Loading...
nl

Hallo

Anne
Anne dec 23 '08
Anne: ik vond het interessant dat je duidelijk onderscheid maakt tussen "kracht" en "paranormale gaven". Hoe defineer je beide begrippen? En zou je me aanraden actief te gaan werken aan het omzetten naar paranormale vermogens, of zal ik gewoon afwachten en zien wat ermee gebeurt?

Ik raad je aan eerst jezelf op ''orde'' te krijgen met behulp van psychiator en iemand die geesten kan weghalen. Als dat klaar is en dat kan een tijd duren maar dat geeft niks, gun jezelf tijd je krijgt er alleen het goede voor terug, als dat klaar is zou ik me als ik jou weer verdiepen in het spirituele maar wel het goede van het spirituele geen gaves ontwikkelen die slecht zijn.

Hoe ik paranormale vermogens defineer bij jou dan; dat weet ik niet precies wat je zou kunnen, maar in principe zou je alles kunnen ontwikkelen. Als je daar de wil en intentie voor hebt

''kracht'' met betrekking tot jou wat het betekentvoor jou is dat je veel kracht bezit, die bezitten bijna alle spirituele mensen hier achter zit meestal een levensverhaal worden door ze sterker zijn geworden. Met die kracht kunnen ze veel dingen doen als ze de wil en intentie ervoor hebben. Het kan positief en negatieg gebruikt worden.
Negatieve Geesten/ entiteiten willen graag gebruik maken van deze kracht zodat ze het negatief kunnen gebruiken. Voor hun doeleinden. Dus jou slecht laten voelen over jezelf en omgeving, Je slechte gebeurtenissen sturen enzo. Daarom vroeg ik me ook af of je last hebt van stemmingswisselingen?? Wil het nog steeds graag weten smile

En dan mijn laatste vraag: Als ik een afspraak wil maken met een medium/healer/e.d., hoe kan ik de betrouwbare mensen filteren uit de grote zee van oplichters?

Dat vind ik zelf ook erg moeilijk, ik kan alleen zeggen luister naar je gevoel dan weet je wie goed voelt en wie niet wink

Liefs aNNe
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 23 '08
Origineel bericht van: tomtom

NiMs: toen ik "ga spelen" las kreeg ik gelijk een gevoel dat daar heel wat in zat, al wist ik niet precies wat je bedoelde. Zou je muziek hieronder plaatsen? Ik deed vroeger veel aan muziek en het is iets waar ik altijd bewondering voor kreeg. Misschien andere manieren van creatieve uiting? Of toch iets meer in de letterlijke zin? Ik neig naar het eerste.

Volg je gevoel en denk bij alles wat je doet of zegt: "Voel ik me hier echt gelukkig bij?". Ik heb je alleen maar gezien op een foto, dus hoe je leven er precies uitziet, dat weet ik natuurlijk niet smile.

En dan mijn laatste vraag: Als ik een afspraak wil maken met een medium/healer/e.d., hoe kan ik de betrouwbare mensen filteren uit de grote zee van oplichters?

Als eerste op je gevoel vertrouwen, maar het kan ook geen kwaad eerst even rond te vragen of iemand die healer / medium kent en ervaringen van andere mensen op te zoeken / te vragen.
tomtom
tomtom dec 23 '08
Quote:
Daarom vroeg ik me ook af of je last hebt van stemmingswisselingen?? Wil het nog steeds graag weten
Kort antwoord: Ja. Ik maak zowiezo veel onderscheid bij de subtielere verschillen tussen gevoelens/stemmingen. Mocht je meer informatie daarover willen m.b.t. je lezing zou ik dat liever privé doen, al weet ik niet zeker of dat mag.

Ik was/ben niet op zoek naar "macht" of hoe dan ook negatieve intenties
Wendy's
Wendy's dec 23 '08
heeeyy.. İk wil je graag helpen, en zal nu even je foto lezen. en daarna zal ik je foto verwijderen.

Je bent op zoek naar rust in je leven, in jou hart vindt je dat het anders kan.
ik weet niet wat jouw bezig houd in het dagelijks leven, maar ik zie dat het erop lijkt dat jij het wel okee vindt (met waar je nu mee bezig bent.) maar toch diep in je hart weet jij dat je anders wil en kan, (en dat het waarschijnlijk ook beter voor je zal zijn).

Je bent een sterk persoon van binnen, toch kan jij soms wel beinvloed worden door andere (zoals vrienden).

heb jij soms bepaalde gedachtes die door andere negatief beschouwd zullen worden?

kwa paranormaal-gebied kan jij je sterk ontwikkelen, hier zal jij wel iets voor moeten doen, en er zal een verandering in je plaats vinden ALS je het gaat ontwikkelen. Het zal jou goed doen.. en ook ga ik ervan uit dat jij dan beter in het leven zal staan, en meer ervan gaat begrijpen. uiteindelijk zal jij je rust vinden.
Op dit moment ga jij jezelf jezelf knel zetten(met gevoelens), en dat bemoeilijkt jouw leven, daarom is de keuze aan jouw om een verandering door te brengen?

je houd meer van je familie dan van 'bijvoorbeeld' je vrienden. familie is erg belangrijk voor je, ookal laat je dat niet altijd even goed merken.

ik denk dat jij zo bent geworden (zoals je nu bent) door een bepaalde gebeurtenis. Maar eigenlijk ben je vanuit je hart anders dan hoe je jezelf nu voordoet.

je bent gevoelig maar sterk. die gevoeligheid maakt een deel uit van jou gaves. toch laat jij je gevoel niet snel merken aan andere als je verdrietig bent (dit wil jij ook niet laten merken). Je vind het moeilijk om er met andere over te praten, toch zijn er wel mensen waarmee jij dit kunt delen, alleen moet je ze wel vinden. je moet bij diegene een bepaald gevoel hebben, voordat jij ermee kunt praten.

ook zie ik dat je tegen bepaalde problemen aanloopt. problemen vanuit je zelf. dit los jij het liefste zelf op. Je weet wel dat je niet altijd alles alleen op kunt lossen.

als ik jou was zou ik meer open staan voor jou intuitie. Maar doe dit als je er klaar voor bent.

Door bepaalde beinvloedingen/gebeurtenissen denk ik dat jij zo bent geworden (hoe jij je voordoet).
wat ik hierboven al verteld had over hoe jij bent vanuit je hart, jij wilt zijn zoals je echt bent. je bent opzoek naar verandering, ik denk dat het een grote en in het begin misschien wel moeilijke stap voor je zal zijn.

ik krijg het gevoel alsof jij gaten in je aura hebt, en hierdoor kun je meelifters krijgen. en daar raak jij door beinvloed kwa emoties, doen en denken.
eigenlijk raak jij vaak wel beinvloed (ookal denk je meestal van niet) die kracht die jij in je hebt zal overwinnen wink

hmmmm.. niet zo leuk om te horen, maar ik krijg het gevoel alsof jij door mensen (na de eerste indruk) als kwaardaardig of negatief beschouwd word. terwijl jij eigenlijk niet zo bent vanuit binnen.. alsof de meeste een verkeerd beeld over je hebben. Ze weten meestal niet hoe jij werkelijk bent. Het word tijd dat jij ze dit laat zien..,
(ik zal eerlijk zijn.. toen ik ook jou foto voor de eerste keer zag dacht ik 'crimineeltje', terwijl ik niet weet wat jouw bezig houdt in het dagelijks leven).

??? vissen? heb jij iets met vissen?

Je houdt er niet van als andere keuzes/beslissingen over je gaan maken, en ook niet als ze over je praten.

ook krijg ik 'muziek' door, en 'talent'. Nu kan ik niet zeggen of dat talent muziek (maken) is, want het kan ook wat anders zijn. ook weet ik niet of jij er al achter bent gekomen waar jou talent ligt, als je dit weet.. dan zou ik er iets mee doen, als je het leuk vindt..

schrik jij soms van jezelf? over hoe jij doet, en dat het anders kan?? dat je er wel bewust van bent, WAT jij doet.

okee dit was de lezing, ik hoop dat ik het een beetje goed heb.. en dat je er iets aan hebt.

voor mij was het niet echt makkelijk om te lezen, want ik had mezelf al afgesloten voor jou foto, om die negatieve energie niet te hoeven voelen). misschien is die negatieve energie wel iets wat in jouw aura hangt, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Wendy's
Wendy's dec 23 '08
ps.. denk niet dat je kwetsbaar zal zijn als jij je hart volgt, en je voor gaat doen zoals je werkelijk bent, want die kracht die jij in je hebt die blijft gewoon..
tomtom
tomtom dec 23 '08
Origineel bericht van: Wendy's
ik weet niet wat jouw bezig houd in het dagelijks leven, maar ik zie dat het erop lijkt dat jij het wel okee vindt (met waar je nu mee bezig bent.) maar toch diep in je hart weet jij dat je anders wil en kan
Dit is eingelijk het enige wat ik echt anders zou formuleren, maar het is een ingewikkeld iets wat ik niet echt in het kort kan beschrijven. Ik vind het totaal niet okee, het is meer dat ik zoveel energie heb besteed om daartegen te vechten, dat andere problemen steeds verder achteruit gingen. Uiteindelijk had ik besloten om het maar voor onbepaalde tijd te accepteren en aan andere problemen te gaan werken. Niet alleen diep in mijn hart, maar in mijn hele ziel zou ik dit anders willen. Of ik het kan... nu in ieder geval nog niet. Misschien ooit. Ik hoop het.

Quote:
heb jij soms bepaalde gedachtes die door andere negatief beschouwd zullen worden?

Zeker. En hierdoor uit ik ze zo min mogelijk, om te voorkomen dat er een verkeerd beeld gevormd wordt, wat eingelijk altijd gebeurt.

Quote:
kwa paranormaal-gebied kan jij je sterk ontwikkelen, hier zal jij wel iets voor moeten doen, en er zal een verandering in je plaats vinden ALS je het gaat ontwikkelen. Het zal jou goed doen.

Goed om te weten. Het paranormale is ook een gebied van interesse geweest, vanaf kind al. Wegens mijn huidige problemen had ik dat laten vallen. Ik wil er ook echt iets mee gaan doen. Enig idee hoe ik kan beginnen? Zijn er plekken waar ik heen kan, misschien praktijken/mediums/enz. die je zou aanraden?

Quote:
...familie is erg belangrijk voor je, ookal laat je dat niet altijd even goed merken.

Apart dat jij dat ook zegt. Het klopt, ik ben er mee eens en van bewust, alleen hou ik me veel minder mee bezig dan de andere dingen waar we het over hebben gehad.

Quote:
...toch zijn er wel mensen waarmee jij dit kunt delen, alleen moet je ze wel vinden. je moet bij diegene een bepaald gevoel hebben, voordat jij ermee kunt praten.

Precies, zo omschrijf ik het zelf ook. Ik pluis mensen die ik ontmoet ook van top tot teen uit voordat ik het kleinste persoonlijke detail van mezelf vertel. Hoewel ik twee mensen heb gevonden, die gecombineerd (bij wijze van spreken) het dichts bij komen, van mij kunnen begrijpen, kan ik toch niet zeggen dat ik iemand heb die ik alles heb verteld en/of kan vertellen. En die twee mensen ken ik via internet, en wonen in Amerika...

Quote:
...jij wilt zijn zoals je echt bent. je bent opzoek naar verandering...

Al jaren lang. Ik wil niks liever dan dit.

Quote:
..daar raak jij door beinvloed kwa emoties, doen en denken.
eigenlijk raak jij vaak wel beinvloed (ookal denk je meestal van niet)...

Ik ben er mee eens dat ik vaak beinvloed word, zelfs dat ik dat vaak ook zelf toe laat. Dat ik dat niet toegeef betekent niet dat ik daar zelf niet bewust van ben.

Quote:
ik krijg het gevoel alsof jij door mensen (na de eerste indruk) als kwaardaardig of negatief beschouwd word. terwijl jij eigenlijk niet zo bent vanuit binnen.. alsof de meeste een verkeerd beeld over je hebben.

Klopt, ook iets waar ik van bewust ben. Met de dualiteit die in me zit lijkt het me ook bijna onmogelijk om mensen te vinden die dat zullen begrijpen. De gemiddelde normale mens maakt zoiets niet mee, niet tot mijn mate, en het is alsof wat ik ook doe, ik toch verkeerd zal worden begrepen.

Quote:
toen ik ook jou foto voor de eerste keer zag dacht ik 'crimineeltje'

Ik had ook al verwacht dat zoiets gedacht zou worden, vandaar dat ik in het begin niks erbij wou schrijven, om het eerste indruk zo minimaal mogelijk te maken, en het over te laten aan de lezingen.

Quote:
??? vissen? heb jij iets met vissen?
Hm... Ik kan er helemaal niks bij bedenken, nee. Misschien dat het voor jou symbolisch iets betekent?

Quote:
ook krijg ik 'muziek' door, en 'talent'. Nu kan ik niet zeggen of dat talent muziek (maken) is, want het kan ook wat anders zijn. ook weet ik niet of jij er al achter bent gekomen waar jou talent ligt, als je dit weet.. dan zou ik er iets mee doen, als je het leuk vindt..
Ik was als 4-jarig kind in de krant gekomen onder de koptitel "Kleine Mozart". Ik ben door een aantal instrumenten geweest, maar mijn lievelings is, was en blijft piano. Het is ook iets wat ik zeker weer wil oppakken, maar ik heb nu een ander leven, woon op mezelf, moet inkomen verzorgen, en heb geen plek/geld voor een piano. Maar ik wil wel, heel erg zelfs.

Quote:
schrik jij soms van jezelf? over hoe jij doet, en dat het anders kan?? dat je er wel bewust van bent, WAT jij doet.
Precies. Dat maakt het juist extra moeilijk, dat ik zo bewust ben van alles wat in me gebeurt, en mijn hoofd zichzelf er niet voor uitsluit. Meeste mensen zouden op gegeven moment psychotisch worden of helemaal de kluts kwijt zijn. Ik blijf nog altijd helder en rationeel denkend...

Quote:
voor mij was het niet echt makkelijk om te lezen
Bedankt dat je dat toch hebt gedaan, en zeker bedankt voor je eerlijkheid. Hopelijk had je er ook wat aan. Een keer eens een totaal ander soort mens lezen. tongue

Ik denk dat het meeste wat ik van de lezingen waardeer is om wat ik zelf in mijn hoofd denk van iemand anders te kunnen horen. Als ik het tegen mensen zeg komt het nooit aan, en dan moet je jezelf wel gaan afvragen of je niet helemaal bent doorgedraaid, terwijl je tóch zo zeker bent dat je weet waar je het over hebt. Het voelt net De Wereld tegen Ik. Maar goed, ook niet te vergeten dat ik goed advies uit heb kunnen halen, wat ik al zo lang niet van mensen heb kunnen krijgen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 23 '08

Ik denk dat het meeste wat ik van de lezingen waardeer is om wat ik zelf in mijn hoofd denk van iemand anders te kunnen horen. Als ik het tegen mensen zeg komt het nooit aan, en dan moet je jezelf wel gaan afvragen of je niet helemaal bent doorgedraaid, terwijl je tóch zo zeker bent dat je weet waar je het over hebt. Het voelt net De Wereld tegen Ik. Maar goed, ook niet te vergeten dat ik goed advies uit heb kunnen halen, wat ik al zo lang niet van mensen heb kunnen krijgen.

