Loading...
nl

verjaardag

????
???? mrt 7 '07
Iets wat ik al wel wat langer weet is dat Bush op dezelfde dag jarig is als ik, nl 6 juli.
Nu ben ik er nog niet zo heel lang achter dat dit ook de verjaardag van de Dalai Lama is.
Wel grappig te zien dat heel verschillende mensen de zelfde verjaardag hebben.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 7 '07
die kans is eigenlijk heel groot. De kans is namelijk 1 op de 365 dat er iemand op dezelfde dag jarig is. In procenten is dat:
0,274%. Nemen we 15 miljoen nederlanders dan is het strict kanstechnisch zo, dat er op jouw verjaardag nog 41.096 nederlanders jarig zijn. Dat is een flinke stad met allemaal jarigen. Dat er iemand toevallig een bekend persoon is, is ineens niet zo toevallig meer.

Nou wilde ik je niet een ilusie afnemen hoor en ik vind het wel grappig dat het net die 2 mensen zijn die je hierboven noemt. Welke andere conclusie je eruit kunt trekken is denk ik eerder een vraag.
IkBen
IkBen mrt 7 '07
Reken nog eens verder NiMs .. hoeveel Nederlanders kunnen dan ook nog eens op precies dezelfde tijd op die datum geboren worden? En hoeveel vrouwen kunnen dat dan zijn?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 7 '07
Dat is niet nodig aangezien Sylli enkel alleen de datum hier gebruikt. Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat het pas bijzonder is, als alle details ook bijzonder zijn. Waar je heen wilt met bovenstaande is me niet duidelijk.
IkBen
IkBen mrt 7 '07
Hoe groot is de kans dat iemand in 2 jaar tijd rond de 30 Nederlanders leert kennen, in meerderheid vrouwen, 80%, die allemaal op hetzelfde tijdstip en op dezelfde datum zijn geboren?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 7 '07
En wat maakt het dat je deze vraag stelt?
IkBen
IkBen mrt 7 '07
Omdat je toch met statistiek bezig was, kun je gelijk even doorgaan. Het hoeft niet hoor.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 7 '07
Nou liever niet haha. Ik was niet zo heel goed in statistiek.
????
???? mrt 7 '07
Het ging er mij eigenlijk om dat het de grootste bommengooier en de meest passifistische man ter wereld op 1 en de zelfde dag jarig zijn.
Maar goed als jullie alleen maar statistieken willen zien, ga je gang.
IkBen
IkBen mrt 7 '07
Zo raar kan het inderdaad lopen met de keuzes door 'het nest' waarin mensen opgroeien en de keuzes die ze maken Sylli.

Maar vergis ik mij of krijg ik de indruk dat je geen fan van dhr. GWB. te W. bent?
????
???? mrt 7 '07
Jij wel dan?
IkBen
IkBen mrt 7 '07
Ik ken hem niet persoonlijk, heb ik ook niet direct behoefte aan, maar zijn beleid is niet het mijne nee.
????
???? mrt 7 '07
Toch zal zijn beleid ergens nuttig voor zijn geweest want anders had het niet gebeurd.
Al is het maar het verwezenlijken van wat het gros van de Amerikanen wilde.
Net als Hitler. Het was alleen een beetje jammer dat er zoveel mensen voor uit de weg geruimd moesten worden. Maar eerlijk is eerlijk had het niet zo gebeurd dan waren we nu een andere wereld.
En of die beter zou zijn geweest als nu is nog maar de vraag.
Er gebeurd niets zonder reden. En dat wij die niet altijd zien betekend nog niet dat die er niet is, of wel soms !)
IkBen
IkBen mrt 7 '07
Het is in ieder geval goed voor mijn aversie tegen machtswellustelingen en leugenaars.
????
???? mrt 7 '07
Vergeet niet dat waar je aan denkt je ook in stand houd. Dus denk liever aan vrede en menslievendheid.
IkBen
IkBen mrt 8 '07
Maak je geen zorgen, het houdt mij niet bezig.
????
???? mrt 8 '07
Wat wel, als ik vragen mag?
IkBen
IkBen mrt 8 '07
Misschien ben ik even iets te snel met de opmerking dat het mij niet bezig houdt, want dat is niet helemaal waar. Hij houdt mij niet bezig maar de problemen die hij veroorzaakt wel. En niet alleen de problemen die hij veroorzaakt maar alle problemen die een verdere groei van de mensheid in de weg staan.
????
???? mrt 8 '07
Er zijn nog zoveel andere dingen die in de weg staan. Denk je dat die op tijd opgelost worden?
IkBen
IkBen mrt 9 '07
 Quote:
Origineel van sylli:
Er zijn nog zoveel andere dingen die in de weg staan. Denk je dat die op tijd opgelost worden?

Vanzelf zal het niet gaan omdat teveel mensen bang zijn voor veranderingen en bang zijn te verliezen wat ze denken te hebben.
Zelfs niet als die persoon zich openbaart en de wereld bekend wordt met zijn bovennatuurlijke mogelijkheden.

Niettemin, waar obstakels zo onwrikbaar zijn dat zij de voortgang van noodzakelijke veranderingen in de weg staan, zullen ze worden weggenomen en daarbij speelt tijd geen rol omdat alles door die persoon terug gedraaid kan worden, zelfs tijd indien nodig.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420