Loading...
nl

Hallo

tomtom
tomtom dec 20 '08
Ik weet even niet ik hierbij moet schrijven, dus ik doe maar gelijk een foto tongue
Delen:
Maryssa
Maryssa dec 20 '08
Welkom TomTom,

Wat brengt je hier op dit forum?
tomtom
tomtom dec 20 '08
Ik weet het nog niet zo goed. En juist dat brengt me hier op dit forum, if that makes sense...
Wendy's
Wendy's dec 21 '08
hee welkom.. ben jij dat?
Helma
Helma dec 21 '08
Welkom, Tomtom, doe lekker mee! grin
tomtom
tomtom dec 21 '08
Wendy: Ik weet niet of "ik dat ben", ik zou eerst moeten weten wie jij bent tongue
Nymira
Nymira dec 21 '08
dag Tomtom....

volgens mij bezit je een grote kracht en ook paranormale vermogens.....mag ik vragen waar je je zoal mee bezig houd wat het paranormale betreft? daar ben ik wel benieuwd naar,.,groet Nymira,
Anne
Anne dec 21 '08
Hej tomtom, welkom op het forum.
Ik wil je foto wel lezen, hoor graag een reactie van je terug smile

Het eerst wat ik bij je voel als ik je foto lees, zijn de tranen in me ogen, de schokken in me lichaam en de negativiteit die om je heen hangt en waar jij je in verenigd.
Ik schrok me dood. Het voelt erg heftig.
De negativiteit is overduidelijk voelbaar bij je. Je trekt heel veel negativiteit aan en het lijkt erop dat je dat juist fijn vind, althans een deel in jou.

Het andere deel schreeuwt naar positiviteit. Maar het lijkt erop dat je jezelf niet in de hand hebt. Je bent niet in balans.
Heb je last van stemmingswisselingen? Ben je het ene moment erg vrolijk en het andere moment ben je erg depressief?

Het voelt als ik naar je fotos kijk of dat er veel negatieve geesten/ energieeen bij je zijn, ze proberen contineu jou energie aftetappen en het lukt ze aardig goed. Je staat het toe.
Je houd je ook erg bezig met negative dingen in je leven. Jou leven gaat niet over rozegeur en mannenschijn.

Je bezit een enorme kracht, maar mensen die dat hebben kunnen het positief of negatief gebruiken. als je zo n enorme kracht bezit ben je erg gevoelig voor negativiteit geesten/ energieen willen daar graag bezit van nemen op een of andere manier en het negatief gebruiken

Mag ik vragen waarom je je foto wilde laten lezen?? En waarom je op dit spirituele forum bent gekomen? smile

Liefs aNNe
Nymira
Nymira dec 21 '08
ik ben blij dat Anne dit gezegd heeft want ik voelde dit ook erg heftig aanwezig maar durfde het niet direct te zeggen..ik was direct bezig me af te schermen want ik schrok ook van de energie eerlijk gezegd.....
Maris1976
Maris1976 dec 21 '08
Hoi Tomtom, welkom hier en ik ben benieuwd of de lezingen een beetje kloppen, maar wat ik weet zijn die van Anne meestal goed smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 21 '08
Hallo Tomtom,

Van harte welkom hier. Leuk dat je je introduceert met een foto, en nog beter dat je gevoel je hier heeft gebracht wink.

Wat betreft ik uit je foto zo even snel haal, ben je hier zeker op de juiste plek. Het wordt tijd dat je je gaves gaat gebruiken laugh.

Groetjes Julien.
gast
gast dec 21 '08
Hi Tomtom, welkom.
tomtom
tomtom dec 21 '08
Heh. Nou ten eerste bedankt voor de verwelkomingen, en het nemen van de tijd om mijn foto te lezen. Er is een heleboel wat ik wil vragen/zeggen, maar daar wil ik het goeie moment voor vinden.

Ik weet wel dat het moeilijk kan zijn om mijn foto te lezen; er zijn veel dingen die spelen, en ik ben mede hierdoor in deze richting gekomen.

Ik schrijf z.s.m. een iets uitgebreider en minder vaag bericht tongue

EDIT: Oh, en qua paranormale bezigheden, ik heb me vroeger in diverse onderdelen verdiept, maar de laatste 3 jaar nauwelijks.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 22 '08
Hey tom tom, ik zal ook je foto eens lezen. Ik ben erg benieuwd wat er wel / niet klopt.

Ik pak de 2e foto, want daarop zijn je ogen goed te zien.

Als eerste valt me je geslotendheid erg goed op. Wel jammer, want jij bent best een emotioneel persoon die doordat je het binnenhoudt, best wel moeilijk ermee hebt.

Ik heb zo'n gevoel dat je echt een beeld van jezelf aan het ophouden bent voor je omgeving, maar in werkelijkheid niet zo bent.

Ik zie ook een hardheid in je, waarmee jij over lijken kan gaan als dat moet. Toch is dat ook niet je ware aard, en het lijkt wel alsof jij door vroege gebeurtenissen uit je jeugd, zo geworden bent.

Eigenlijk is het erg twee-ledig wat ik zie. Ik zie een lief en verlegen klein jongetje van binnen die nog echt geniet van het leven en enorm enthousiast is, tegenover een kille, harde persoon van buiten.

Je bent wel een echte vechter die echt ergens voor gaat, en zeker niets uit de weg gaat.

Famlie is voor jou erg belangrijk en daar zal jij ook alles voor doen, ook al ben je het niet altijd er even veel mee eens.

Je hebt best wel behoefte aan een warme omgeving met veel liefde. Ook al zou je er misschien niet zo makkelijk voor uit komen, maar gezellig bij je familie thuis zijn, is echt iets wat je graag doet.

Ik zie dat je best wel bent ingesteld op materiele dingen zoals mooie spullen of geld. Is er iets waar jij indruk op wilt maken, of vind jij dat je jezelf moet bewijzen?

Het enige wat ik je zou willen vragen is om weer terug te gaan naar je kern, en kennis te maken met dat kleine jochie van binnen die de wereld intens en zonder oordeel beleefd. Waardeer datgene wat echt belangrijk is in het leven en bescherm dat!

Je paranormale gaven zul je dan volledig kunnen gaan gebruiken. Durf jij de eerste stap zelf te zetten?

Goed, dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd of het een beetje klopt en wat je ervan vindt.
tomtom
tomtom dec 22 '08
Anne:
Het eerst wat ik bij je voel als ik je foto lees, zijn de tranen in me ogen, de schokken in me lichaam en de negativiteit die om je heen hangt en waar jij je in verenigd.
Ik schrok me dood. Het voelt erg heftig.

Belangrijkste dat ik hierover kan zeggen is dat het goed is te horen dat mijn pijn tenminste erkend wordt. Sorry dat ik je liet schrikken =p

Ik zou niet zeggen dat "negativiteit" (afhangend van wat je hiermee bedoelt) iets is wat ik fijn vind. Meer dat er specifieke dingen zijn dat ik momenteel nodig heb om te overleven, negatief zijnde of niet, en er ook inderdaad bewust voor kies.

Juist.

Als ik dit letterlijk interpreteer is het zowiezo niet iets waar ik bewust van ben, en dus ook niet bewust toesta. Ik heb zo'n 5 jaar geleden van een soort 'healer' wel begrepen dat ik een soort negatieve entiteit in me had die ze toen had verwijderd. Ik kan me toch niet verbazen dat ik het weer te horen krijg.

Ik ben door veel mensen verteld dat ik gaves heb, en heb dat ook best een tijdje onderzocht, maar op een concreet antwoord kwam ik niet. Ik weet dus niet precies waar ik aan moet denken als je "enorme kracht" zegt. Toelichting heb je niet, he? Hehe, hoe moet iemand nou eingelijk daarop reageren? tongueHet is wel iets waar ik zeker gebruik van heb willen maken, maar de afgelopen jaren was er geen tijd om aandacht aan te besteden.

Best persoonlijke vragen. Zo kort mogelijk: Ik weet niet waar ik anders heen zou moeten.
tomtom
tomtom dec 22 '08
NiMS:
Ik heb zo'n gevoel dat je echt een beeld van jezelf aan het ophouden bent voor je omgeving, maar in werkelijkheid niet zo bent.

Yep. En op het moment dat ik de moed krijg om erover te praten/uitleggen aan iemand, geloven ze me niet en zie ik gelijk dat ze denken dat ik me aanstel, al zeggen ze dat niet. Nou ja, tenminste weet ik dan dat ik goed kan acteren... tongue

Het is een hardheid dat ik mezelf bewust heb gedwongen aan te leren. Het is dan ook inderdaad zo dat het niet mijn ware aard is, maar zonder dit weet ik niet of ik nu nog zou leven.

Eigenlijk is het erg twee-ledig wat ik zie. Ik zie een lief en verlegen klein jongetje van binnen die nog echt geniet van het leven en enorm enthousiast is, tegenover een kille, harde persoon van buiten.

Interessant dat je dit zegt. Dit is ook de manier waarop ik het zelf ervaar, en hoe ik het in woorden zou omzetten. Bijna letterlijk. Het is ook één van de dingen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet doen.

Thanks. Nogmaals leuk dat eindelijk eens erkend te krijgen.

Je hebt best wel behoefte aan een warme omgeving met veel liefde. Ook al zou je er misschien niet zo makkelijk voor uit komen, maar gezellig bij je familie thuis zijn, is echt iets wat je graag doet.

Diep van binnen wel, maar wegens omstandigheden is dat (nu) anders. Als die er niet waren zou dit hoogst waarschijnlijk wel kloppen.

Materiële dingen helpen je vergeten over de belangerijke dingen waar je echt rijk aan wilt zijn maar niet kunt krijgen.

Het enige wat ik je zou willen vragen is om weer terug te gaan naar je kern, en kennis te maken met dat kleine jochie van binnen die de wereld intens en zonder oordeel beleefd. Waardeer datgene wat echt belangrijk is in het leven en bescherm dat!

Dat kleine jochie is nooit weggegaan, hij is er altijd gebleven. De "kille kant" erbij gekomen, en sindsdien zitten die twee in oorlog. Maar gelijk heb je, ik probeer alleen toe te lichten.

Haha. Heb je misschien wat toelichting? (Vind het altijd zo lam van mezelf on dat te vragen, maar als je dat zo'n 20x hoort maak je jezelf uiteindelijk gek door het zelf te proberen uit te puzzelen :p)

De eerste stap wil ik zetten. Ik weet alleen nog niet of ik die hardheid echt 100% aan de kant wil doen. Ik heb immers veel van geleerd. Of ik dat kleine jochie bloot en kwetsbaar het leven in wil duwen? Ik denk nou ook aan de mogelijkheid dat die 'gaven' een rol in dat proces zouden moeten spelen, maar goed dat is maar wild denken.

Beiden bedankt voor jullie tijd. Nymira: Je kan altijd alles tegen me zeggen, ik ben niet de type die alles persoonlijk neem. Tenminste, meestal niet =P

EDIT: Oh, en de delen waar ik niet op had gereageerd was ik mee eens.
Anne
Anne dec 22 '08
Hej tom,

Het enige wat ik je kan advieseren is alle problemen die je hebt, dingen waar je mee zit uit het verleden te verwerken. Dit is een heel proces, maar er hangt nu een enorme negativiteit bij, het trekt negativiteit aan zoals slechte gebeurtenissen en negatieve energieen/geesten.
Je kan hulp inschakelen van een psychiator, ook zou ik naar iemand gaan die geesten kan weghalen. Want ik voel ze bij je en ze zijn erg negatief.

Ik ben door veel mensen verteld dat ik gaves heb, en heb dat ook best een tijdje onderzocht, maar op een concreet antwoord kwam ik niet. Ik weet dus niet precies waar ik aan moet denken als je "enorme kracht" zegt. Toelichting heb je niet, he? Hehe, hoe moet iemand nou eingelijk daarop reageren?

Toelichting heb ik wel. Je bezit een enorme kracht waar je veel mee kan, het kan positief worden ingezet of negatief.
Het duid er op dat het ook kan worden omgezet in paranormale vermogens. Nu word het negatief ingezet dit kan bewust of onbewust gaan. Op dit moment heb je het zelf niet in de hand. Het trekt doordaar nog meer negativiteit aan.

Nogmaals wil ik je vragen of je last hebt van stemmingswisselingen? Het voelt of dat er 2 delen in je zijn die contineu je in de war brengen.??

Mag ik vragen waarom je je foto wilde laten lezen?? En waarom je op dit spirituele forum bent gekomen?

Best persoonlijke vragen. Zo kort mogelijk: Ik weet niet waar ik anders heen zou moeten.

Duid erop dat je het niet meer weet en problemen hebt?

Liefs aNNe
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 22 '08
Origineel bericht van: tomtom
NiMS:

Yep. En op het moment dat ik de moed krijg om erover te praten/uitleggen aan iemand, geloven ze me niet en zie ik gelijk dat ze denken dat ik me aanstel, al zeggen ze dat niet. Nou ja, tenminste weet ik dan dat ik goed kan acteren... tongue

Bij deze nodig ik je dan ook uit om op Merudi je verhaal te doen. Je kunt je verleden, je heden en je toekomst pas loslaten als je ermee aan het werk gaat.

Het is een hardheid dat ik mezelf bewust heb gedwongen aan te leren. Het is dan ook inderdaad zo dat het niet mijn ware aard is, maar zonder dit weet ik niet of ik nu nog zou leven.

En waarom is het nu geen tijd om dit los te laten? De wereld is namelijk zoals jij bent. Soort zoekt soort, zeggen ze altijd, en wie je bent is ook hoe je omgeving is.

Interessant dat je dit zegt. Dit is ook de manier waarop ik het zelf ervaar, en hoe ik het in woorden zou omzetten. Bijna letterlijk. Het is ook één van de dingen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet doen.

Dat is eigenlijk heel simpel :), ga spelen. Door te spelen kan het kind in jezelf weer volledig zich uitleven. Het schreeuwt echt om aandacht. En vergeet niet! spelen moet leuk en onschuldig zijn....

Thanks. Nogmaals leuk dat eindelijk eens erkend te krijgen.

Waarom zou je dat dan niet gebruiken om voor je zelf te vechten? Vecht niet tegen je omgeving, maar vecht voor jezelf.

Diep van binnen wel, maar wegens omstandigheden is dat (nu) anders. Als die er niet waren zou dit hoogst waarschijnlijk wel kloppen.

Je weet wat je wilt, en alles begint met willen. Wees niet te trots om jezelf te kunnen zijn, want dan ben je pas echt sterk van binnen.

Iedereen kan sterk van buiten zijn, maar kan je dat ook van binnen zijn?

En waarom zou je dat willen vergeten? Omdat je de pijn van het gemis niet wilt voelen? Weglopen is altijd veel makkelijker dan echt in de spiegel te kijken, en boos te worden op jezelf. Word gewoon eens een keer kwaad op jezelf in plaats van je omgeving.

Dat kleine jochie is nooit weggegaan, hij is er altijd gebleven. De "kille kant" erbij gekomen, en sindsdien zitten die twee in oorlog.

En wie wint er? En wie wil jij dat er wint?

Haha. Heb je misschien wat toelichting? (Vind het altijd zo lam van mezelf on dat te vragen, maar als je dat zo'n 20x hoort maak je jezelf uiteindelijk gek door het zelf te proberen uit te puzzelen :p)

Ja hoor. Jouw gave is het veranderen van het wereldje waar je nu inzit. En jij weet beter als ik, hoe het er in dat wereldje aan toe gaat. Als jij namelijk het kind in jezelf naar boven kunt halen, dan kan jij anderen ook het kind in zichzelf naar boven laten halen. Het is jouw gave om de wereld te verbeteren en af te rekenen met de ellende die je ziet.

Alleen je kent het gezegde. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

De eerste stap wil ik zetten. Ik weet alleen nog niet of ik die hardheid echt 100% aan de kant wil doen. Ik heb immers veel van geleerd.

Je hoeft het ook niet weg te doen, als je het maar gebruikt op de momenten dat het nodig is, in plaats van je als bang kindje, erachter te verschuilen.

Of ik dat kleine jochie bloot en kwetsbaar het leven in wil duwen? Ik denk nou ook aan de mogelijkheid dat die 'gaven' een rol in dat proces zouden moeten spelen, maar goed dat is maar wild denken.

Inderdaad, dat jochie is je gave. Het maakt jou een heel mens.

Ik hoop dat je deze lezingen kunt gebruiken als een hele goede spiegel voor jezelf, en eens goed te kijken naar wat je zelf zegt. Als je dat doet, denk dan eens bij iedere uitspraak die je doet: "Ben ik nu trots op mezelf, dat ik dat zeg?". Ik denk namelijk dat het lang geleden is, dat je echt trots op jezelf bent geweest.

Daarom wil ik nu wel tegen je zeggen dat ik echt trots op je ben, dat je hier zo open en bloot jezelf durft neer te zetten, want ik weet hoe moeilijk dit voor je is. Wees dus zelf ook trots op de eerste baby-stapjes die je nu hebt gezet smile.
Wendy's
Wendy's dec 22 '08
de eerste stap heb je al gezet vind ik smile
door deze foto te plaatsen.

ik heb ook even naar je foto gekeken, en wat nims zegt klopt erg. vooral over dat twee-ledig.

daarom vroeg ik: 'ben jij dat?' ik had het gevoel alsof je iemand anders wilde laten lezen. maar dat is dus jezelf smilehoe jij bent vanuit jou hart/kern. smile

ik voelde ook zoveel negativieteit bij je foto, dat ik ervan schrok (net als anne), eigenlijk heb ik me een beetje afgesloten voor jou foto (want het gevoel wat ik kreeg was niet zo fijn).

als je wilt kan ik jou foto ook even lees.. ik denk dat het belangrijkste hier al is gezegt, maar misschien zie ik nog wat meer dingetjes?? dan hoor ik het wel
tomtom
tomtom dec 23 '08
Ik ben een paar keer begonnen met terugschrijven, maar ik denk dat we bij sommige onderwerpen dan net iets te diep gaan om over een forum te bespreken. Ik merkte op gegeven moment ook dat ik bijna een boek aan het schrijven was...

Ik heb wel veel aan gehad, het grootste is dat ik nou bijna 100% van ben overtuigd dat ik "spiritualiteit" (of hoe je het ook wilt noemen) weer moet oppakken. Tot nu toe had ik alleen hulp in de psychiatrie en bij mezelf gezocht.

Wendy: Grappig op hoe veel manieren dingen geinterpreteerd kunnen worden, niet? Als je zelf mijn foto wilt en kan lezen, dan graag. Ik bedoel, ik kan dit soort hulp niet zomaar afslaan, wat jij ziet en interpreteert is zowiezo uniek. tongueZou je de foto kunnen verwijderen eenmaal je er klaar mee bent?

Anne: ik vond het interessant dat je duidelijk onderscheid maakt tussen "kracht" en "paranormale gaven". Hoe defineer je beide begrippen? En zou je me aanraden actief te gaan werken aan het omzetten naar paranormale vermogens, of zal ik gewoon afwachten en zien wat ermee gebeurt?

NiMs: toen ik "ga spelen" las kreeg ik gelijk een gevoel dat daar heel wat in zat, al wist ik niet precies wat je bedoelde. Zou je muziek hieronder plaatsen? Ik deed vroeger veel aan muziek en het is iets waar ik altijd bewondering voor kreeg. Misschien andere manieren van creatieve uiting? Of toch iets meer in de letterlijke zin? Ik neig naar het eerste.

Ik was het niet helemaal eens met hoe je bepaalde dingen zag, maar dat zou niks aan het achterliggende gedachte veranderen, dus ik zal er ook niet op in gaan. Zat goed advies tussen.

En dan mijn laatste vraag: Als ik een afspraak wil maken met een medium/healer/e.d., hoe kan ik de betrouwbare mensen filteren uit de grote zee van oplichters?

Nogmaals bedankt.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske