Loading...
nl

Het sneeuwt op merudi ;)

admin
admin jan 31 '10
Dat zou een verklaring kunnen zijn. De PC die ik hier gebruik is idd niet de allernieuwste. Ik denk van 2002 of 2003. Ook het werkgeheugen is niet erg royaal. Bovendien zet ik vaak tijdend het ronkijken op het forum een muziekje op via mediaPlayer, vaak stukken die een uur of langer duren (per song!), dat vreet processor capaciteit.
admin
admin jan 31 '10
Ik lees dit zo, en ik heb meteen de klik!! Vandaar dat mijn internet zo walgelijk traag is als ik deze laat openstaan. En Hans, ik had dus vanmiddag ook wel gehik bij een filmpje wat iemand me wilde laten zien! Dus NiMs, please, mag de sneeuw uit???????
admin
admin feb 1 '10
Marjan, ik heb een simpele oplossing gevonden.

Klik een filmpje aan op dit forum. Als je dan meteen ergens willekeurig op het scherm even de rechtermuisknop aanraakt, dan stopt de sneeuw met vallen en speelt het filmpje probleemloos af.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '10
Aangezien het nog steeds wit is buiten, wil ik eigenlijk de sneeuw nog niet laten verdwijnen op Merudi wink.
admin
admin feb 1 '10
Origineel bericht van: Hans
Marjan, ik heb een simpele oplossing gevonden.

Klik een filmpje aan op dit forum. Als je dan meteen ergens willekeurig op het scherm even de rechtermuisknop aanraakt, dan stopt de sneeuw met vallen en speelt het filmpje probleemloos af.


Okee, thnxxx
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '10
Zo, de bui is weer voorbij wink
admin
admin feb 4 '10
Jippie, lente!
Emuca
Emuca feb 4 '10
Lettttttt the sun shine!
admin
admin feb 4 '10
Yeah laugh
Cialara
Cialara feb 4 '10
Oh gelukkig, kan ik de sneeuwschuiver ook van mijn beeldscherm afhalen wink
admin
admin feb 6 '10
Maar nog niet opruimen hoor ... winkHet wordt weer kouder en er hangt sneeuw in de lucht. Maar ben blij dat we hier de Lente weer ruiken met z'n allen laugh
admin
admin feb 7 '10
Ik zie nu geen sneeuwvlokjes meer hoor laugh
admin
admin feb 7 '10
Maar de lente... die is ook nog ver te zoeken laugh
Misschien kunnen we hier alvast een zonnetje creëren om de natuur te helpen laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki