Loading...
nl

Foto op de

Freekje
Freekje dec 21 '08
Hallo allemaal, ik ben reuze nieuwsgierig hoe dit nu allemaal werkt. ik heb een foto op de fotopagina gezet van Merudi maar zie daar geen actie, hier op dit forum wel. snap ik het nu niet goed? Op dit forum kan ik alleen een foto plaatsen met een URL maar mijn foto heb ik van mijn computer...
Nou ja, niet echt belangrijk..
Als een van jullie het leuk vind en tijd heeft zou je dan naar mijn foto willen kijken?
Ik had vannacht een heftige droom met een spirituele link, eigenlijk helemaal geen prettige droom maar ik voel me nu wel heel de dag al heel prettig! Ik vertel nu niets over de inhoud want dan weet je misschien te veel over mij om een objectieve mening te kunnen vormen.
Nu heb ik vandaag deze website ontdekt en ik me helemaal suf gelezen heb.
Echt heel fijn!
Groetjes Freekje
Delen:
Freekje
Freekje dec 21 '08
Uhm, verhaal is wat rommelig geworden, maar de strekking blijft hetzelfde!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 21 '08
Ik heb de foto die je daar hebt geplaatst maar even hier gezet:

Aangezien de 2e foto beter is, deze maar even verwijderd

alleen hij komt nogal erg bewerkt over. Heb je ook een wat minder "overbelichte" foto? Of een foto die gewoon direct genomen is?
Freekje
Freekje dec 22 '08
Ah NiMS, dank je wel!Wat betreft de foto, dee is idd beetje overbelicht ik zal eens op mijn andere computer zoeken naar het origineel.
Freekje
Freekje dec 22 '08
[img]http://www.flickr.com/photos/ediblearts/?saved=1[/img]
Originele foto was natuurlijk foestie. Dan maar even snel een nieuwe gemaakt, au naturel..Kun je hier wat mee?
Alleen zie ik nu niks op de website, zal ik hem ook maar weer bij de fotopagina uploaden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 22 '08
Upload hem inderdaad maar naar de fotopagina, want je hebt nu niet de juiste URL gebruikt.
Freekje
Freekje dec 22 '08
Ik snap er nu echt niets meer van, deze url komt van de fotopagina, dat zou toch goed moeten gaan?
Freekje
Freekje dec 22 '08
Vervolgens loopt de computer vast (gebeurd anders nooit!) en toen ik met mijn muis over de browser wat heen en weer klikte kreeg ik het woord 'sick' in kleine lettertjes op mijn bureaublad . Is dat niet wat vreemd?
Wendy's
Wendy's dec 22 '08
kheb je bericht even aangepast.. zodat je foto zichtbaar is.

deze foto is wel beter
Anne
Anne dec 22 '08
Hej Freekje welkom op het forum ik wil wel een poging doen om te kijken wat ik uit je foto kan halen smile

Gevoeligheid........

Als ik naar je foto kijk voel ik dat je een erg gevoelig persoon bent. Ik denk dat je hsp bent hoogsensitiviteitspersoon als je dat zelf al niet wist? Je trekt vaak kleine dingetjes op jezelf. Je bent erg gevoelig, en voelt soms dingen aan van anderen mensen en sferen. Je beschikt over fijngevoeligheid en bescheidenheid.
Je wilt niet voorop lopen, je houd niet van druktes daar voel je je niet fijn bij.

Je mag dan wel bescheiden zijn maar je mag best wat van jezelf laten horen wink.
Je beschikt over een goede intuitie, zeker als je er goed naar luisterd dan is het niet nodig om ''bang'' te zijn.
Het lijkt er nu een beetje op dat je soms wat ''bang'' bent voor vele dingetjes dat komt denk ik door je gevoeligheid, je voelt het fijne van alles onbewust en bewust maar je hoeft niet bang te zijn. Je mag er zijn zoals je bent.

Spiritueel............

Je bent een erg spiritueel persoon. Je bezit over een kracht waardoor je erg spiritueel bent. Je houd van diepzinnigheid en bekijkt alles door en door.

Ik vind het alleen jammer dat je niet zo sterk bent als dat je zou kunnen zijn. Je zou nog veel sterkker kunnen zijn en veel meer kracht kunnen bezitten maar iets houd je tegen.
Iets uit het verleden wat nog steeds energie van je vreet. Ik heb het idee dat je in het verleden niet altijd zo bent geacepteerd zoals je was? Je wist waarschijnlijk toen al dat je erg gevoelig was dan anderen. Anderen mensen vonden dat raar?? daar hechten jij waarde aan, aan hun uitspraken, dat heb je nu nog steeds bij je voelt het.

Je wilt graag bevestiging van andere mensen, maar als je die krijgt neem je het niet helemaal aan. Je hebt een soort muur gebouwd om je heen. Om niet nog eens gekwetst te hoeven worden.

Het is erg jammer dat dit je tegen houden om jezelf verder te ontwikkelen inclusief je gaves.
Ik weet zeker dat je dingen kan aanvoelen van mensen je bent een erg gevoelig persoon. Je zou andere mensen kunnen helpen met deze gave. Maar eerst moet je denk ik nog wat meer van jezelf leren te houden en je oude pijnen omzetten in kracht wink

Luister goed naar je intuitie je hebt een hele sterke, je bent een krachtig persoon maar wees niet zo bescheiden, je mag zijn wie je bent accepteer dat smile

Ik zie op je foto 2 kleuren van je aura roze en iets van paarsblauw ik heb het opgezocht op internet hieronder de betekenis;

Roze

Algemeen: Kinderen, bescheidenheid, ethiek, offervaardigheid,sociaal voelend, toegewijde geestelijke Liefde.

Paarsblauw

Met betekenis ten behoeve van de 6de Chakra in de 6de Fase:
Meditatie. Het onthechten van het aardse. Abstract denken. Waarnemen.
Paarsblauw algemeen: Activeert gerijpte kennis, vergeestelijking, religie, devotie, wijsheid, spiritueel hogere idealen, bescheidenheid, fijngevoeligheid, ernst, diepzinnigheid, macht en sterkte

Ik hoor graag je reactie smile
Liefs aNNe
Freekje
Freekje dec 22 '08
Hallo Anne, dank je voor het lezen van mijn foto!
Het klopt als een bus wat je zegt! Ik zit momenteel in een fase van enige verwarring over mijzelf. En ben bezig met therapie ivm diagnose add en daarbij met angst idd door die gevoeligheid en het gekwetst zijn in mijn jeugd en later.
En fijn dat je ziet dat ik meer kan dan ik nu doe, dat denk ik zelf ook en ik besef heel goed dat ik mijzelf door die angst en onzekerheid tegenhoud.
De laatste tijd komt ook het besef dat ik, als ik weer wat stabieler ben, mensen om me heen kan helpen. Ik voel dat dat nu al gaande is. Doordat ik met mijzelf bezig ben en met het ADD verhaal heb ik anderen om me een wakker geschud en zijn zij door mijn verhaal ook met onderzoeken en diagnoses bezig. Dat is fijn om te horen, nietwaar.
Het is ook zo dat ik sinds de pubertijd een muur om me heen heb. Toen kwam ik er achter dat ik anders was, ook qua gevoelsleven en probeerde ik toch als enigszins 'normaal' mens te functioneren. Wat resulteerde in onzekerheid en lichamelijke klachten als depressie en veel migraine.
Ik wil je nogmaals bedanken, het is wonderlijk en fijn om te lezen dat iemand door het kijken naar mijn foto zo direct bij de kern komt.
Groet Freekje
Anne
Anne dec 23 '08
Graag gedaan freekje wink

Wist je al van jezelf dat je hoogevoelig was? een hoogsensitiviteitspersoon? Anders moet je die woorden echt even bij google opzoeken winkJe zal versteld staan.
Mensen met deze gave krijgen ook vaak gedragsproblemen opgelegd waaronder ook ADD en ADHD.

Liefs aNNe
Freekje
Freekje dec 23 '08
Ik wist wel dat ik erg gevoelig was en na het lezen van je bericht heb ik het ook nagelezen op een website en ik herken mezelf hier ook in.
Maar ik zie ook duidelijk ADD kenmerken bij mijzelf.
vandaag dagje dierentuin gedaan en ik heb weer een overload aan prikkels gehad,gevolg migraine ...
Ik ga zeker meer lezen over HSP!
Groet Freekje
Anne
Anne dec 23 '08
Haha dat herken ik winkteveel prikkels en indrukken dan word je vermoeid en krijg je hoofdpijnen. Ik ben zelf ook hsp.
Veel succes met het lezen smile
Liefs aNNe

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske