Hallo iedereen,
Ik heb vanacht iets raars meegemaakt, ik weet niet of het een droom was of iets anders.. Ik heb het opgeschreven dus zal het typen zoals ik het vanochtend heb opgeschreven: (ik schrijf "sliep" tussen aanhalingstekens omdat ik niet weet of dit egt zo was..)
Ik "sliep" gewoon in mijn eigen bed op mijn eigen kamer. Opeens hoor ik miauwen, vanaf de schuine kant(muur) in mn kamer/aan de andere kant van het bed (op de grond).
Ik denk aan Vlekkie (dit is onze kat) en zeg dit in gedachten. De kat springt op bed en ik merk dat hij naar mij toe loopt ik voel dit ook aan het bed. Hij gaat langs me liggen en we liggen met de ruggen tegen elkaar aan. Het lijkt dat ik hem echt voel liggen tegen mijn rug. Ik wil me omdraaien om hem te zien en te knuffelen en dan loopt hij de slaapkamer uit!
(ergens tussendoor leek het alsof ik zijn naam ook 2x hardop heb geroepen - weet niet meer in welk gedeelte dit was).
Dat ik hem hardop riep was of toen die naar me toe liep of toen hij weg liep (kan ik me niet goed meer herrineren).
Toen die eenmaal weg was en ik me dus wel had omgedraaid heb ik nog even in bed gelegen en er over na zitten denken, maar kon eigenlijk niet meer slapen.. Toen ik op mn telefoon keek was het al bijna half 9 en heb ik het opgeschreven en ben ik wat gaan lezen..
Vanochtend ben ik meteen gaan kijke of Vlekkie er nog was (kat is alleen overdag binnen, savonds slaapt hij buiten, dus hij kan niet "egt" in mn kamer zijn geweest) Maar vlekkie was er gelukkig nog gewoon hij stond trouw voor de deur te wachten.
In mn "droom" liep de kat mn kamer uit, maar mijn slaapkamer deur is altijd dicht en nu ook toen ik "wakker" werd.
Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.. want kun je dat voelen in je slaap? of was het iets anders?