Loading...
nl

Wat verwacht jij van 2009 voor jezel?

gast
gast dec 31 '09
Zeker weten laugh
Richie Richard
Richie Richard jan 3 '10
Ik verwacht veel dit jaar, maar ik heb geen idee wat. Hoef ik ook niet persee te weten. Zie ik van zelf wel. Tijd zal het me leren.

Ik verwacht wel dat ik veel vooruitgang zal maken met mijn huidige relatie, wat ik nu al merk.

Namelijk bijvoorbeeld: We hebben nu al een paar keer seks gehad zonder voorbehoedsmiddelen (Ik hoor jullie al denken, hoe stom kan je zijn.) Het ging er uit voordat ik kwam. Oftewel voor het zingen de kerk uit.
We waren er namelijk van overtuigd dat de voorvocht van een penis niet bevruchtend kan zijn. Toch hebben we net even gekeken. En blijk er toch nog een kans te zijn. Het is klein, maar het is er.

Maar we zijn niet bang. We zijn er vroeg bij. Ze heeft net haar menstruatie gehad, dus waarschijnlijk kon ze niet eens zwanger raken. Ze gaat over een halve week naar de dokter voor 'De pil' (Vader van haar heeft ons serieus officieel toestemming gegeven voor seks.) Ze gaat direct even een gratis zwanger test doen. Gewoon voor de zekerheid. We verwachten niets, maar alsnog. Dan zijn we er vroeg bij. Kan het waarschijnlijk verholpen worden door een een of andere anti-biotica achtige kuurtje. Naja, in iedergeval eigenlijk hoeven we ons geen zorgen te maken.

DESONDANKS we weten dat er een mogelijkheid bestaat dat ze zwanger is geworden. Het schrikt ons niet af, want we zijn zeker van onze zaak. Wat er ook gebeurt we steunen elkaar. We vinden het zowiezo te vroeg voor een kind dus laatste optie zou abortus zijn. Dit hadden we al besproken voordat we seks hadden.

Ik bedoel, voordat we iets ingrijpendst doen, bespreken we het diep. Voordat we seks gingen hebben, hebben we besproken wat we gaan doen, mocht het een keer fout gaan.

En ik neem aan dat dat een goed iets is.


Dus ik zie echt grote veruitgangen in mijn relatie. En ik verwacht ook dat dit voor een zeer lange duur is. Ik vind het in iedergeval de moeite waard om er voor te gaan.

Dit is trouwens mijn 1000e post als het goed is!
gast
gast jan 3 '10
Ik zou toch maar even wachten tot ze de pil heeft, of gebruik gewoon een condoom. Je zet niet alleen je eigen leven (vrijheid) op het spel maar ook die van je vriendin en die van het ongeboren kind.
Nu ben ik er wel weer van overtuigd dat een kind die er moet komen hoe dan ook komt, of je iets gebruikt of niet. Want helemaal 100% ben je nooit zeker.

Maar ik vind het wel heel goed dat julie het bespreken met elkaar. Nu is het niet persé zo dat het ook zal gaan zoals je vooraf besproken hebt want je kunt nooit van te voren weten hoe je zult reageren in zo'n situatie. Je hebt het nog niet meegemaakt, dus nog geen ervaring.

Maak er wat moois van zou ik zeggen....
Helma
Helma jan 3 '10
Denzil, is het te laat voor de Morning After Pil? Ik vrees van wel...
Toen ik mijn moeder vertelde van mijn eerste seksuele contact, sleurde ze me mee naar de huisarts voor de pil: ik was 19, maar te jong voor de verantwoording van een kind opvoeden.

En leg de lat qua huishouden niet te hoog voor jezelf en voor je vriendin: mijn dochter woont sinds drie maanden samen, en nu blijkt dat ze - mede door haar perfectionisme - erg veel van zichzelf heeft gevraagd de afgelopen maanden, en daardoor erg veel spanning opbouwt als de wasmand vol raakt, de vloer vies is en de koelkast leeg. Streef naar harmonie in jezelf, en je bent daar voornamelijk om van het huis te houden, niet alleen voor het huishouden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 3 '10
Origineel bericht van: NiMS
Laat ik zelf ook maar even aftrappen smile

Ik denk dat 2009 voor mij vooral een jaar wordt van verdieping en weinig verandering. De stapjes richting bepaalde zaken heb ik al gezet en het is vooral het bewandelen van het pad dat ik voor ogen zie.

Zo wat had ik het hier mis zeg. Dit jaar heb ik de grootste verandering van mijn leven meegemaakt smile. Zo zie je maar dat je maar beter niets kunt verwachten, want de dingen gaan toch wel zoals ze zouden moeten.
Origineel bericht van: NiMS

Wel denk ik dat er in nederland een enorme spirituele bewustzijn gaat komen, waarin ook vooral openbaringen van gaves en het erkennen van gaves een belangrijke rol gaat spelen.

Ik denk wel dat dit klopt hoewel ik het toch nog minder hard vind gaan dan ik had verwacht. Maar in 2010 zal dit gewoon verder gaan, denk ik.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki