdien een cadeautje, vandaar.

Laterssssssss!!!
Helma
Helma jan 2 '09
Ik heb 'em, Paulette! laughlaughlaugh

Vanavond ga ik er in lezen, ik ga er nu nog niks over zeggen.

Leuk, dit soort impulsen.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 3 '09
Super gedaan!!!

Enne, goed voor jezelf zorgen hoor! Ik merk dat ik mezelf al snel naar de achtergrond schuif. Daar ben ik nu eens mee gestopt en dat voelt goed!

Liefs Paulette
Helma
Helma jan 3 '09
Paulette, ik wil één van de artikelen hier best plaatsen, maar dat wordt dan even typen geblazen, pffff...

Maar, om er op te kunnen reageren is dat wel handiger natuurlijk.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 3 '09
Samen doen?
Helma
Helma jan 3 '09
Oh, dat is een goeie optie! Welk stuk bedoel jij dan, over de liefde? Met die cirkel met tekst? Dat artikel stond iets meer voorin het blad geloof ik...

Ik moet vanmiddag naar een verjaardag. Had ook vanavond kunnen gaan, maar dan komt Marc Marie Huybrechts op tv en ik ben gek op cabaret.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 3 '09
Het artikel op pagina 71, over de liefde, en die van pagina 117. Die laatste is meer in algemene zin.

Ik heb van die artikels aan delen geacceerd die ik een kern vond hebben. Misschien is het een idee om het zo te doen, ipv alles over te nemen. Want nu haal ik de 140 aanslagen per minuut wel, maar dan is het nog een enorme klus grin

Ik hoop morgen tijd te hebben...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 3 '09
Origineel bericht van: Phoenix
Had ook vanavond kunnen gaan, maar dan komt Marc Marie Huybrechts op tv en ik ben gek op cabaret.


Marc Marie is een schatje!!!!!!
Helma
Helma jan 3 '09
Jaaaaaaaaaaaaaa, het is zeker een schatje!!!

...ik wil het ook wel doen... 302 aanslagen per minuut... eek
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 3 '09
Is het een idee voordat we dit op het forum zetten, ik het jou en/of jij het mij even via 'berichten' toesturen? Kunnen we samenvoegen enzo.

Maar ehh.... als jij op snelheid bent komt het stoom van je toetsenbord zeker? Ha,ha!
Helma
Helma jan 3 '09
Ja, is goed idee!

Heb al meerdere toetsenborden versleten hahaaha. En op het netwerk, op het werk, loopt de boel altijd vast, lollll...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 3 '09
Doen we, en heel veel plezier vandaag he?
Helma
Helma jan 3 '09
Jij ook hele fijne dag!
admin
admin jan 4 '09
Tja, heleboel geschreven en gelezen en het duizelt me wel wat allemaal. Ik houd het simpel. Wat ik versta onder liefde is het volgende

Pure onvoorwaardelijke Liefde is zonder ego en bezit, is houden van iedereen. Liefde betekent niets aan de ander willen veranderen maar de persoon los laten en vrijheid geven om te zijn en te gaan. Spirituele Liefde heeft geen oordeel, Spirituele liefde is... niets meer en niets minder. Aardse liefde bestaat uit de voorwaarde(n) die jij stelt aan en bij liefde.
Hoe meer voorwaarden jij hebt bij deze liefde hoe dieper en vaker jouw hart gekwetst kan worden
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki