Loading...
nl

leuke testjes

Nymira
Nymira dec 19 '08
Ik geloof dat mijn rechtervoet niet erg slim is want ik heb geen enkele moeite met deze test !of ben ik zo afwijkend. confused
gast
gast dec 19 '08
Dus je draaid met je voet naar rechts en tekend de 6 in de lucht zoals je die ook schrijft en nog draaid je voet naar rechts?
Prada
Prada dec 19 '08
Probeer deze ook eens:

draai met je rechterhand rondjes over je buik (maakt niet uit welke kant uit) en sla met je rechterhand op je hoofd

Ziet r btje raar uit, maar bij de meeste mensen lukt dit ook niet.. Als ik dit zelf probeer begin ik over mn hoofd te aaien ipv slaan ;-)
Nymira
Nymira dec 19 '08
Ja ik moet me wel even concentreren maar kan de voet rondjes naar rechts laten blijven draaien....

k'zal dat andere testje ook eens proberen...
Nymira
Nymira dec 19 '08
Uhh heb het even geprobeerd....tegelijkertijd gaat een beetje lastig.. confusedna elkaar geen probleem...maar misschien bedoel je met rechterhand rondjes maken en met de linkerhand op je hoofd..ook geen probleem....maar misschien ben ik wel gek smile
Maris1976
Maris1976 dec 19 '08
Origineel bericht van: gast
Dus je draaid met je voet naar rechts en tekend de 6 in de lucht zoals je die ook schrijft en nog draaid je voet naar rechts?

Nou bij mij gaat het mis, zo lachen dit, ik voel me net alsof ik niet spoor, tis dat mijn kinderen tv kijken en mijn vriend een kerstborrel heeft, maar erg nuchter kom ik nu niet over.
dragon
dragon dec 19 '08
he? waarom denken de meesten aan een rode hamer? Kan je dat uitleggen?
Nymira
Nymira dec 19 '08
Maar waar ik nu wel benieuwd naar ben, is wat het dan betekend als je er geen moeite meehebt en of je je dan ook zorgen moet gaan maken smilek'weet ook nog een leukje, schrijf een liggende lemniscaat in de lucht naar met zowel je rechter als linkervinger tegelijkertijd op dezelfde manier......verander dan met je linkervinger de richting van het lemniscaat terwijl je tegelijkertijd met de rechter doorgaat zoals je ging...ehh, best lastig toch ?
gast
gast dec 19 '08
Origineel bericht van: dragon
he? waarom denken de meesten aan een rode hamer? Kan je dat uitleggen?

Ik heb ze niet zelf bedacht maar het zal wel iets met die maffe hersenen te maken hebben.
gast
gast dec 19 '08
Origineel bericht van: Nymira
Ja ik moet me wel even concentreren maar kan de voet rondjes naar rechts laten blijven draaien....

Ja maar dat is nu eigenlijk niet de bedoeling. Het gaat erom dat je rondjes met je voet draaid naar rechts en dan met je rechterwijsvinger een 6 tekend in de lucht zonder dat je aan je voet blijft denken. Tuurlijk lukt dat wel als je er aan blijft denken maar hoe ziet je 6 er dan uit?
Nymira
Nymira dec 19 '08
Ja ik had begrepen hoe de test moest....rondjes draaien en tegelijkertijd zesjes in de lucht tekenen...ik heb er werkelijk geen moeite mee..is dat dan zo afwijkend?
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420