Loading...
nl

Wie zou mijn foto willen lezen?

Moonlight
Moonlight dec 14 '08
Hallo smile

Ik maak momenteel een stormachtige tijd door in mijn leven
en ben zeer benieuwd of iemand wat uit mijn foto zou kunnen halen?
Edit: Foto op verzoek verwijderd
Delen:
Faith1988
Faith1988 dec 14 '08
misschien stom maar ik heb me lang niet meer met zulke dingen bezig gehouden, maar voel je je alleen ook al heb je mensen om je heen, klein beetje ongelukkig/depri???
Wendy's
Wendy's dec 15 '08
heee,, ik ga je foto waarschijnlijk binnenkort lezen.
Wendy's
Wendy's dec 15 '08
hier komt de lezing,

het kan zijn dat niet alles honder procent juist is..,

je bent een gesloten persoon, en het is een beetje moeilijk om jouw emoties af te lezen van de foto. je sluit je zelf af.
jouw emoties blijven best lang bij je, je hebt er moeite mee om bepaalde dingen (in jouw leven) los te laten.

hierdoor krijg ik het gevoel dat alles zich als het waren ophoopt, en daardoor vast loopt van emoties. af en toe weet je zelf niet hoe je jezelf voelt. je weet niet zo goed wat je ermee aan moet.

je wilt naar je gevoel luisteren, alleen soms komen daar praktische dingen in de weg te staan. waardoor het niet altijd lukt om je gevoel te volgen.

er zijn dingen in jouw leven gebeurd, die je nog niet volledig los hebt kunnen laten. dit vind je erg moeilijk. je hebt nog oud verdriet in je. het lijkt net alsof jouw oude verdriet steeds terug komt, en als daar weer nieuw verdriet bij komt (of andere emotie) kan het jouw te veel worden. daarom is het erg belangrijk dat je dingen leert los te laten in je leven, ookal is het moeilijk voor je.

ik denk ook dat je niet altijd je eigen keuze kunt maken, als je iets wil dan komt er wel iets tussendoor, waardoor jouw keuze niet mogelijk is. dit kan jou raken.

je verbergt je emoties. somige kunnen wel zien aan je dat er iets is, maar je verbergt nog een helehoop, heb ik het gevoel. in het bijzijn van andere probeer jij je emoties weg te duwen.
als je alleen bent en op een rustige plek, dan komt dit allemaal te boven.

voel jij je soms een beetje op de achtergrond? komt dit doordat je (misschien) een andere afkomst hebt, en er anders uit ziet?

verder vind je het belangrijk om een goede (of hechte) band te hebben met je familie/ en vrienden..

heb jij een schuld gevoel over iets wat er gebeurd is? of denk je vaak dat als er iets gebeurd dat het jou schuld is? word er schuld op je gelegd? in ieder geval zie ik schuldgevoel bij je. schuld kan ook belangrijk in het leven zijn, dit is een leerproces.. je leert ervan zodat je de volgende keer beter oplet en voorzichtiger bent.

soms denk je dat je het niet meer kan, alsof het niet meer lukt. toch zie ik dat jij door probeerd en wilt zetten naar hetgene wat je verlangd, ookal kan het heel erg moeilijk voor je zijn.

is deze foto recent? het lijkt erop of jij je niet helemaal goed in je vel voelt, en niet goed op je gemak voelt, en dat je iets anders wilt (leefsituatie). alsof je ergens uit wil komen..

het is heel belangrijk dat je naar je eigen gevoel luister (ookal zeggen andere iets anders). ook voor jou is het verstandig dat je opgehoopte emoties probeerd los te laten. zodat je meer open word, en het zal veel beter voelen voor jezelf.. probeer na te gaan welke manier van loslaten voor jou fijn is (opschrijven, met iemand praten etc).

ik zie iets nerveus, zenuwen in je.. bang zijn dat je iets verkeerds doet? (frustraties).

je bent ook een gevoelig persoon. als er iets tegen je gezegt word, komt het harder bij je aan. het kan je raken, en je loopt er mee. ik denk ook dat het soms voor je teveel word door jouw gevoeligheid. door jouw gevoeligheid komen veel emoties bij jou binnen en door het moeilijk los kunnen laten, hoopt het zich op. en word het alleen maar meer..

