Loading...
nl

wie wat gezien

Maryssa
Maryssa dec 22 '08
Dat wisten we toen niet dta dat op die manier beeindigd moest worden. We hadden ook niet verwacht dat we echt iets op zouden kunnen roepen. Maar eh ik ga zoiets echt nooit meer doen hoor!Jij?
Faith1988
Faith1988 dec 22 '08
ja ik denk het wel ik weet nu hoe je een eigen ouijabord moet maken, alleen ik ben bijna noot alleen ik heb daar de rust voor nodig want slordig heid maakt het juist niet better........
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 22 '08
Origineel bericht van: Faith1988
Dat zeggen ze vaker om hun angst die ze op het moment hebben weg te drukken zodat het niet waar was, maar als je het glas op pakt laat je het vrij......... achteraf hadden jullie beter een bak met water kunnen hebben met reiningszout glas (vaak op een papiertje als je draait)pak je het met papiertje op en duw je hem in het water ten geen ene moment mag er een rumte tussen kokmen als is het een keirtje te laat dan ............. misschien voor laad je het nog ooit eens gaat doen

Sorry dat ik hier even op moet reageren, maar dat is helemaal niet zo dat dit helpt. Het enige wat je hiermee doet, is jezelf ervan overtuigen dat het werkt, maar een entiteit zit helemaal niet in het glas. Entiteiten zitten overal, en met het ritueel stel je je alleen er maar open voor.
Een entiteit kan echt bij je blijven hangen en een aura-lifter worden. Als je niet weet hoe je je ervoor moet afsluiten dan kan die gewoon blijven plakken. Ook al smijt je het glas kapot. Het enige dat echt helpt tegen entiteiten is je pyramide van licht. Ga je daarin zitten, voordat je gaat draaien, dan kan je er echt niets gebeuren.
Wendy's
Wendy's dec 22 '08
Origineel bericht van: Prada
ps. Hoe weten jullie (alsje t niet ziet) dat er iets is? Hoe merk je dat, dat vraag ik me wel af. En hoe maak je dan contact?

nouu.. eni! je hebt het nu zelf meegemaakt met de kat..
Prada
Prada dec 22 '08
Jah ik vind t nog steeds vaag
Prada
Prada dec 22 '08
Maar niet eng op dat moment
Faith1988
Faith1988 dec 22 '08
sorry,

ik bedoel dat het dan blijft hangen, en gaat klieren dat is wat ik weet dan maar er zijn meerde manieren maar ik ken deze. Ik probeer duiderlijker te zijn. Groetjes
admin
admin jan 3 '09
Zien kan ik ze niet maar wel ervaren. Dan krijg ik het gevoel of er iemand naar me kijkt, of ik zie wat bewegen in mijn ooghoeken en als ik dan gericht kijk dan zie ik niets. Het gebeurt regelmatig dat ik warmte voel of kou (in geval van een auralifter) of tintelingen.
Ik heb wel het een en ander op papier staan. Als er interesse hiervoor is dan plaats ik het hier wel.
Ik hoor wel of dat nodig is.
Faith1988
Faith1988 jan 5 '09
nee omdat ze niet gezien willen worden of verlechen zijn kijk er maar mee uit
Faith1988
Faith1988 jan 11 '09
afgelopen zondag,

Liep er letterlijk een vrouwelijke geest door me slaapkamer,om me heen en verdween.......het was een al wat oudere vrouw, met een mooie gewaad aan, maar het was aan een kant heel raar want het leek wel of ze door de grond heen liep inplaats van over de grond.........ik snap dat net en het dat oook nooit meegemaakt door de grond
Amytje14
Amytje14 jan 18 '09
is dat niet eng? ik had een keer, (ik was nog best klein)ik lag zo in bed. en ineens gaat de deur zo heel langzaam helemaal open (het was windstil). ik ga zo zitten en zeg hallo? en dan gaat de deur keihard dicht. ook had ik gister, ik ging in bed liggen en vlak voordat ik ging liggen zag ik zon witte flits in mijn kamer. en ik krijg ook heel vaak bijvoorbeeld kippevel terwijl het niet koud is of rillingen of iets dergelijks.
Precious1
Precious1 jan 18 '09
afgelopen zondag,

Liep er letterlijk een vrouwelijke geest door me slaapkamer,om me heen en verdween.......het was een al wat oudere vrouw, met een mooie gewaad aan, maar het was aan een kant heel raar want het leek wel of ze door de grond heen liep inplaats van over de grond.........ik snap dat net en het dat oook nooit meegemaakt door de grond

Een entiteit is niet gebonden aan de materie, wij wel. Met ons verstand is dat niet te bevatten. Een entiteit kan bijvoorbeeld ook door een muur heen lopen.
Denk niet dat je daar je hoofd over moet breken wink
De ene entiteit zweeft boven de vloer, de ander (zoals bij jou) halverwege, etc etc
Faith1988
Faith1988 jan 19 '09
maar zo had ik ze ng ooit ervaren en ja tuurlijkkvindt ik het soms eng, maar dan weer niet.....ik kan nniet goed tegen schrikken
Prada
Prada jan 19 '09
Hey Amy, heb dat laatste tijd ook vaak dat ik het opeens heel koud krijg en kippenvel gebeurt alleen thuis en meestal alleen als ik achter laptop zit.. duurt mar heel kort maar dan ook echt koud van top tot teen..

herkent iemand dit meer?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '09
Is het een rilling, of een "koude wind". En voel je die ook op de bovenkant van je handen?
Amytje14
Amytje14 jan 21 '09
bij mij lijkt het op een rilling door een koude wind zonder koude wind zeg maar. alleen wat ik laatste tijd steeds heb is dat mijn handen en voeten ijskoud zijn en ook niet op te warmen en de rest van mijn lichaam heel normaal. en dit heb ik alleen in mijn eigen kamer.
Faith1988
Faith1988 jan 23 '09
nee dat noem ik geen geest erlijk gezegt
Amytje14
Amytje14 jan 23 '09
bij dit heb ik het ook niet over een geest.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 23 '09
Ik noem dat eigenlijk wel een geest. Je hoeft een geest niet altijd te zien, maar je kunt hem wel voelen. Als het namelijk wat kouder aanvoelt, dan gebruikt de geest de energie van je aura.
proost
proost jan 25 '09
afgelopen zondag,

Dit overkwam mij eens toen er op mijn slaapkamerdeur geklopt werd. Ik werd wakker en vroeg:"Wie is daar?" en weer werd er drie keer op de deur geklopt, waardoor ik wist dat het geen tikkende, afkoelende, verwarming was. Zulke geesten willen je bang maken en als hun dat lukt hebben ze je in hun macht.
Ik was niet bang, houdt niet van zulke bluffende bangmakers, en heb hem/haar bevolen mijn huis te verlaten. Dat gebeurde.

Geesten kun je ontwaren zonder ze te zien. Als je zoiets in je gevoel merkt kun je gaan bidden, mediteren en naar inzicht gaan verlangen om jezelf te blijven.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420