Loading...
nl

Kan je voelen in je "slaap"

Prada
Prada dec 20 '08
Hallo iedereen,

Ik heb vanacht iets raars meegemaakt, ik weet niet of het een droom was of iets anders.. Ik heb het opgeschreven dus zal het typen zoals ik het vanochtend heb opgeschreven: (ik schrijf "sliep" tussen aanhalingstekens omdat ik niet weet of dit egt zo was..)

Ik "sliep" gewoon in mijn eigen bed op mijn eigen kamer. Opeens hoor ik miauwen, vanaf de schuine kant(muur) in mn kamer/aan de andere kant van het bed (op de grond).

Ik denk aan Vlekkie (dit is onze kat) en zeg dit in gedachten. De kat springt op bed en ik merk dat hij naar mij toe loopt ik voel dit ook aan het bed. Hij gaat langs me liggen en we liggen met de ruggen tegen elkaar aan. Het lijkt dat ik hem echt voel liggen tegen mijn rug. Ik wil me omdraaien om hem te zien en te knuffelen en dan loopt hij de slaapkamer uit!

(ergens tussendoor leek het alsof ik zijn naam ook 2x hardop heb geroepen - weet niet meer in welk gedeelte dit was).


Dat ik hem hardop riep was of toen die naar me toe liep of toen hij weg liep (kan ik me niet goed meer herrineren).

Toen die eenmaal weg was en ik me dus wel had omgedraaid heb ik nog even in bed gelegen en er over na zitten denken, maar kon eigenlijk niet meer slapen.. Toen ik op mn telefoon keek was het al bijna half 9 en heb ik het opgeschreven en ben ik wat gaan lezen..

Vanochtend ben ik meteen gaan kijke of Vlekkie er nog was (kat is alleen overdag binnen, savonds slaapt hij buiten, dus hij kan niet "egt" in mn kamer zijn geweest) Maar vlekkie was er gelukkig nog gewoon hij stond trouw voor de deur te wachten.

In mn "droom" liep de kat mn kamer uit, maar mijn slaapkamer deur is altijd dicht en nu ook toen ik "wakker" werd.

Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.. want kun je dat voelen in je slaap? of was het iets anders?
Delen:
Helma
Helma dec 20 '08
Hoi Prada,

ja, ik ben van mening dat de zintuigen, zoals ook voelen er één is, wel werken in je slaap. Het kan heel echt zijn, of in ieder geval heel echt overkomen. Je ziet en hoort toch ook in je slaap? Dus ja, de poes veroorzaakte in je droom de aanraking, en dat kan levensecht overkomen.
Ik maak zo even een nieuw topic, over mijn ervaring met dromen de laatste tijd.
Beschermengel
Beschermengel dec 20 '08

Ja zoiets heb ik ook meegemaakt..alleen sliep ik niet, lag een beetje te denken vlak voor ik dus ging slapen.

Er sprong een kat op mijn bed en ging tegen mijn rug ( ik lag op mijn zij) duwen met zijn pootjes en toen hij uitgeduwd was ging hij heerlijk liggen en spinnnen..of knorren. Ik deed mijn ogen open om te voelen en luisteren of het wel echt was....want ik heb helemaal geen kat!.....toen ik er zeker van was dat het een kat moest zijn, draaide ik me om om te kijken.....NIETS TE ZIEN!

Ik ben gaan navragen of de vorige bewoners misschien een kat hadden, en jawel die hadden ze gehad en sliep ook altijd bij het baasje op bed.
Ik had dus astrale visite gehad van de kat.

Het is me daarna nog een paar keer overkomen, maar heb hem toch ingedachten liefdevol naar het licht gestuurd.

Het heeft gewerkt want ik hoor of voel hem niet meer, eigenlijk wel jammer want ik vondt het best wel een gezellig geluid het knorren.. smile
Prada
Prada dec 20 '08
Ik lag ook op mijn zij en kon de kat ook niet zien, en toen ik wilde omdraaien om te kijken liep die weg, en ook toen kon ik de kat niet egt zien, meer een vlek ofzo die weg liep..
Daarna werd ik ook "wakker".

Wij hebben wel altijd heel veel katten gehad, maar die sliepen eigenlijk altijd buiten omdat mn moeder en zusje allergisch zijn. Toen we jonger waren namen wel eens de kat mee naar boven om mee te spelen op onze slaapkamer..

Maar dit is de eerste keer dat ik ook iets voel in mn "slaap"
Wendy's
Wendy's dec 20 '08
ik denk dat het tijger of knorretje was geweest (onze overleden katten). of een van de andere 9 overleden katten..

Want je zegt dat je het hoorde miauwen, en je voelde het op je bed lopen. ook vertelde je mij dat je hem zag weg lopen (maar eigenlijk zag je hem niet, je voelde). ik denk dat je de energie van de kat hebt gevoeld, dus dat hij even op visite was bij je.

ik heb ook een aantal keren zoon ervaring gehad..

net voordat je in slaap valt, of net voordat je wakker word, sta je meer open voor zulk soort ervaringen, omdat je dan geen andere dingen aan je hoofd hebt, en ligt aan frequentie niveau ofzoiets.
Beschermengel
Beschermengel dec 20 '08

Ja dat is zo!.....we krijgen vaak veel bezoek hoor al zien of voelen we het niet altijd.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki