Hey Allemaal..
Toen ik klein was had ik 2 dromen die vaak terugkeerde ben ze nooit vergete en zie ze nog altijd voor me als ik er aan denk.. Misschien dat jullie weten wat het zou kunnen hebben betekend.
de 1e droom:
Ik liep door een groot en breed bospad (waar makkelijk 3 auto;s langs elkaar zouden kunnen rijden) het was er altijd heel donker en het pad was helemaal bedekt door de bomen, je kon ook niet de lucht zien overal waar je keek was het vol bomen/takken zeg maar...
halverwege het pad was een smalpadje naar rechts dat vrijwel meteen overging in een oude houten steiger die over het water helde.. Vanaf de steiger gezien was weer aan de linker kant bos en rechtdoor en rechts water, ook hier was het donker..
Ik liep altijd de steiger op en weer ongeveer halverwege hield de steiger op (hij was stuk en kapot) op dit punt werd ik altijd wakker.. in deze droom zag ik mezelf nooit maar beleefde ik de droom vanuit mijn gezichtsveld zeg mar
de 2e droom:
we hadden bij ons oude huis in de tuin een glijbaantje staan en paar meter daar van af een schommel/klimrek/schommelschuitje/touwladder in 1.. ik droomde dan altijd dat ik van schommel naar glijbaan vloog (in deze droom weet ik niet alle details meer precies omdat het welleens een btje verschillde per droom) volges mij klom ik altijd op het klimrek en van daar uit vloog ik dan naar glijbaan enz. dit was heel vredig..
Ook droomde ik vaak dat ik mn slaapkamer uitliep en op de overloop op het hekje ging staan en langs de trap naar benede vloog, dan liep ik weer omhoog en vloog ik weer naar benede.. Ik ben een keer wakker geworden toen ik dit had gedroomd (volges mij sliep ik nog half) want wilde toen ook bijna egt naar benede "vliegen"
Ook droomde ik later dat ik achterna werd gezete en ik stukje rende met mn armen bewoog en zo de muur op kon vliegen en zo kon ontsnappen.. dit laatste heb ik nog vaker gedroomd en dan op verschillende lokaties o.a. in een bos en een weiland achtig gebied.. deze soort droom komt nog wel eens terug
Ik ben benieuwd wat jullie er voor gevoel bij krijgen