Loading...
nl

Help !!!!!!

Charlie
Charlie mrt 12 '07
Debiorah, dit zie jij helemaal goed. Ik ben toen ook in een jeugdgevangenis geplaatst, omdat er nergens anders plek was. Ik was (en ben) geen crimineel, maar toch kwam ik daar terecht. En uit eigen ervaring weet ik dus ook dat het daar zeker geen pretje is. En dat ik inderdaad er heel veel aan had dat ik soms post kreeg. Dat was voor mij het lichtpuntje in de duisternis op dat moment. Ik zit nu nog steeds elke dag bij de brievenbus, maar helaas zijn het nu veel rekeningen!!!! Ik probeer dat ook los te laten, maar ik betrap mezelf er nog steeds op elke dag weer.

in Licht en Liefde,

Charlie
Acheliah
Acheliah mrt 13 '07
Ik heb gisteren bericht gehad dat mijn dochter de 14de uit de hey acker moet zijn dus niety meer gesloten geplaatst mag worden. Waar ze nu geplaatst word weet ik nog niet. Maar dat horen jullie nog wel ik ben niet zo vaak meer op deze site want iemand was zo leuk om onderdelen uit mijn pc te halen.

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah mrt 15 '07
Ben ik weer mijn dochter is op een geheime plek geplaatst die ik niet mag weten het is te gek voor woorden. Ik ga nu echt door drukken want wil nu helemaal van het ajl af en terug naar jeugdzorg noord braband.

Liefs Dieneke
mause
mause mrt 15 '07
wat een gedoe weer. en waarom zou je het niet mo0gen weten. wat en rotzooitje zeg. ik hoop dat je meer geluk hebt bij de jeugdzorg van norrd brabant.

sterkte en ik hoop dat er snel meer duidelijk wordt.
Acheliah
Acheliah mrt 16 '07
Ik ook want ik heb het meer dan gehad met hun. Wat moet mijn dochter zich eenzaam voelen zeg. Ik kan mij voorstellen dat ze niemand meer vertrouwt.

Liefs Dieneke
jo
jo mrt 18 '07
succes ermee ik hoop voor je dat het lukt!
mause
mause mrt 20 '07
hoi dieneke.

heb je toevallig gister tros radar nog gezien. daar was ook een heel stuk over de jeugdzorg op en ook dat ze kinderen plaatsten in jeugdgevangenissen omdat ze ze anders niet kunnen plaatsen. verder werd er erg duidelijk dat er veel wanstanden zijn binnen de jeugdzorg. ik weet niet of dat hetzelfde is als bij jou, maar moest wel meteen aan je denken. misschien dat je er wat aan hebt. dacht meldt het je ff.

veel succes verder met je strijd.

hoe is het nu?

liefs maureen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 20 '07
Als je het gemist heb zou je het volgens mij via http://www.uitzendinggemist.nl het nog terug kunnen kijken.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420