Ik verwacht veel dit jaar, maar ik heb geen idee wat. Hoef ik ook niet persee te weten. Zie ik van zelf wel. Tijd zal het me leren.
Ik verwacht wel dat ik veel vooruitgang zal maken met mijn huidige relatie, wat ik nu al merk.
Namelijk bijvoorbeeld: We hebben nu al een paar keer seks gehad zonder voorbehoedsmiddelen (Ik hoor jullie al denken, hoe stom kan je zijn.) Het ging er uit voordat ik kwam. Oftewel voor het zingen de kerk uit.
We waren er namelijk van overtuigd dat de voorvocht van een penis niet bevruchtend kan zijn. Toch hebben we net even gekeken. En blijk er toch nog een kans te zijn. Het is klein, maar het is er.
Maar we zijn niet bang. We zijn er vroeg bij. Ze heeft net haar menstruatie gehad, dus waarschijnlijk kon ze niet eens zwanger raken. Ze gaat over een halve week naar de dokter voor 'De pil' (Vader van haar heeft ons serieus officieel toestemming gegeven voor seks.) Ze gaat direct even een gratis zwanger test doen. Gewoon voor de zekerheid. We verwachten niets, maar alsnog. Dan zijn we er vroeg bij. Kan het waarschijnlijk verholpen worden door een een of andere anti-biotica achtige kuurtje. Naja, in iedergeval eigenlijk hoeven we ons geen zorgen te maken.
DESONDANKS we weten dat er een mogelijkheid bestaat dat ze zwanger is geworden. Het schrikt ons niet af, want we zijn zeker van onze zaak. Wat er ook gebeurt we steunen elkaar. We vinden het zowiezo te vroeg voor een kind dus laatste optie zou abortus zijn. Dit hadden we al besproken voordat we seks hadden.
Ik bedoel, voordat we iets ingrijpendst doen, bespreken we het diep. Voordat we seks gingen hebben, hebben we besproken wat we gaan doen, mocht het een keer fout gaan.
En ik neem aan dat dat een goed iets is.
Dus ik zie echt grote veruitgangen in mijn relatie. En ik verwacht ook dat dit voor een zeer lange duur is. Ik vind het in iedergeval de moeite waard om er voor te gaan.
Dit is trouwens mijn 1000e post als het goed is!