Loading...
nl

Merudi is een hoop inhoudsloos gezwets

proost
proost dec 24 '08
Oordelen vanuit IQ, EQ, waarnemen, dromen
over wat was en is en nog kan komen.
Spiritualiteit is altijd in,
maar wie ziet in, vanuit zichzelf, de zin
van ons bestaan op moeder aarde?
Wie is hier 'monster zonder waarde?'
Lena
Lena dec 24 '08
Origineel bericht van: Kath
als jij meer rond je keek dan je te concentreren op het eeuwige licht, had je lang en breed gemerkt dat ik niet de enige ben die weg gebleven is en opnieuw weg zal blijven voor gast, jammer dat gast zelf dat absoluut niet door heeft, en reken er maar op dat er nog meer mensen weg zullen blijven.


liesanne respect smilevoor je uiteenzetting hier eerder

Kath
Het wegblijven ipv doorgaan met datgene waar je je in thuisvoelt?
Volwassenen gaan niet voor 1 persoon op de loop hoor wink
Lena
Lena dec 24 '08
Origineel bericht van: proost

Wie is hier 'monster zonder waarde?'



wie oh wie? cool
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 24 '08
Origineel bericht van: Kath
Ha, en dat gaat over mijn PB....? Ik herinner me toch dat daar wat anders in staat. Ik heb in PB verdere uitleg verschaft maar kennelijk heb je de moeite niet genomen dat te lezen, dát lieve NiMS, zegt meer over jou dan over mij.

Je hebt blijkbaar je eigen PB niet gelezen, want zoals ik al zei heb ik niets aan valse beschuldigingen. Waarom zou ik op iets reageren als je alleen maar bezig bent met een reactie uit te lokken?

Je kan wel verheven over 1 PB gaan lopen doen, maar weet: Wie met 1 vinger naar een ander wijst, wijst er met 4 naar zichzelf.
Origineel bericht van: Kath

Ik ben er ook nog steeds? :+ Achn misschien is het inderdaad beter om Merudi te laten voor wat het is.

Dat denk ik ook want jij draagt op dit moment alleen nog maar irritaties bij. Kijk eens verder dan je neus lang is, en lees de topics die er zijn. Als je de prachtheid daarvan niet ziet, heb je hier inderdaad weinig meer te zoeken.

Het enige dat je doet is oude koeien uit de sloot halen.
Origineel bericht van: Kath

NiMS, moet ik Ikben toch nog gelijk geven... Je bent inderdaad een enorm manipulatief persoon. Zonde. Dat ik dat niet eerder doorzien heb. Of misschien toch wel?

Kom op Kath wat is dit toch weer een ongelukkige uitspraak van je. Wat wil je hier nou mee bereiken? Noem je mij manipulatief omdat ik je simpelweg confronteer met je eigen wispelturige uitspraken?

Het is bij jou gewoon eens tijd dat iemand jouw gewoon de waarheid zegt, want blijkbaar ben je dat niet gewend. Je bent gewoon een erg boos meisje, dat blijkbaar de behoefte heeft om ergens een rel te schoppen.

Maar wat mij betreft is dat niet hier op Merudi.
Origineel bericht van: Kath

Doe geen moeite meer om op mijn PB te antwoorden. Que sera, sera.

Ik was ook helemaal niet van plan een nietszeggende PB te beantwoorden die enkel vol staat met beschuldigingen die nergens op gebaseerd zijn.
Maris1976
Maris1976 dec 24 '08
frown
Wendy's
Wendy's dec 25 '08
Quote:
Waarom zou ik op iets reageren als je alleen maar bezig bent met een reactie uit te lokken?


hmmmm.. volgensmij heb je nu echt gereageerd? wink

maar ik denk dat deze 'discussie' of wat het ook is, beter kan laten voor wat het is.. want er komt toch geen winnaar uit.
anders ga maar pb verder..

niet echt wat hier op het forum past
Pagina's: Vorige 1 2
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki