Hej Freekje welkom op het forum ik wil wel een poging doen om te kijken wat ik uit je foto kan halen
Gevoeligheid........
Als ik naar je foto kijk voel ik dat je een erg gevoelig persoon bent. Ik denk dat je hsp bent hoogsensitiviteitspersoon als je dat zelf al niet wist? Je trekt vaak kleine dingetjes op jezelf. Je bent erg gevoelig, en voelt soms dingen aan van anderen mensen en sferen. Je beschikt over fijngevoeligheid en bescheidenheid.
Je wilt niet voorop lopen, je houd niet van druktes daar voel je je niet fijn bij.
Je mag dan wel bescheiden zijn maar je mag best wat van jezelf laten horen
.
Je beschikt over een goede intuitie, zeker als je er goed naar luisterd dan is het niet nodig om ''bang'' te zijn.
Het lijkt er nu een beetje op dat je soms wat ''bang'' bent voor vele dingetjes dat komt denk ik door je gevoeligheid, je voelt het fijne van alles onbewust en bewust maar je hoeft niet bang te zijn. Je mag er zijn zoals je bent.
Spiritueel............
Je bent een erg spiritueel persoon. Je bezit over een kracht waardoor je erg spiritueel bent. Je houd van diepzinnigheid en bekijkt alles door en door.
Ik vind het alleen jammer dat je niet zo sterk bent als dat je zou kunnen zijn. Je zou nog veel sterkker kunnen zijn en veel meer kracht kunnen bezitten maar iets houd je tegen.
Iets uit het verleden wat nog steeds energie van je vreet. Ik heb het idee dat je in het verleden niet altijd zo bent geacepteerd zoals je was? Je wist waarschijnlijk toen al dat je erg gevoelig was dan anderen. Anderen mensen vonden dat raar?? daar hechten jij waarde aan, aan hun uitspraken, dat heb je nu nog steeds bij je voelt het.
Je wilt graag bevestiging van andere mensen, maar als je die krijgt neem je het niet helemaal aan. Je hebt een soort muur gebouwd om je heen. Om niet nog eens gekwetst te hoeven worden.
Het is erg jammer dat dit je tegen houden om jezelf verder te ontwikkelen inclusief je gaves.
Ik weet zeker dat je dingen kan aanvoelen van mensen je bent een erg gevoelig persoon. Je zou andere mensen kunnen helpen met deze gave. Maar eerst moet je denk ik nog wat meer van jezelf leren te houden en je oude pijnen omzetten in kracht
Luister goed naar je intuitie je hebt een hele sterke, je bent een krachtig persoon maar wees niet zo bescheiden, je mag zijn wie je bent accepteer dat
Ik zie op je foto 2 kleuren van je aura roze en iets van paarsblauw ik heb het opgezocht op internet hieronder de betekenis;
Roze
Algemeen: Kinderen, bescheidenheid, ethiek, offervaardigheid,sociaal voelend, toegewijde geestelijke Liefde.
Paarsblauw
Met betekenis ten behoeve van de 6de Chakra in de 6de Fase:
Meditatie. Het onthechten van het aardse. Abstract denken. Waarnemen.
Paarsblauw algemeen: Activeert gerijpte kennis, vergeestelijking, religie, devotie, wijsheid, spiritueel hogere idealen, bescheidenheid, fijngevoeligheid, ernst, diepzinnigheid, macht en sterkte
Ik hoor graag je reactie
Liefs aNNe