Loading...
nl

Wie is een paragnost die kan helpen van ontwikkele

Faith1988
Faith1988 dec 16 '08
Hallo, ik zoek eigenlijk iemand waar ik in levendelijfe contacht kan hebben, die mij kan begeleiden met geesten, het is minder dan vroeger en dat vindt ik heel jammer omdat ik er alleen voor sta ik kan genoeg met ze, kwa voelen dat gevoel kan ik niet echt goed bescijven, ik wil het beter ontwikkelen want soms vindt ik het nog een beetje eng/spannend er is ook iets bij mij wat niet posetief is het voelt niet zo,maar zit er heel donker uit en uit ervaring weet ik dat dat niet geod is ,ik zie geen geesten die presies als mensen eruit zien maar, schimmen duidelijk genoeg om een beschrijving te geven, en waarom altijd als het donker is dat ze zich laten zien daar ben ik nog steeds niet achter ik heb ze nooit overdag gezin trouwens 1 keer, maar wel dingen meegaakt, toen ik klein was zat ik met mijn broer op de bank mijn moeder in de keuken en de lichten gingen aan/uit tv ging zelf zeppen en de bank werdt gewoon met ons erop zon 20 a 30 centimeters om hoog getild, toen kwam mijn moeder en zei ze zo iets van ze zijn van mij, afblijven god##$$%** en ze lieten los........ ik heb zoveel mee gemaakt ik weet niet eens waar ik moet beginen de meeste maken niet zulke dingen mee maar omdat wij thuis allemaal aanleg hebben denk ik ,maar hun verstoppen het maar het is iets mooi's en spannend en maakt het leven intressant........................ ik woon omgeving breda het is echt belangerijk voor mij ik ben het aan het weg duwen en daaar ga ik spijt van krijgen dat weet ik dus plase wie helpt me voor eens in de maand om te pratten daar over en die mij kan begeleiden, ik weet dat mensen dat doen ook uitervaring maar die persoon heb ik geen contacht meer mee en in contacht komen gaat niet helaas ..................
Delen:
Beschermengel
Beschermengel dec 16 '08

Jan van der Heiden is een heel goeie paragnost... hier een filmpje

dat je niet bang hoeft te zijn,

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies