Loading...
nl

Droom over allemaal kleuren :)

Anne
Anne dec 23 '08

Vanacht droomde ik dat ik ergens was en allemaal mensen zag. Ik zag om de mensen heen en bij de mensen vershillende kleuren. Zo zag ik bij de ene persoon allemaal roze om haar heen, bij de andere persoon blauw en bij weer een ander paars.
Bij mezelf zag ik heel veel groen.
Het mooie was dat ik me heel erg blij voelde en heel vrolijk, heel mooi het was zo mooi gevoel.
Het voelde net of dat ik aura's kon zien bij mensen en dan een heel stuk beter dan dat ik al deed. Het was zo mooi gevoel. De kleur groen van mezelf voelde zo mooi.

Voordat ik ging slapen zag ik in me kamer ook ineens de kleur groen, heel apart toen viel ik in slaap en kreeg ik deze droom.

Ik heb op internet de betekenis van groen opgezocht en daar stond dit.

Met betekenis ten behoeve van de 4de Chakra van het Hart in de 4de Fase: Beheersing van de Geest. De zorgdragende mens. Sociaal gevoel, bewustwording boven het materiele.
Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, evenwicht, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel.
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki