Loading...
nl

wie wat gezien

Richie Richard
Richie Richard mei 14 '09
precious, het is onmogelijk dat een entiteit/geest je slaat. Ze kunnen je niet fysiek wat aan doen. Aangezien ze nauwlijks een dichtheid hebben, is het nog zachter dan schuim, helderder dan glas (voor de meesten.) en ontastbaar als gas. Ze kunnen alleen inspelen op onze zintuigen. Het ons laten denken dat we het voelen. Echt, het is onmogelijk dat ze je slaan.
Ze kunnen je ziel slaan, maar niet je lichaam..
Emuca
Emuca mei 14 '09
Maar, Richie, ze kunnen je wel het gevoel geven dat ze je slaan. Je ziel slaan voel je ook. wink
admin
admin mei 14 '09

geesten..'die uit het donkere komen' kunnen er zelfs voor
zorgen, dàt je iemand slaat, vb.
ze doen dat, om je tegen te houden om in/vanuit het Licht te leven,
Volgens hen hebben zij daar baat bij, dat ze je daarvan weghouden.
Heb je een opgestapelde 'energie' zitten, zoals boosheid, of woede, of een sterk verdriet, of iets anders,
dan leggen ze een link met deze energie, en kunnen geesten je die dingen laten doen, die je zelf, vanuit je hart nooit zou willen/kunnen doen.

Beschermen tegen geesten is niet voldoende,
De kracht zit em in zelf zo zuiver mogelijk zijn. Waar Licht is , is geen duisternis. wink
En hebben zulke geesten niets bij je te zoeken.
Dan is er ruimte voor prachtige Lichtwezens, die graag bij je zijn.

Veel liefs,
Bellefleur

Richie Richard
Richie Richard mei 14 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Maar, Richie, ze kunnen je wel het gevoel geven dat ze je slaan. Je ziel slaan voel je ook. wink


Het gevoel ja winkgevoel. Meer niet.. Maar dat kan alsnog een rot ervaring zijn.
Emuca
Emuca mei 14 '09
Het gevoel is dus hetzelfde, omdat ze je in feiten dus echt slaan.
Fatna
Fatna mei 27 '09
nee nooit wat gezien en dat hoop ik ook zo te houden
Richie Richard
Richie Richard mei 28 '09
Hoezo Fatna? Het is geen negatiefs iets.. Het kan juist positief zijn. Aangezien ze je kunnen waarschuwen e.d.
Emuca
Emuca mei 28 '09
Maar je ook iets kunnen aandoen.
Fatna
Fatna mei 29 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Hoezo Fatna? Het is geen negatiefs iets.. Het kan juist positief zijn. Aangezien ze je kunnen waarschuwen e.d.


ik geloof best dat ze niet allemaal kwaad in de zin hebben maar ik zou vreselijk schrikken en overstuur zijn denk ik als geesten zou zien
admin
admin mei 29 '09
Zolang je niets wil zien, zal je ook niets zien (is mijn mening).
ik schrik er niet meer van maar heb er ook niet altijd echt zin in.
Het ligt er ook aan wie er op dat moment voorbij komt laugh
Als het iemand met een boodschap is zal ik altijd luisteren en als het mogelijk is de boodschap doorgeven.
Maar 's avonds in bed dan wil ik niet lastig worden gevallen en zorg ik wel dat er alleen goeds door mijn lichtkoepeltje heen kan.
Ik heb soms een cirkeltje van de witte broederschap van Melchisedek even om mijn bed staan. Mannen in witte pijen, gezichten zie ik niet, mijn *leermeester* staat er vaak tussen in dezelfde pij maar dan een bruine en daar moet ik wel naar luisteren, hij is erg streng, rechtvaardig dat wel maar duldt geen tegenspraak ha ha, dat moet ook wel met mij denk ik..
Richie Richard
Richie Richard mei 29 '09
Ik ben een bom van energie, dus mij maakt het niet uit.

Een goeie vriend van mij kan energie aura's zien, wanneer hij dat wilt. En hij zegt dat hij het bij mij 'uitzet' omdat het verblindend veel is.

Ik vind het niet erg om ze te zien..
admin
admin jun 1 '09
Toen ik een jaar of tien was zijn er in een korte periode twee dingen geweest: ik speelde vaak in het park en daar was water, vond het een geweldige plek. Toen ik over het bruggetje liep, zag ik links een een "elfje" of een "nimfje" maar ze merkte me helemaal niet op en eerlijk gezegd verbaasde ik me wel, maar vond het helemaal niet gek .. diezelfde middag was ik alleen en ik liep naar huis .. maar ik keek naar boven en daar zag ik van een afstand een soort van witte, doorzichtige wolk aankomen . heel snel .. en die bleef een seconde of wat van 2 meter afstand boven me hangen .. en daarna ging het weer weg en is nooit meer terug gekomen ..
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki