Loading...
nl

wie wat gezien

Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
Wendy's, Omdat ik ook in een polder heb gewoont en je daar altijd veel meer dwallende zielen ziet/hoort/voelt,ect. oudere grond meer geschiedenis, veel mensen denken dat hun huis spookt inderdaad, maar je grond vaak ook, kijk maar eens naar weilanden......
Prada
Prada dec 19 '08
Hmm lekker is dat.. Ik woon daar nog steeds op die plek waar Wendy meisje zonder hoofd heeft gzien frown

We hebbe het huis waar we nu in wonen zo'n 12 jaar gelede ofzo gebouwd, toen kwamen we met graven voor fundering een oude waterput en huisje tegen in de grond.. Hebbe toen t huis paar meter verplaatst.

Maar volgens onze opa hebben er vroeger door de jaren heen (voor opa's tijd) op verschillende plaatsen op het land om ons heen huisjes gestaan

Ik zelf heb nooit niks gezien, zou me ook doodschrikken denk ik!
Prada
Prada dec 19 '08
ps. Hoe weten jullie (alsje t niet ziet) dat er iets is? Hoe merk je dat, dat vraag ik me wel af. En hoe maak je dan contact?
Sephora
Sephora dec 19 '08
Origineel bericht van: Prada
ps. Hoe weten jullie (alsje t niet ziet) dat er iets is? Hoe merk je dat, dat vraag ik me wel af. En hoe maak je dan contact?

Dat vraag ik me ook af.
Soms denk ik namelijk dat ik iets voel, of dat er iets is dat naar me kijkt maar misschien zijn dat m'n eigen angsten.

En als je entiteiten kan zien, zie je ze dan de hele tijd of kan je je ervoor afsluiten zodat je ze niet meer ziet ofzo? Lijkt me vervelend, stel je zit op de wc en er staat een geest naast je haha...
Maryssa
Maryssa dec 19 '08
Het is moeilijk te omschrijven hoe je het weet als je het niet kunt zien omdat het bij mij wisselt. De ene keer voel ik me bekeken door iets in een ruimte, soms krijg ik een gevoel alsof mn haren overeind staan, een koude windvlaag zegt het me soms ook dat er wat is. Het is ook een soort van WETEN laat zich moeilijk omschrijven. Wie weet dat de anderen het iets duidelijker kunnen omschrijven.
Maris1976
Maris1976 dec 19 '08
Origineel bericht van: Prada

Hele goede vraag, ik voel het van heel diep van binnen wat naar buiten komt, een soort van golf...hmmm kan het niet goed omschrijven, ik voel dan een kou en ril dan zelf ook, maar van binnenuit, in het midden van mijn lichaam voel ik het.

Ik maak zelf geen contact, want ik durf dat niet, soms hoor ik in gedachten een stem. En daar praat ik dan mee.
Zoiets....
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
Bij mij is het zo als het goed is krijg ik een rinling en warme plekken op me been of arm net of het in brand staat, en bij slecht, schrik ik mee haren gaan overrijd staan,maar ben ook meteen gesnappen (je weet nooit zeker miss is het wel iemand met kwaad in de zin)
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
Wij hebben ook wel eens dit meegemaakt, wij waren in de woonkamer en we hoorde de knop van de wasmachine boven (terwijl die nooit geluid maakte), en toen keek me ma naar de trap en toen zag je iets klein zoals een trol door de deur naar buiten schieten, ze liep naar boven en naar de douche en toen was de kn=op kapot gemaakt...... vaag ik heb zoveel dingen mee gemaakt,
Faith1988
Faith1988 dec 20 '08
maar in wat kwa geesten geloven jullie wel en wat geloven jullie niet..............Indianen kerkhoven wie heeft daar ooit eens wat van gehoord? Nou lekker is dat niet, ik denk dat je beter een klopgeest in je huis kan hebben dan een huis op een Indianenkerkhof.........
Faith1988
Faith1988 dec 20 '08
Waar ik woonde hadden we meiden die altijd een grote bek hadden, ze deden aan glaasje draaien ect,ect ze hadden aleen geen idee waar ze mee bezig waren, en maar stove en praten dus ik zei op een dag nou gaan gaan we naar het kerkhof vanavond.... 2 van de 9 zeiden al nee,de anderen gingen wel mee maar ze waren doodsbang, hahahahaha ik kwam daar sávonds veker,dus ik wist ongeveer wat daar is. We waren daar, ze hebben daar zo'n hele grote jezusbeeld, en ik liep in de richting het was al bijna een uur of twaalf, en ik draai me om naar hun, en ze lopen achteruit ik dacht die zijn aan het kutten dus ik liep ook achteruit, en ze draaien zich om en renden in een keer weg.... hahahaha dacht ik,dus ik draaiede me om, en daar kwam iets aangezwoven, met een grote zwarte mantel met een kap over zijn hoofd. hij deed ze hoofd om hoofd omhoog, en had donkere groene/blauwe ogen hun waren al lang weg ik deed een paar stappen achteruit en ben weg gegaan, het voelde niet goed,,,,, en hun hebben daarna nooit meer zon bek gehad hahahaha, (ik heb veel respecht voor de doden en zou nooit klieren op een kerkhof) maar ik moets met hun erheen............
Maryssa
Maryssa dec 20 '08
Je schrijft dat je vaker 's avonds op een kerkhof te vinden bent. De vraag die in me opkomt is waarom je dat opzoekt en wat voor dingen je daar hebt meegemaakt. Ben benieuwd wat dat is omdat je ook aangeeft ook wel eens bang te zijn van de verschijningen ec. Ik zou zelf bijvoorbeeld 's avonds voor geen goud naar een kerkhof toe willen.
Faith1988
Faith1988 dec 20 '08
bij ons in huis is er iemand overleden en die is blijven hangen, het was een buitenlandse man maar volgen hun tradictie is het dat hij 3 dagen opgebaard in het huis ligt en dan kunnen familie afscheid nemen, maar hij heeft daar 3 dagen alleen gelegen en was boos,dus toen we te horen kreeg ging ik naar het kerkhof om een contact te maken want we zijn van de trap af geduwd dekens werden van ons afgettroken geschguif ect ect, en ik wou weten of hij dat was en ja ook anderen hoor, maar toen ik dingen gevraagt, toen is hij gestopt met lichaamlijk treiteren en is daarmee gestopt, toen hadden we nog 20 anderen en nog steeds ik heb het altijd om me heen vraag niet waarom. ik heb zoveel veel vermoedens, maar ja, soms zoek ik de contat maar dan is het niet zo boeiend eigenlijk,maar als hun zelf komen vaak wel
Maryssa
Maryssa dec 22 '08
Dat is heftig, Faith die ervaringen die je beschrijft. Ik vind het dapper dat je dan zelf het initiatief neemt om naar het kerkhof te gaan om contact te leggen. Ik weet niet of het verstandig is om te doen omdat ik het idee heb dat je ze daardoor juist aantrekt en min of meer je deur openzet. Contact leggen met entiteiten laat ik liever over aan een medium. 1 x glaasje draaien was voor mij genoeg brrr
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 22 '08
Origineel bericht van: Maryssa
1 x glaasje draaien was voor mij genoeg brrr

Zou je hier misschien iets meer over willen vertellen?
Faith1988
Faith1988 dec 22 '08
Nee daar heb je gelijk in, ik doe het ook niet meer en ik kreeg inderdaad meer last ervan, hoe was je avond gisteren???????? En wat heb jij meegemaakt met glaasje draaien???
Maryssa
Maryssa dec 22 '08
Hey Faith en Nims, Is een heel verhaal lang geleden ik was 16 toen. Het was op de kamer van mijn beste vriendin die met ene paar vrienden aan het experimenteren was met glaasjedraaien. Omdat er helemaal niets geberde dacht ik acht ik kan ook wel een vingertje er op leggen. Tja en toen begon er wel wat te bewegen. Het komt er op neer dat de entiteit die we hadden opgeroepen niet degene was die we wilden oproepen en hij/zij niet meer weg wilde! En zelfs begon te vragen uit zichzelf wie er op de kamer sliep waar we zaten! Nou dat was de kamer van mijn beste vriendin die doodsbang werd. Het was een heel raar dreigend ijzig sfeertje in de kamer en iedereen werd er zenuwachtig van, We zijn na afloop gaan bidden en hebben de radio aangezet om de sfeer te veranderen.Toen ik later die avond op de fiets zat op weg naar mn vriend had ik het gevoel dat er iets achterop mn fiets zat en een paar nachten later kreeg ik nachtelijk bezoek.Schrok ineens wakker om 02:00 's nachts en hoorde planken kraken naast mijn bed alsof er iemand liep. Ik lag op mn rechterzij en het liep helemaal van mn voeteneind naar mn gezicht. Ik dacht dat ik het me verbeeldde en draaide me op mn andere kant maar het kwam helemaal naar de andere kant van het bed gatver. Ik het licht aan gedaan en vervolgens niet meer geslapen. Die vriendin durfde de eerste tijd niet meer op haar kamer te slapen. Later ebde het weg en had ik ook geen last meer van nachtelijke bezoeken maar eng was het wel... Rond mn 16e had ik wel een depri periode maar of dat kwam door dat glaasjedraaien weet ik niet. Er gebeurde op dat moment ook veel in mn leven.
Faith1988
Faith1988 dec 22 '08
Nou lekker dan. maar niet heus voraal nachtelijke bezoek is eng, hoe hebben jullie het afgesloten, en dat glaas hebben jullie dat opgepakt (niet gezuveerd????????????) vertel vertel als je wilt hoor
Maryssa
Maryssa dec 22 '08
Nadat we samen gebeden hebben kan ik me herinneren dat iemand het glas heeft opgepakt en uit het raam min of meer heeft leeggeschudt. Dat was het laatste en iedereen is toen een beetje raar en giechelig vertrokken. Er waren vrienden bij die zeiden dat zij het glas hadden bewogen maar ik weet wel beter. Ze waren zelf ook geschrokken zag ik.
Faith1988
Faith1988 dec 22 '08
Mijn moeder deed het een keer op scholl met nablijven met een paar vrienden van haar. maar dat liep ook niet goed af ze zat op een huishoudschool met nonnen, en de deuren klemde gingen niet meer open de ramen ook niet stoelen vlogen an de tafels (OF ER AF GEGOOIT) en de kaarsen die ze aan hadeen wergen bjna een meter hoog, ze hebben het nooit meer gedaan, mijn ma praat noit over zilke dingen terwijl ik weet dat ze daar genoeg van mee hebt gemaakt
Faith1988
Faith1988 dec 22 '08
Dat zeggen ze vaker om hun angst die ze op het moment hebben weg te drukken zodat het niet waar was, maar als je het glas op pakt laat je het vrij......... achteraf hadden jullie beter een bak met water kunnen hebben met reiningszout glas (vaak op een papiertje als je draait)pak je het met papiertje op en duw je hem in het water ten geen ene moment mag er een rumte tussen kokmen als is het een keirtje te laat dan ............. misschien voor laad je het nog ooit eens gaat doen
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420