ik weet niet wat jouw bezig houd in het dagelijks leven, maar ik zie dat het erop lijkt dat jij het wel okee vindt (met waar je nu mee bezig bent.) maar toch diep in je hart weet jij dat je anders wil en kan
Dit is eingelijk het enige wat ik echt anders zou formuleren, maar het is een ingewikkeld iets wat ik niet echt in het kort kan beschrijven. Ik vind het totaal niet okee, het is meer dat ik zoveel energie heb besteed om daartegen te vechten, dat andere problemen steeds verder achteruit gingen. Uiteindelijk had ik besloten om het maar voor onbepaalde tijd te accepteren en aan andere problemen te gaan werken. Niet alleen diep in mijn hart, maar in mijn hele ziel zou ik dit anders willen. Of ik het kan...
nu in ieder geval nog niet. Misschien ooit. Ik hoop het.
heb jij soms bepaalde gedachtes die door andere negatief beschouwd zullen worden?
Zeker. En hierdoor uit ik ze zo min mogelijk, om te voorkomen dat er een verkeerd beeld gevormd wordt, wat eingelijk altijd gebeurt.
kwa paranormaal-gebied kan jij je sterk ontwikkelen, hier zal jij wel iets voor moeten doen, en er zal een verandering in je plaats vinden ALS je het gaat ontwikkelen. Het zal jou goed doen.
Goed om te weten. Het paranormale is ook een gebied van interesse geweest, vanaf kind al. Wegens mijn huidige problemen had ik dat laten vallen. Ik wil er ook echt iets mee gaan doen. Enig idee hoe ik kan beginnen? Zijn er plekken waar ik heen kan, misschien praktijken/mediums/enz. die je zou aanraden?
...familie is erg belangrijk voor je, ookal laat je dat niet altijd even goed merken.
Apart dat jij dat ook zegt. Het klopt, ik ben er mee eens en van bewust, alleen hou ik me veel minder mee bezig dan de andere dingen waar we het over hebben gehad.
...toch zijn er wel mensen waarmee jij dit kunt delen, alleen moet je ze wel vinden. je moet bij diegene een bepaald gevoel hebben, voordat jij ermee kunt praten.
Precies, zo omschrijf ik het zelf ook. Ik pluis mensen die ik ontmoet ook van top tot teen uit voordat ik het kleinste persoonlijke detail van mezelf vertel. Hoewel ik twee mensen heb gevonden, die gecombineerd (bij wijze van spreken) het dichts bij komen, van mij kunnen begrijpen, kan ik toch niet zeggen dat ik iemand heb die ik alles heb verteld en/of kan vertellen. En die twee mensen ken ik via internet, en wonen in Amerika...
...jij wilt zijn zoals je echt bent. je bent opzoek naar verandering...
Al jaren lang. Ik wil niks liever dan dit.
..daar raak jij door beinvloed kwa emoties, doen en denken.
eigenlijk raak jij vaak wel beinvloed (ookal denk je meestal van niet)...
Ik ben er mee eens dat ik vaak beinvloed word, zelfs dat ik dat vaak ook zelf toe laat. Dat ik dat niet toegeef betekent niet dat ik daar zelf niet bewust van ben.
ik krijg het gevoel alsof jij door mensen (na de eerste indruk) als kwaardaardig of negatief beschouwd word. terwijl jij eigenlijk niet zo bent vanuit binnen.. alsof de meeste een verkeerd beeld over je hebben.
Klopt, ook iets waar ik van bewust ben. Met de dualiteit die in me zit lijkt het me ook bijna onmogelijk om mensen te vinden die dat zullen begrijpen. De gemiddelde normale mens maakt zoiets niet mee, niet tot mijn mate, en het is alsof wat ik ook doe, ik toch verkeerd zal worden begrepen.
toen ik ook jou foto voor de eerste keer zag dacht ik 'crimineeltje'
Ik had ook al verwacht dat zoiets gedacht zou worden, vandaar dat ik in het begin niks erbij wou schrijven, om het eerste indruk zo minimaal mogelijk te maken, en het over te laten aan de lezingen.
??? vissen? heb jij iets met vissen?
Hm... Ik kan er helemaal niks bij bedenken, nee. Misschien dat het voor jou symbolisch iets betekent?
ook krijg ik 'muziek' door, en 'talent'. Nu kan ik niet zeggen of dat talent muziek (maken) is, want het kan ook wat anders zijn. ook weet ik niet of jij er al achter bent gekomen waar jou talent ligt, als je dit weet.. dan zou ik er iets mee doen, als je het leuk vindt..
Ik was als 4-jarig kind in de krant gekomen onder de koptitel "Kleine Mozart". Ik ben door een aantal instrumenten geweest, maar mijn lievelings is, was en blijft piano. Het is ook iets wat ik zeker weer wil oppakken, maar ik heb nu een ander leven, woon op mezelf, moet inkomen verzorgen, en heb geen plek/geld voor een piano. Maar ik wil wel, heel erg zelfs.
schrik jij soms van jezelf? over hoe jij doet, en dat het anders kan?? dat je er wel bewust van bent, WAT jij doet.
Precies. Dat maakt het juist extra moeilijk, dat ik zo bewust ben van alles wat in me gebeurt, en mijn hoofd zichzelf er niet voor uitsluit. Meeste mensen zouden op gegeven moment psychotisch worden of helemaal de kluts kwijt zijn. Ik blijf nog altijd helder en rationeel denkend...
voor mij was het niet echt makkelijk om te lezen
Bedankt dat je dat toch hebt gedaan, en zeker bedankt voor je eerlijkheid. Hopelijk had je er ook wat aan. Een keer eens een totaal ander soort mens lezen.
Ik denk dat het meeste wat ik van de lezingen waardeer is om wat ik zelf in mijn hoofd denk van iemand anders te kunnen horen. Als ik het tegen mensen zeg komt het nooit aan, en dan moet je jezelf wel gaan afvragen of je niet helemaal bent doorgedraaid, terwijl je tóch zo zeker bent dat je weet waar je het over hebt. Het voelt net De Wereld tegen Ik. Maar goed, ook niet te vergeten dat ik goed advies uit heb kunnen halen, wat ik al zo lang niet van mensen heb kunnen krijgen.