Welkom in de nieuwe-tijdse wereld wink. Op merudi valt een leugenaar al heel snel door de mand, en oordelen we ook niet. Zoals je ziet heb je alleen maar je foto getoond, en vulden wij alles verder in. Dit is ook de toekomst van de wereld, en daar pas jij zeker in.

Het valt me op dat je op zoek bent naar iemand die het probleem voor je kan oplossen, maar de enige die dat kan dat ben je jezelf. En omdat jouw levensverhaal een hele belangrijke rol speelt, zou ik je toch willen vragen of je dit verhaal onder "mijn verhaal" wilt plaatsen. Want de echte confrontatie met jezelf aangaan, is volgens mij het enige medicijn dat je nodig hebt.

Ik weet dat je dit echt niet graag wilt, hier bang voor bent en eigenlijk vooral onzeker. Weet dat je hier niet veroordeelt wordt, maar we kunnen je wel helpen bij het naar jezelf kijken. Want dat we goed kunnen kijken moet je vast al opgevallen zijn wink. Zoiets doen via Prive berichten kan natuurlijk ook, maar als je echt lef hebt winkdan doe je dat openbaar.

Vergeet niet. Het blijft jouw keuze! Dus als je niet wilt, dan hoeft het niet. Maar wat zou nou het ergste zijn dat er kan gebeuren?
tomtom
tomtom dec 23 '08
Liefst laat ik iemand anders het oplossen, maar ik weet dat ik dat zelf moet doen. Ik denk dat wat ik doe is een beetje hopen dat iemand het tenminste heel even voor mij kan overnemen zodat ik gewoon even... rust heb. Rust, zodat ik met moed verder kan met de strijd.

Quote:
...maar als je echt lef hebt...
Hehehe, die soort spelletjes val ik niet voor hoor! tongue

Er kan niks slechts gebeuren, nee, maar ik heb mijn verhaal eingelijk nog nooit volledig verteld. Het is toch iets dat alleen van mij is, snap je. Maar ik kan me wel voorstellen dat het een enorme opluchting zou zijn. Tijd. Misschien met tijd...
tomtom
tomtom dec 24 '08
Zeg, ik heb net een beetje tussen die "nieuwetijds" en "engelmens" artikelen zitten lezen... Verbazend hoeveel er op mij van toepassing lijkt te zijn. Maar dat gebeurt bij veel verschillende dingen. Ik heb alleen zo'n hekel aan vooral dat tweede term. tongue

Ik weet niet precies wat ik hiermee wil zeggen, wou het gewoon even kwijt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 24 '08
Welkom bij jezelf wink.
tomtom
tomtom dec 25 '08
Dankje. Welkom terug is misschien toepasselijker tongue

Ik wil deze thread gebruiken om dingen in te zetten die ik niet echt elders kan/wil plaatsen. Als ik het beter ergens anders kan doen, hoor ik het wel.

Ik was vóór het starten van deze thread bij de Paraview geweest. Ik had één kort (gratis) gesprek gehad met iemand die me aansprak, en ook een tarot kaart liet trekken en uitleg meegaf. Ik ben niet zo van de tarot, dus ik lees het eingelijk pas vandaag, maar hij is wel toepasselijk:

Over genezing, en vissen worden genoemd, Wendy tongue
Wendy's
Wendy's dec 25 '08
owjaahh.. ik zie het, nouja niks is toeval toch??

ik weet alleen niet waar je allemaal heen kan gaan, kwa paranormale mensen. wat ik wel weet is dat je er voorzichtig mee moet zijn, want er zijn veel oplichters..
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420