Loading...
nl

beschermengel

Faith1988
Faith1988 dec 14 '08
KLopt het dat niet iedereen een beschermengel heeft???????

want ik weet dat er iets bij me is (die zie ik net weer hij loopt heen en weer donker klein, (hij stond net achter me) ik ben niet bang maar, maar hij is mij aan het opzeveren en soms wordt alleen me hand koud de helft daar van net of hij het aanraakt.... waarom hij me opzeveerd weet ik nog niet maar mijn gevoel zegt 50/50, of er gaat iets met mij gebeuren iets ergs, of.........dat weet ik nog niet ik zou me meer in hem moeten verdiepen,,,,, ik weet ongeveer wel waar ik mee bezig ben maar ik wou jullie gewoon vragen hoe jullie erover denken, Ik wel niet van ja afsluiten ect je moet het met rust laten, ect. we hebben allemaal erin verdiept anders weet je niets over geesten,, maar ik heb niemand om er over tepraten, ik heb liever hulp mijn mijn gave dan afsluiten want dat wekrt niet ik heb de beste gehad en mijn poort sluiten gaat wel maar met zware gevolgen, vandaaar open blijft ik kan hem tijdelijk sluiten zonder negatieve shit die komt maar niet langer dan 2 a 3 dagen.......
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 14 '08
Het klopt dat niet iedereen een beschermengel heeft. Sterker nog, niemand heeft een persoonlijke beschermengel. Wel heeft iedereen een gids. Een beschermengel komt bij verschillende mensen langs op de momenten dat hij / zij echt hulp nodig heeft.
Faith1988
Faith1988 dec 14 '08
wij hadden vroeger 3 katten blackt vlekkie en delfie, blacky reageren ook op geesten ze is vaak genoeg letterlijk gegooid door de woonkamer waardoor ik hem helemaal flpte, naar een paar uitspraken tegen hun letten ze mijn katten met rust maar op een dag, begon blacky tekens te geven van mijn opa die ik nooit gekent heb die is overleden toen mijn moeder 14 was dacht ik, maar ik wist dat dat mijn kat niet meer was maar ook anderen mensen vielen dat op omdat ik buitengewoon, een soort gave heb/had het is minder door minder contacht met dieren te hebben,maar de pragognost zei meteen dat is jouw vader, ik denk dat hij een paar maanden in hem heeft gezeten toen wij extreem laast hadeen van slecht geesten.......
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 15 '08
Dat zou heel goed kunnen hoor, alleen je overleden opa is geen beschermengel, maar misschien eerder een gids voor je geworden. Of hij wilde gewoon nog even gedag zeggen. Dat kan natuurlijk ook.
Faith1988
Faith1988 dec 15 '08
ja sorry,inderdaad, ja voor mij moeder dan
Maris1976
Maris1976 dec 15 '08
Ik heb het idee dat katten toch al meer zien dan mij, af en toe staren ze echt naar een stuk muur of plavond en dan zit daar niks.

Maar een gids vind ik zo interessant, laatst vernomen dat ik een mannelijke energie om me heen had hangen en op het moment dat de persoon dit tegen me vertelde voelde ik een warme druk op mijn rechterschouder, precies op dat moment vertelde ze dat als mijn gids contact zou maken hij me zou aanraken op mijn rechterschouder, ik kreeg hier een beetje de slappe lach van, van de zenuwen, maar ik vind het heel bijzonder.

Wat zo'n gids voor de mens betekend weet ik niet, maar ik heb gelezen dat iedereen een hoofdgids heeft die sinds geboorte bij je is en dat er ook nog andere gidsen om je heen kunnen zijn.

Liefs Maris
Beschermengel
Beschermengel dec 15 '08
Is helemaal waar! en wat een leuke ervaring!

Gidsen
Gidsen zijn mensen zonder stoffelijk lichaam. Ze zijn altijd bij ons, al van bij onze geboorte en reeds lang daarvoor. Mensen die niets van gidsen kennen en er een waarnemen denken dat ze een engel gezien hebben. Je hoofdgids is iemand waar je al eens een leven mee gehad hebt en toen een innige band mee had. Het is een oeroude ziel die niet meer incarneert en je begeleider is voor altijd. Hulpgidsen. Mensen die je in dit leven hebt gekend en waar je een innige band mee gehad hebt. Het kan ook iemand zijn uit een vorig leven...hoeft niet perse een familielid te zijn, een vriend of vriendin kan ook. Ze zijn er om je voor een korte, of langere, tijd te begeleiden en je helpt door moeilijke periodes heen te gaan.

Gidsen "leven" in de vierde dimensie.Onze wereld is er een van drie dimensies. In de vierde dimensie bestaat geen tijd en afstand. Ze handelen uit pure en allesomvattende liefde en zijn er altijd voor je. Je hoeft ze maar aan te spreken en hun aandacht is voor honderd procent op jou gericht. Ze grijpen niet in je levenswandel, je bent volledig vrij, een gids dringt NOOIT iets op.

Wat is het werk van je gids?
Hij is je metgezel en leermeester en hij werkt via je hogere denken en geweten. Je kunt hem, als je mediteert, mentaal vragen stellen, zoals bijvoorbeeld naar de bedoeling van een gebeurtenis die je niet begrijpt. Je hoeft dan geen direct antwoord te krijgen, maar wanneer je het het minst verwacht, over een paar dagen of weken, als je aardse denken met iets heel anders bezig is, kan dat antwoord plotseling komen. Je moet echter bedenken dat je geen onredelijk beslag op hem legt. Vraag zoals je uitleg van een probleem aan een aardse leermeester zou vragen en het antwoord zal komen, misschien niet volgens jouw tijd, maar volgens de tijd van de geest. Vraag dan niet dat je leermeester het werk voor jou doet en verwacht niet dat hij zijn schouders onder jouw verantwoordelijkheden zal zetten. Het is uiterst belangrijk dat iedere ziel zelf moeite doet en omhoog streeft. Naargelang de mens zich inspant, zal hij door zijn gids en leermeester verder en omhoog geholpen worden.

Hoe worden deze gidsen gekozen en geselecteerd en waarom komen zij ?
Laten wij in de eerste plaats onderscheid maken tussen je gids en andere helpers uit de geestelijke wereld. Een helper kan opgeroepen worden door de Heren van Karma om je over een bepaald punt van je reis heen te helpen. Het kan zijn dat je om hulp hebt gevraagd, want wie heeft nooit in vertwijfeling uitgeroepen: ‘O, God help me!’ God hoort je gebed. De Heren van Karma houden steeds de wacht. Je beschermengel heeft dienst. Bovendien zijn er andere zielen in de wereld van de geest en op het astrale gebied, die misschien een schuld, die zij uit het verleden schuldig zijn, willen afbetalen. Zo’n ziel kan zeggen: ‘Laat mij hem helpen’ en dan zal hij naar je toekomen en voor je welzijn werken, hij zal je leiding en bescherming geven terwijl je het moeilijke pad beklimt. Wanneer dat werk is gedaan, zal die ziel terug gaan naar zijn eigen sfeer.

Zo kun je dan vele helpers hebben gedurende je leven die op verschillende momenten komen om je door een bepaalde periode heen te helpen, maar je hebt één leermeester of gids die jou onder zijn/haar hoede heeft en die met jou voor een aantal levens verbonden kan zijn. Deze geestelijke leermeester neemt op een veel hoger niveau contact met je op dan de helpers die vaak als ‘gidsen’ worden omschreven. Je ontvangt zijn of haar leiding door middel van je eigen geweten of de stem van je Hogere Zelf, die soms de stem van God wordt genoemd. Deze kleine stille stem van binnen, kan heel krachtig worden; zij kan voor jou de stem worden van je geestelijke leider die op het hoogste niveau van je aardse bewustzijn contact met je opneemt, of in ieder geval het hoogste niveau dat je kunt bereiken zolang je door je fysieke lichaam gevangen wordt gehouden. Alles wat mooi, zuiver en waar is, zal doorkomen vanuit je Hogere Zelf en dat is het niveau waarop je geestelijke leermeester werkt.

http://members.chello.nl/i.klok1/judith/index.html
Faith1988
Faith1988 dec 15 '08
Ik zit zelf helemaal in de knoei over alles echt alles, Maar de reden dat ik geboren ben die weet ik wel al van mijn keins afaan dat ik om dieren te berscheremnen en te helpen...... hoe ik dat weet geen idee maar ik heb me hele leven al gevochten voor ze ik heb me zelf daar zo diep in de problemen gebracht en dat zit ik nu nog steeds, maar er gaat niets boven een dier.....en contacht hebben da's weer een ander verhaaql ik begrijp hun en hun berijpen mij, vroeger toen ik jonger waas kwamen er ooko gewoon wilde volgels naar mij toe da's nu minder door problemen maar op een dag vindt ik dat weer en dan is alles weer oke..............

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki