Loading...
nl

Wie weet wat dat is ???? met je hart

Faith1988
Faith1988 dec 16 '08
hallo ik ben bijna 20 jaar ik heb 100 kilo gewogen en ben 25 kilo afgelvallen in een mannd of 5. hoe geen idee ik viel gewoon af en dat doeik nu nog maar niet zo vel meer.maar mijn hart doet al twee dagen raar, mijn hart springt wel eens over maar dat is het niet, het is moelijk uit te leggen, je kan het het best vergelijken met als je een stuk geronen heb alleen dan gaat hij wel snel tekeer maar niet hard (alof hij uit je lichaam wilt, ik heb geen idee wat het is bij ons komen er geen hart problemen voor in de familie (ik heb dan bijna geen familie alleen moeder en broertjes) kanker wel,,, maar geen idee het lijkt mij eigenlijk niet gezond wat zeggen jullie ??????????????
Delen:
Helma
Helma dec 16 '08
Hallo Faith,

Ben je gaan roken? Ik ben op die manier het afgelopen jaar 15 kilo kwijtgeraakt.

Die snelle hartkloppingen, heb je die ook als je 'rustig' in je bed ligt, bijvoorbeeld? Ik heb dit al jaren, ook dat gevoel dat ik net een stuk heb gerend. Ik heb er tot in dit jaar medicijnen voor gehad, maar ben er mee gestopt. Nu wordt het alleen maar minder. Ik ben naar de fysio geweest en zij leerde mij anders ademhalen. Ik ademde te hoog in mijn longen, en moest terug naar de buikademhaling. Als het heel erg was zat ik tegen hyperventilatie aan, want dat was het dus bij mij: ik balanceerde altijd op het randje van een aanval van hyperventilatie. Altijd alert, altijd op mijn tenen lopen. Dat is nu gelukkig voor het grootste deel voorbij, en ik kan dus ook spontaan mijn (buik)ademhaling regelen.

Ook is er een hartflimpje gemaakt. Het heette een extra-systole, en psychische druk ligt/lag er aan ten grondslag. Drink je veel koffie?
es
es dec 16 '08
Laat je schildklierfunctie eens testen Faith!
Anne
Anne dec 16 '08
Hej faith,

Maak de de laatste tijd erg druk over bepaalde dingen? Of misschien wel onbewust.

Ik heb ook een tijd last gehad van erge hartkloppingen en hyperventilatie. Dat kwam omdat er op dat moment veel dingen in me leven speelde waar ik niet op mijn plaats was. Het was een schreeuw van mijn lichaam dat ik niet op de juiste plaats was e niet de juiste mensen om me heen had.
Vaak gaat het ook onbewust.

Ik heb nu soms nog last van hartkloppingen dit is vaak als ik snachts wakker word en een droom heb gehad.
Droom je veel?

Liefs aNNe
gast
gast dec 16 '08
Is het net of je hart fladderd en dan even niets en dan een harde slag? Dit heb ik gehad maar is vanzelf over gegaan. De dokter kon er niets van maken van mijn woorden en op het moment dat ik daar was deed hij het niet en dus werd er niet verder naar gekeken. Ik heb het jaren gehad en is vanzelf over gegaan.
Ik kan je dus ook niet zeggen wat het medisch gezien is, ik weet alleen dat ik er niet dood aan gegaan ben.
Beschermengel
Beschermengel dec 16 '08

Ik heb daar de laatse maanden ook erge last van ..fladderend hart smileprecies zoals je het omschrijft en vooral s'nachts.

Verder nergens last van dus ik denk dat het ook niets ernstigs is.

Wel vindt ik dat er een hoop mensen last van hebben.
Faith1988
Faith1988 dec 16 '08
ja, ik heb wel veel problemen gehad en soms nog steeds, dat ik ook niet kan slapen,roken doe ik al van mijn 10de maar ben erg vast begonen toen ik 15 jaar was maar ik viel daar nooit van af,,,,en ik adem als ik oplet volgen mij ook niet van uit mijn buik maaar longen dat zeiden de ze in de koor ook waar ik zong........verder dank jullie wel
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '08
Hey,

Ik heb nog even opgezocht hoe het zit met het hart.

Het hart staat voor het centrum van liefde en veiligheid. Als je hart problemen heeft dan kan dat duiden op langdurige emotionele problemen. Gebrek aan vreugde, of veel spanning en stress.

Wat je kan proberen zijn de volgende affirmaties:
-Mijn hart klopt in het ritme van de liefde.
-Vreugde. Vreugde. Vreugde. Ik laat liefde vreugdevol door mijn gedachtenwereld stromen, door mijn lichaam en door mijn ervaringen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki