Waar ik woonde hadden we meiden die altijd een grote bek hadden, ze deden aan glaasje draaien ect,ect ze hadden aleen geen idee waar ze mee bezig waren, en maar stove en praten dus ik zei op een dag nou gaan gaan we naar het kerkhof vanavond.... 2 van de 9 zeiden al nee,de anderen gingen wel mee maar ze waren doodsbang, hahahahaha ik kwam daar sávonds veker,dus ik wist ongeveer wat daar is. We waren daar, ze hebben daar zo'n hele grote jezusbeeld, en ik liep in de richting het was al bijna een uur of twaalf, en ik draai me om naar hun, en ze lopen achteruit ik dacht die zijn aan het kutten dus ik liep ook achteruit, en ze draaien zich om en renden in een keer weg.... hahahaha dacht ik,dus ik draaiede me om, en daar kwam iets aangezwoven, met een grote zwarte mantel met een kap over zijn hoofd. hij deed ze hoofd om hoofd omhoog, en had donkere groene/blauwe ogen hun waren al lang weg ik deed een paar stappen achteruit en ben weg gegaan, het voelde niet goed,,,,, en hun hebben daarna nooit meer zon bek gehad hahahaha, (ik heb veel respecht voor de doden en zou nooit klieren op een kerkhof) maar ik moets met hun erheen............