Loading...
nl

Was dit 'echt'?

Lily Rose
Lily Rose dec 16 '08
Kan iemand me wat raad geven of heeft iemand dergelijke ervaringen meegemaakt? Mijn mama is een maand geleden overleden...Ik kon niet goed met mijn verdriet om, kon het niet plaatsen en aanvaarden.(ik had ook samen met mijn broers, zussen en papa heel lang aan haar bed gewaakt, tot ze uiteindelijk in mijn armen heenging). toen had ik iets heel raars gezien, nl een soort van bewegende lucht die bij haar laatste adem naar omhoog ging. Ik dacht toen dat dit iets met de temperatuur ofzo te maken had. Enfin, ik beeldde me dit vast in , na deze emotionele, 15 uren durende doodstrijd. Via,via ben ik terecht gekomen bij een meisje die reflexologie en healings ed doet...Ik ben er naartoe gegaan met mixed feelings, van wat kan dit eigenlijk helpen aan mijn verdriet. Toch ging ik...ik heb uren met haar gepraat, ze heeft me niet eens aangeraakt. Na een hele tijd hadden we een diepzinnig gesprek, en hadden het over loslaten...en oud verdriet die bij me zou aanwezig zijn, vlgns haar. Toen ik op een bep moment dingen zei, vanuit het diepste van mijn hart...dat ik haar losliet...kreeg ik een soort van draaiiende, warme en tintelende stroom rond mijn bovenlichaam (niet binnenin), en begon spontaan op haar te roepen en te huilen... vlgns dat meisje was dat mama die me kwam zeggen dat alles ok was met haar en dat ik verder moet.Dat meisje was ook aan het huilen en was dankbaar hiervan getuige te zijn... Ik voel me ook al beter nu... was dit echt? ik probeer dit te begrijpen, ik kan dit alles niet negeren...dit heb ik me niet ingebeeld...kan iemand me hierin wat op weg helpen? thanks!!
Delen:
Faith1988
Faith1988 dec 16 '08
Ten eerste ik vindt het ercht heel erg,ik weet niet wat ik zou doen als mijn moeder te overlijden komt, misschien was het haar geest die over ging naar een vredige ruste plek???? maar dat weet ik niet zeker want wat jij heb mee gemaakt heb ik nog niet, ik reageer heer op omdat ik het heel erg vindt voor je ik krijg gewoon een brok in mijn keel, deo wat je goevel zegt en je moeder, mocht ze nog eens in contacht komen met je..... ze heeft het beste met je voor en zal je aLtijd beschermen, ook al dat we soms gek van ze werden STERKTE
Lily Rose
Lily Rose dec 16 '08
Dankjewel Faith...
Lena
Lena dec 16 '08
we moeten op vele manieren leren loslaten en iedereen ervaart of krijgt hulp op eigen wijze zo ook jij.
maar veel sterkte en kracht toegewenst, met het verlies van je moeder.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki