Loading...
nl

Kan iemand mijn foto lezen..?

roosa
roosa dec 20 '08
hey wendy schaat..!

goed gedaan..!
klopt helemaal ben te goed van vetrouwen, zeker lui als ik thuis ben hahahahaah me afwas staat er nog steeds sttttssstt..! haha

mooi dat je zegt van verdriet heb ik nog ja..

me werk klopt daar zit ook me kracht, geloof en me plannen vind erg fijn wat je hebt gedaan meen ik echt./.!

die bangeheid wat anderen denken, heb ik erg gehad word steeds minder maar mooi dat je me aan herinnert want soms kan ik er nog mee zitten ja

zie je zwangerschap..? hahaha
Wendy's
Wendy's dec 20 '08
haha bietje ongeduldig met wachten op de test??, ik kan dat niet zien
roosa
roosa dec 20 '08
hahaha die ongeduld he haha
Anne
Anne dec 20 '08
Ik zie helemaal geen foto?? tongue
roosa
roosa dec 20 '08
owjah ik dacht niemand reageert meer dus heb veranderd hahaha... w8 ik ga me foto weer veranderen..
roosa
roosa dec 20 '08
Kan je hier wat mee Anne..?
Anne
Anne dec 20 '08
Hej Roosa smileja dankje wel zal je foto binnenkort lezen
Liefs aNNe
roosa
roosa dec 20 '08
hey anne,

oh oke lief van je..!
ben benieuwd..!

liefs
Anne
Anne dec 21 '08
Hej Roosa smileik zal je foto lezen hoor graag van je wat klopt en wat niet.

Wees blij met jezelf.....................

Hou van jezelf, ookal is het moeilijk, je bent hier niet voor niks op aarde. Je mag er zijn zoals je bent. Maar accepteer jezelf dan wel. Verwijt jezelf niks hoe iets beter had gekunt enzo maar breng licht in je leven door de achterliggende boodschap te zien. Ook al is dit erg moeilijk. Het is het zeker waard.
Probeer te zien wat situaties die jij mee maakt voor je betekenen in een groter beeld. Als je dat kunt zie je de achterliggende boodschappen. Zo laat je licht in je leven schijnen en hou je van jezelf zoals je bent smile

Ik krijg het gevoel dat je wat hebt aan deze woorden winkik denk dat je jezelf veel dingen verwijt en niet altijd zo lief en aardig tegen jezelf bent.

Maak jij ook vaak dingen mee die eigenlijk hetzelfde zijn? Die erg op elkaar lijken. Bepaalde situaties gebeurtenissen die erg overeen komen?

Ongeduldig..................

Heb geduld, met alles wat je doet. Geef jezelf tijd om dingen uit te vogelen om te doen wat je wilt doen.
Vaak ben je erg ongeduldig sommige dingen wil je daarom snel snel doen, daardoor zie je de betekenis niet, de achterliggende boodschap. Je wuift dingen makkelijk weg, ofdat het niks is maar diep in je hart zit je er wel degelijk mee. Het leidt daar zijn eigen leven.
Gun jezelf geduld, dat is de kracht van reflectie tot jezelf. Daardoor zie je dingen helder en kom je dingen te weten die anders voor je verborgen blijven.

Aan de andere kant zie ik ook een stuk in jou wat ''teveel'' geduld heeft. Het neigt naar '' geen zin hebben''.
Het lijkt of dat je niet in balans bent, je schommelt contineu tussen ''geen zin hebben'' en geen geduld hebben.
Je geeft het snel op daardoor, maar dat is niet de bedoeling. probeer de leuke dingen overal in in te zien , de vrolijkheid, de liefde en mooiheid smileDan ga je vanzelf lachen. En als je lacht, lachen mensen naar je terug wink

Je verwacht veel dingen van anderen mensen. Je wilt alles zo eerlijk mogelijk. Je doet iets voor hen, je wilt hetzelfde terug bij wijze van spreken.
Je bent te erg erop gefocust waardoor je niet altijd terug krijgt, wat je in jou ogen zou moeten terug krijgen.
Er is niks van moeten bij winkHet word moeten is geen mooi woord het staat voor verplichtingen, mensen houden niet van verplichtingen. Geef ze de ruimte en de vrijheid om jou te geven wat ze willen. Oordeel niet te snel probeer te ontvangen.

Ik hoor graag je reactie smile
Liefs aNNe
roosa
roosa dec 22 '08
Origineel bericht van: Anne
Hej Roosa smileik zal je foto lezen hoor graag van je wat klopt en wat niet.

Wees blij met jezelf.....................

Hou van jezelf, ookal is het moeilijk, je bent hier niet voor niks op aarde. Je mag er zijn zoals je bent. Maar accepteer jezelf dan wel. Verwijt jezelf niks hoe iets beter had gekunt enzo maar breng licht in je leven door de achterliggende boodschap te zien. Ook al is dit erg moeilijk. Het is het zeker waard.
Probeer te zien wat situaties die jij mee maakt voor je betekenen in een groter beeld. Als je dat kunt zie je de achterliggende boodschappen. Zo laat je licht in je leven schijnen en hou je van jezelf zoals je bent smile

Ik krijg het gevoel dat je wat hebt aan deze woorden winkik denk dat je jezelf veel dingen verwijt en niet altijd zo lief en aardig tegen jezelf bent.

Maak jij ook vaak dingen mee die eigenlijk hetzelfde zijn? Die erg op elkaar lijken. Bepaalde situaties gebeurtenissen die erg overeen komen?

Ongeduldig..................

Heb geduld, met alles wat je doet. Geef jezelf tijd om dingen uit te vogelen om te doen wat je wilt doen.
Vaak ben je erg ongeduldig sommige dingen wil je daarom snel snel doen, daardoor zie je de betekenis niet, de achterliggende boodschap. Je wuift dingen makkelijk weg, ofdat het niks is maar diep in je hart zit je er wel degelijk mee. Het leidt daar zijn eigen leven.
Gun jezelf geduld, dat is de kracht van reflectie tot jezelf. Daardoor zie je dingen helder en kom je dingen te weten die anders voor je verborgen blijven.

Aan de andere kant zie ik ook een stuk in jou wat ''teveel'' geduld heeft. Het neigt naar '' geen zin hebben''.
Het lijkt of dat je niet in balans bent, je schommelt contineu tussen ''geen zin hebben'' en geen geduld hebben.
Je geeft het snel op daardoor, maar dat is niet de bedoeling. probeer de leuke dingen overal in in te zien , de vrolijkheid, de liefde en mooiheid smileDan ga je vanzelf lachen. En als je lacht, lachen mensen naar je terug wink

Je verwacht veel dingen van anderen mensen. Je wilt alles zo eerlijk mogelijk. Je doet iets voor hen, je wilt hetzelfde terug bij wijze van spreken.
Je bent te erg erop gefocust waardoor je niet altijd terug krijgt, wat je in jou ogen zou moeten terug krijgen.
Er is niks van moeten bij winkHet word moeten is geen mooi woord het staat voor verplichtingen, mensen houden niet van verplichtingen. Geef ze de ruimte en de vrijheid om jou te geven wat ze willen. Oordeel niet te snel probeer te ontvangen.

Ik hoor graag je reactie smile
Liefs aNNe

Hey lieve Anne,

Ik wil je erg bedanken voor je reading..
Sorry dat ik nu pas reageer.

Het klopt erg wat je zegt en ook vooral met, hou van je zelf, hakte even erin maar vind fijn dat je dat heb gedaan...!!

Enige is, ik ben niet snel opgever maar ergens kan ik me wel weer voorstellen dat je dat zegt hoor...
Beetje dubbel van mij he hihih...

Heel erg bedankt en ik neem zeker alles mee wat iedereen heeft gezegdt.

Super veel liefs roosa
Anne
Anne dec 22 '08
Ik hoop dat je er wat aan hebt roosa en dat je er wat mee kan doen wink
Liefs aNNe
roosa
roosa dec 23 '08
Zeker wel hoor Anne, dank je wel en alvast Fijne Feestdagen..!!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420