Loading...
nl

maagzuur, duizeligheid

roosa
roosa dec 20 '08
ja dat weet ik..

mijn cyclus is veranderd dus ja ik wete niet
normaal altijd 12e van de maand maar nu door bepaalde pillen is even alles in de war geschopt anderen meiden waren daardoor 3 weken later ongi, dus ja ik hoop in me eisprong

22 jaar.
gast
gast dec 20 '08
Roosa, misschien is dit wat voor jouw:
http://www.mamaenzo.nl/kinderwens/zwanger_worden/artikel/vruchtbaarheidscyclus-van-de-vrouw

Mijn cyclus is niet gelijk aan een bepaalde datum. Iedere maand is het 2 of 3 dagen eerder dan de datum van de maand ervoor. Vrouwen hebben over het algemeen een 28 dagen cyclus.

Ik zou me er trouwens niet te veel op spitsen want dan lukt het helemaal niet om zwanger te worden. Tis maar een tip, ik weet niet wat er voor jou allemaal van af hangt dat je zo snel een kind wil.
Maryssa
Maryssa dec 20 '08
Helemaal mee eens Gast. Roosa, vertrouw erop dat de natuur haar gang gaat. Het gebeurt als het er de tijd voor is.
roosa
roosa dec 20 '08
ej super dank je wel..!
ik ga even checken..
ja door die pillen is alles nu even anders dus ja andere vrouwen..waren er door 3 weklen overtijd dus zou betekenen dat ik wel in me eisprong vorige week denk ja..

ja zeker moet loslaten.. ja haha..
Wendy's
Wendy's dec 21 '08
roosa.. ik zou jezelf er nu niet te veel op richten over die zwangerschap. wacht nou maar eerst die test af.

wat ik al zei in je fotolezing.. soms hoop/wil je te graag, en dan als het niet zo is kan je er van balen.

en ook is het als je DENKT zwanger te zijn, dan krijg je soms zelfs al lichaamsverschijnselen, zoals misselijk blablabla.. dan let je op de kleinste dingen die je voelt, en ga je juist meer denken dat het zwangerschap is. terwijl het ook aan wat anders kan liggen.

en als je niet zwanger bent.. je lichaam raakt zwanger als het er klaar voor is. ik heb het gevoel dat je TE graag wil, en iets te vlug bent.

ik zou blij voor je zijn als je zwanger bent.. maar stel dat jij na al die hoop (en heel graag willen), zwanger bent.. en dan gaat het mis?? wat dan? je bent dan zo blij dat het gelukt is, en dan in een keer veranderd je emotie naar verdrietig (als het mis gaat). dat is best hevig.
ik hoop voor je natuurlijk dat het goed gaat..

ik zou gewoon rustig aan doen, en wachten waar de natuur jouw brengt smile...

hoelang probeer je al? of is dit je eerste maand??


sorry als het berichtje jou een beetje raakt..
mij doet het wel in ieder geval wink
roosa
roosa dec 21 '08
lieverd, het is oike en je hebt gelijk.

Ik laat het ook nu los en ik zie wel wat de natuur me brent.
Als het mis zou gaan, zou ik erg verdrietig raken ja, en als het niet zo is heb ik er ook vrede mee, elke dag laat ik de hoop varen..

Ik heb nu ook zoiets vanne ik zie wel wat er gebeurt.
Ik vind er lief van je dat meen ik echt hoor schat..

knuffel van mij
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki