Loading...
nl

wie wat gezien

Maryssa
Maryssa jan 25 '09
Hey Proost daar ben ik het mee eens maar het is bijzonder moeilijk om de angst je niet de baas te laten worden. Ik logeer deze week in mn ouderlijk huis (zijn op vakantie en ik zorg voor hun kat) en daar waart ook van alles rond. Het is gebouwd op een voormalig galgenveld dus ja dat is dan wel logisch dat het niet helemaal ok is qua energieën. Ik merk dat ik me moeilijk kan overgeven aan de slaap omdat ik het gevoel heb opmerkzaam te moeten blijven. Knap vermoeiend... Toen ik wel sliep hoorde ik ineens mn mobiel 1 keer overgaan en een tikje op mn schouder. Niet zo fijn. Maar het is een week dus wel te overzien. Ik roep Aartsengel Michaël aan als ik me angstig voel en dat helpt wel iets.
Beschermengel
Beschermengel jan 25 '09
Je kunt ook zeggen:

Ik roep aan aartsengel Michaël en verzoek dat een gouden koepel van bescherming om mij heen wordt geplaatst.

of

Ik roep aan aartsengel Michaël en verzoek een verwijdering van negatieve en oneigenlijke energieën uit mijn energieveld, en een verwijdering van alle negatieve verbindingen met anderen.

Ik zou me ook niet prettig voelen als ik niet beschermd in mijn bedje lag smile
Maryssa
Maryssa jan 25 '09
Dank je Beschermengel, dat is makkelijk toe te passen en ga ik proberen.
Beschermengel
Beschermengel jan 25 '09
Graag gedaan! smile
linkie
linkie jan 26 '09
toen ik een jaar of 8 was heb ik een meisje (ik denk mijn overleden zus) gezien bij mijn voeteneind. Ze was het evenbeeld van mijn andere zus. Ze hand een witte jurk aan en deed alleen maar kijken. Zelfs toen ik mijn lampje aandeed bleef ze, pas toen ik nadrukkelijk vroeg weg te gaan is ze gegaan. Dit duurde wel even voordat het in me opkwam dit te vragen, ik heb haar dus goed gezien, met pauzes waarin ik met mijn gezicht in mijn kussen lag. Ik heb het hier een tijd heel moeilijk mee gehad omdat ik het aan niemand kon uitleggen. Inmiddels heeft het helemaal zijn eigen plekje. Ik heb haar losgelaten.

Ik heb twee zwarte entiteiten gezien in de deuropening op een nacht ongeveer 1,5 jaar geleden. Zij kwamen afscheid nemen. Ik denk dat dat mijn zusje en opa waren.

Sinds een half jaar zie ik bollen zo groot als een sinaasappel die wegschieten als ik me erop wil focussen. Dit vind ik soms lastig omdat ik dan aanwezigheid voel en die bollen zie en ik kan daar niet altijd goed mee omgaan. Wanneer het me teveel wordt vraag ik me met rust te laten en waarom, en dat lukt altijd.

Ik voel de aanwezigheid van een entiteit. Ik vind het alleen moeilijk te weten of een entiteit positief of negatief is. Ik bedoel hoe weet je nu of het een auralifter is of niet? En hoe kun je een auralifter verjagen? Ik vraag wel altijd aan een entiteit met welke bedoelingen hij is gekomen. Als het niet goed voelt vraag ik ze weg te gaan, maar soms heb ik het idee dat ze hardnekkig zijn en weer snel terug komen. Heeft iemand hier een tip voor?
Faith1988
Faith1988 jan 29 '09
nee deze was niet kwaadardig
Gysko
Gysko feb 12 '09
Meerdere dingen dier hier staan beschreven, komen mij dus ook voor.
Er zijn dingen bij die totaal niet storen. Zoals, dingen in mijn ooghoeken zien en als je dan aandachtig kijkt, zijn ze weg.
Of geluiden die totaal onbekend zijn.
Wat me dan wel stoord! Dat zijn van die momenten dat je het echt even koud krijgt. Die momenten komen meestal voor als ik aan van die onderwerpen denk.Bv als ik aan entiteiten, geesten denk.
Of als ik bv een kamer binnen ga en al geen goed gevoel heb. Dan krijg ik ook wel ééns koud
Moet ik hier gebruik van maken? Of meot ik dit gewoon blijven negeren?
Groetjes
Faith1988
Faith1988 feb 13 '09
Dat is moeilijk te zeggen eigelijk want als je bang bent zullen de slechte dat tegen je gebruiken en als je niet bang bent zou ik kijken eat ze willen en eventueel helpen.
linda18
linda18 apr 28 '09
Vorig jaar is de vader van mijn vriend overleden.
Hij heeft zelfmoord gepleegt.
Toen wij zijn huis gingen leegruimen is het 3 keer achter mekaar gebeurt dat de radio plotseling aan en uit ging.
Ook toen ik gebelt werd door mijn opa die me wilde condoleren, en ik liep van de woonkamer naar de gang, kwam er een enorme ruis in mijn telefoon.
Een paar maanden later ging ik mijn kat kopen. DIe heeft toen 1 nachtje bij mijn moeder geslapen. De volgende dag ging ik haar ophalen. Ik zat op de bank te wachten op mijn vriend en zat op mijn laptop. Opeens hoorde ik duidelijk zijn vaders stem zeggen: Miauw!
Als laatste heb ik een droom gehad waarin ik met hem praatte, maar ik weet niet precies meer wat we zeiden.
Hierna heb ik nooit meer zoiets gehad,, behalve een soort gevoel van aanwezigheid.

zou hij bij ons zijn?
shalene
shalene apr 28 '09
ik zie alleen maar geesten..
en soms wat mensen:P
Richie Richard
Richie Richard apr 29 '09
Origineel bericht van: linda18
Toen wij zijn huis gingen leegruimen is het 3 keer achter mekaar gebeurt dat de radio plotseling aan en uit ging.
Ook toen ik gebelt werd door mijn opa die me wilde condoleren, en ik liep van de woonkamer naar de gang, kwam er een enorme ruis in mijn telefoon.
Een paar maanden later ging ik mijn kat kopen. DIe heeft toen 1 nachtje bij mijn moeder geslapen. De volgende dag ging ik haar ophalen. Ik zat op de bank te wachten op mijn vriend en zat op mijn laptop. Opeens hoorde ik duidelijk zijn vaders stem zeggen: Miauw!
Als laatste heb ik een droom gehad waarin ik met hem praatte, maar ik weet niet precies meer wat we zeiden.
Hierna heb ik nooit meer zoiets gehad,, behalve een soort gevoel van aanwezigheid.

zou hij bij ons zijn?

Je gerelateerden zijn altijd op een manier bij je. Je kan het zien alsof je met iedereen verbonden bent, met een draadje. Bij de een wat dikker en sterker dan de ander. Zodra iemand dood is, kan die persoon kiezen om door te gaan op aarde, of verdere ervaringen op te doen. Het kan zijn dat je vader voor het eerste heeft gekozen. Maar zodra je iemand nodig heb, ook al is het alleen emotioneel omdat je deze persoon mist, zal deze persoon er zijn. En, mocht je ooit nog een droom over hem krijgen. Schrijf meteen op wat er gebeurde. Schrijf het op in de tegenwoordige tijd. Dat maakt een hoop duidelijk.

Zelf zie ik zelf entiteiten. Niet altijd, maar ik merk wel altijd zodra er 1 of meerdere in de buurt zijn. Vaak voel ik ook of ze negatief of positief zijn. afgeloppen week toevallig totaal niets.. Ik vind het ook onaangenaam rustig..
admin
admin mei 6 '09
Ik sluit me daar helemaal voor af..

Want toen ik heel jong was, sliep ik naast mijn zus en toen zag ik een zwarte kat op haar liggen. Dat was een geest want wij hadden geen kat.

En ongeveer op mijn 16e lag ik te slapen snachts en toen werd ik uit het niets hard en vaak geslagen. Het voelde aan als een vlakke hand, zover ik het me herinner.

Nee ik wil er verder nies van weten zeg!

smile
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Wow Precious dat is heftig dat je zomaar uit het niets geslagen werd! Heb je er nu geen last meer van?

Ik heb de laatste tijd ook meer last 's nachts. Slaap daardoor onrustig. Het voelt alsof iets of iemand mn benen hard vastpakt zomaar ineens, me kliert door in mn gezicht te tikken met de vingers als ik in slaap aan het vallen ben dat soort dingen.

Ik brand nu standaard salie wierook in mn slaapkamer voordat ik ga slapen en het lijkt wat rustiger te worden maar raar is het wel.
admin
admin mei 6 '09
Hey Maryssa,

Nee gelukkig heb ik het nu niet meer, de angst is ook minder geworden. Zo voelde ik heel lang een intense angst als ik met te weinig mensen in een huis sliep. Alleen in een kamer slapen dat ging helemaal niet, een intense angst voor geesten.

Jeetje wat jij daar beschrijft is ook heel erg vervelend. Oh ik herinner me iets, ik heb op een dag gewoon gevraagd aan de geesten: Willen jullie aub weg gaan? En eigenlijk is het sinddien wel goed gegaan.
Kun je niet naar iemand toe die geesten weg kan halen?
Ik weet niet hoe dat in Nederland zit maar in arabische landen is dat heel normaal. Hoewel ik heb wel van studiegenoten gehoord dat ze naar helers etc gingen en toen ging het ook prima.

Ik wens jou in elk geval heel veel goeds toe, ik hoop dat het allemaal snel beter wordt snachts.
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Origineel bericht van: linda18

zou hij bij ons zijn?

Mijn pa dito.. zelfmoord..
Kaarsen die uitgingen, lampje kapot springen, de tv sprong op het huisnummer waar hij woonde.. op zolder spookte het flink.. en euhm.. als ik met mijn zusje aan de telefoon was, gingen bij haar de lampen flikkeren.. en bij mij ook..

Onrustige ziel..
we hadden allemaal wit aan bij zijn crematie, voor een zuivere overgang..

Misschien wel misschien niet is hij bij je..
Als het goed voelt, is het prima toch?
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Contactdromen zijn ook heel normaal..
Meestal duurt het wat langer als het een eigen kind betreft..
Mijn contactdroom met mijn vader was vier jaar na zijn dood!!!
MAAR, ach, ze zeggen dat het dan ten einde is.. dat hij nog voor het laatst een groet wil doen.. dus is een positief teken..
gast
gast mei 6 '09
Mijn vader kwam na een paar maanden bij me langs in een droom. Hij wilde weten of hij gestikt was. Ik kon hem vertellen dat hij weer een herseninfarct had gehad die hem dus fataal was geworden. Daarna heb ik hem niet meer gezien in een droom. Het voelde wel goed trouwens en hij was ook niet meer gehandicapt. (dit was hij de laatste 4 jaar van zijn leven wel na drie herseninfarcten, en kon daardor ook niet praten.)
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Thx Precious, ik denk dat het nachtelijke gedoe te maken heeft met veel gepieker dan zit ik niet zo goed in mn vel en dan trek ik ook entiteiten aan weet ik. Ik vraag ook altijd of ze weg willen gaan als ik in bed stap.

Net huis goed gepoetst en vanavond nog maar eens goed uitwieroken en kaarsen branden. Het voelt al beter na het poetsen alsof het lichter is qua sfeer in mn slaapkamer.
admin
admin mei 6 '09
Hoe kwam het dat hij dat zelf niet wist, gast?
Overledenden worden heel zeker in het licht opgevangen en begeleid.
Ze komen aan die kant "alles" over hun eigen leven te weten.
Ook over anderen, en zien het grotere geheel van dit "alles".
gast
gast mei 6 '09
Hij heeft vlak na het herseninfarct ook overgeefsel in zijn longen gekregen. Hij dacht ws dat het hierdoor was gekomen dat hij is overleden. Ik weet het anders ook niet. Hij kwam echt duidelijk met deze vraag naar mij toe.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420