ook denk ik dat je sommige momenten van stilte in je hebt. dat je ergens heel diep over na denkt, en dan moeilijker te bereiken bent.

als je ergens problemen mee hebt, kijk dan eerst wat jij wil en wat jou gevoel zegt, kijk dan naar de praktische dingen en ga na of het mogelijk is om jou gevoel te volgen..

ik weet niet wat jou allemaal bezig houd in het leven, en wat je dagelijks doet, en of je bepaalde problemen hebt. maar ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen, en dat je iets aan deze lezing en advies hebt.
Anne
Anne dec 15 '08
Hej moonlight welkom op het forum smilezal je foto lezen hoor graag van je een reactie terug.

Verborgen tranen..............

Je lacht wel, maar je hart niet. Je doet of dat je alles leuk en aardig vind, maar je vind het niet. Soms vraag je je af waarom anderen mensen zo gelukkig zijn en jij jezelf niet blij voelt. Er schuilen verborgen tranen achter jou lach. Soms zie je het allemaal niet zo zitten en barst je uit.

Weet dat er licht is................

Alles is niet altijd zo zwart en erg als je denkt. Achter donkere wolken schijnt zonneschijn. Het is de kwestie om je licht wat diep vanuit je hart straalt te laten schijnen op situaties die niet erg leuk zijn. Probeer er een les uit te halen waar je sterker van word. Probeer in te zien waarom je de dingen meemaakt die je meemaakt. Probeer te reageren met een open liefdevol hart zodat je licht kan schijnen op situaties die niet leuk zijn.

Diep van binnen..................

Diep van binnen voel ik je verdriet, je pijn. Waarom laat je het zo ver komen? Je kan het veranderen zolang je het zelf maar wilt. Je kan dat zelf doen of doormiddel van hulp van iemand anders. Blijf niet in dit stadium waar je nu verkeerd, het word alleen maar erger. Sta op en zoek het licht in je leven en in jezelf. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weer het. Maar het is het zeker waard. Jij mag je ook goed voelen, jij mag je ook gelukkig voelen. Je bent niet voor niks op deze aarde. Maar hou je niet bezig met negatieve dingen, en gedachtens.

Hou van jezelf................

Waarom geef je altijd jezelf de schuld? Waarom praat je zo vaak slecht tegen jezelf??? Dat moet je niet doen hoor. Je hoort jezelf liefdevol te behandelen. Wat je zaait oogst je. Wat je denkt trek je aan. Ook irriteer je je aan jezelf. Doormiddel van te zeggen had ik maar dit en dat gedaan in plaats van dat. Wees niet zo negatief over jezelf. Je mag een mooi persoon zijn op deze wereld smile

Ik zie bij jou een gele aura ik heb de betekenis op gezocht op internet.

Geel
Met betekenis ten behoeve van de 3de Chakra van de Zonnevlecht in de 3 de Fase:
Aanvaardbaar leven. Belangstelling gericht op de omgeving. Ontvankelijk voor indrukken. Actie van de Geest.
Geel algemeen: Denkende mens, intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuitie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveusiteit, irritatie.

ook zie ik Donkergeel
Algemeen: Lager instinct, lafheid, argwaan, haat wantrouwen.

OOk zie ik wat blauw
Met betekenis ten behoeve van de 5de Chakra van de Keel in de 5de Fase:
Concentratie. Men ziet de betrekkelijkheid van zichzelf. Materieel hoogste trap. Relativeren, Vormgevend denken.

Blauw algemeen: Liefde uitstralen, verlangen naar Liefde, geloof, streven, reinheid, rust, trouw, normen, traditie, familie, betrouwbaarheid, ernst, verantwoordelijkheid, plicht, zelfbeheersing,oneindigheid,vriendelijkheid, genezing.

Blauw nagatief: Aan stemming onderhevig, koud, zonder emotie, eenzaamheid, isolatie.

Ik hoor graag een reactie van je terug,
Liefs aNNe
Moonlight
Moonlight dec 15 '08
Hallo allemaal !

Wat lief dat jullie zo snel gereageerd hebben en de tijd hebben genomen om dit voor mij te doen. Ik zal alle reacties aandachtig doornemen en spoedig een antwoord op geven, dit zal vanavond laat worden....

Thanks !!
Moonlight
Moonlight dec 15 '08
Origineel bericht van: Faith1988
misschien stom maar ik heb me lang niet meer met zulke dingen bezig gehouden, maar voel je je alleen ook al heb je mensen om je heen, klein beetje ongelukkig/depri???

Ja dat laatste klopt : ongelukkig/depri

Ik zit in een relatie die ik steeds wil beeindigen maar door omstandigheden die zich voordoen op het laatst toch doorga.

Bedankt voor je reactie
Moonlight
Moonlight dec 15 '08
Origineel bericht van: Wendy's
hier komt de lezing,

het kan zijn dat niet alles honder procent juist is..,

je bent een gesloten persoon, en het is een beetje moeilijk om jouw emoties af te lezen van de foto. je sluit je zelf af.
jouw emoties blijven best lang bij je, je hebt er moeite mee om bepaalde dingen (in jouw leven) los te laten.

hierdoor krijg ik het gevoel dat alles zich als het waren ophoopt, en daardoor vast loopt van emoties. af en toe weet je zelf niet hoe je jezelf voelt. je weet niet zo goed wat je ermee aan moet.

Antwoord : Dit klopt, ik ben geen prater en los de dingen het liefst in mijn eentje op. Ik ben een Einzelganger. Voor de buitenkant vrolijk maar van binnen niet. Je kan het depri noemen want ik geniet van niks. Veel gebeurd afgelopen tijd, overlijden broer, overlijden schoonouders etc.

je wilt naar je gevoel luisteren, alleen soms komen daar praktische dingen in de weg te staan. waardoor het niet altijd lukt om je gevoel te volgen.
Antwoord: Klopt ook....er gebeuren steeds dingen die zo heftig zijn dat de rest even op ene laag pitje gezet moet worden.

er zijn dingen in jouw leven gebeurd, die je nog niet volledig los hebt kunnen laten. dit vind je erg moeilijk. je hebt nog oud verdriet in je. het lijkt net alsof jouw oude verdriet steeds terug komt, en als daar weer nieuw verdriet bij komt (of andere emotie) kan het jouw te veel worden. daarom is het erg belangrijk dat je dingen leert los te laten in je leven, ookal is het moeilijk voor je.
Antwoord: Ik denk dat hier voornamelijk het verlies van mijn broer mee te maken heeft. Daarbij heb ik ontzettende probelen met mijn jongste dochter van elf jaar (psychische problemen) die zo hoog zijn opeglopen dat ik een psychiater voor haar in de hand heb moeten nemen

ik denk ook dat je niet altijd je eigen keuze kunt maken, als je iets wil dan komt er wel iets tussendoor, waardoor jouw keuze niet mogelijk is. dit kan jou raken.
Antwoord: Klopt ook, dit heeft te maken met het beeindigen van mijn relatie die ik steeds wil beeindigen maar er zich er omstandigheden voordoen waardoor dit steeds niet doorgaat (ernstig verkeersongeluk beste vriend van mijn partner en de psychische problemen van mijn dochter en overlijden van zijn ouders)

je verbergt je emoties. somige kunnen wel zien aan je dat er iets is, maar je verbergt nog een helehoop, heb ik het gevoel. in het bijzijn van andere probeer jij je emoties weg te duwen.
als je alleen bent en op een rustige plek, dan komt dit allemaal te boven.
Antwoord: Klopt ook, ik toon niet graag mijn emoties en in bijzijn van anderen draag ik een groot masker.....

voel jij je soms een beetje op de achtergrond? komt dit doordat je (misschien) een andere afkomst hebt, en er anders uit ziet?
Antwoord : Nee dit heeft absoluut niks met mijn achtergrond te maken, ik ben in Nederland geboren en heb een Nederlandse moeder, ik ben door en door Hollands al zie ik er niet zo uit hahaha nee daar heb ik nooit problemen mee gehad.

verder vind je het belangrijk om een goede (of hechte) band te hebben met je familie/ en vrienden..
Antwoord: Ik ben niet zo'n familiemens, ik onderhou het contact met mijn ouders en veel vrienden heb ik niet, maar de vrienden die ik heb daar onderhou ik wel goed contact mee

heb jij een schuld gevoel over iets wat er gebeurd is? of denk je vaak dat als er iets gebeurd dat het jou schuld is? word er schuld op je gelegd? in ieder geval zie ik schuldgevoel bij je. schuld kan ook belangrijk in het leven zijn, dit is een leerproces.. je leert ervan zodat je de volgende keer beter oplet en voorzichtiger bent.
Antwoord: Ik trek mij de psychische problemen van mijn dochter zeer aan, en twijfel aan mijzelf of ik soms iets verkeerd in de opvoeding heb gedaan. Ik zou zo graag een gelukkig kind zien, maar zie veel depressiefs in haar net zoals bij mij.....

soms denk je dat je het niet meer kan, alsof het niet meer lukt. toch zie ik dat jij door probeerd en wilt zetten naar hetgene wat je verlangd, ookal kan het heel erg moeilijk voor je zijn.
Antwoord: Ja soms wou ik dat ik ging slapen en niet meer wakker werd, weg van alles, weg van alle problemen maar ik heb 2 kinderen die ik niet in de steek wil laten en daar ga ik voor.

is deze foto recent? het lijkt erop of jij je niet helemaal goed in je vel voelt, en niet goed op je gemak voelt, en dat je iets anders wilt (leefsituatie). alsof je ergens uit wil komen..
Antwoord: deze foto is van 2 weken geleden toen voelde ik me net als nu...

het is heel belangrijk dat je naar je eigen gevoel luister (ookal zeggen andere iets anders). ook voor jou is het verstandig dat je opgehoopte emoties probeerd los te laten. zodat je meer open word, en het zal veel beter voelen voor jezelf.. probeer na te gaan welke manier van loslaten voor jou fijn is (opschrijven, met iemand praten etc).
Antwoord: Ook al heb ik hier geen zin in ik weet dat het moet en daarom ga ik morgen beginnen te praten met een maatschappelijk medewerkster

ik zie iets nerveus, zenuwen in je.. bang zijn dat je iets verkeerds doet? (frustraties).
Antwoord: Ja van faalangste heb ik me hele leven al last van, en de problemen met mmijn dochter zeggen mij dat ik echt iets verkeerds heb gedaan in me leven

je bent ook een gevoelig persoon. als er iets tegen je gezegt word, komt het harder bij je aan. het kan je raken, en je loopt er mee. ik denk ook dat het soms voor je teveel word door jouw gevoeligheid. door jouw gevoeligheid komen veel emoties bij jou binnen en door het moeilijk los kunnen laten, hoopt het zich op. en word het alleen maar meer..
Antwoord; Ja ik ben hard van de buitenkant maar woorden kunnen mij breken....

ook denk ik dat je sommige momenten van stilte in je hebt. dat je ergens heel diep over na denkt, en dan moeilijker te bereiken bent.
Antwoord: Ja ik kan heel afwezig zijn in mezelf gekeerd, als iemand dan tegen me praat komt het niet door...

als je ergens problemen mee hebt, kijk dan eerst wat jij wil en wat jou gevoel zegt, kijk dan naar de praktische dingen en ga na of het mogelijk is om jou gevoel te volgen..

ik weet niet wat jou allemaal bezig houd in het leven, en wat je dagelijks doet, en of je bepaalde problemen hebt. maar ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen, en dat je iets aan deze lezing en advies hebt.

Heel erg bedankt voor deze lezing en denk dat ik hier zeker wat aan zal hebben !!
Moonlight
Moonlight dec 15 '08
Origineel bericht van: Anne
Hej moonlight welkom op het forum smilezal je foto lezen hoor graag van je een reactie terug.

Verborgen tranen..............

Je lacht wel, maar je hart niet. Je doet of dat je alles leuk en aardig vind, maar je vind het niet. Soms vraag je je af waarom anderen mensen zo gelukkig zijn en jij jezelf niet blij voelt. Er schuilen verborgen tranen achter jou lach. Soms zie je het allemaal niet zo zitten en barst je uit.
Antwoord: Ja klopt ik doe ook net alsof ik alles wel leuk vind maar echt genieten kan ik niet. Omdat ik ook zo graag gelukkig zou willen zijn idd maar kan dat maar niet voor elkaar krijgen, ook omdat ik in een relatie zit waar geen liefde in voorkomt

Weet dat er licht is................

Alles is niet altijd zo zwart en erg als je denkt. Achter donkere wolken schijnt zonneschijn. Het is de kwestie om je licht wat diep vanuit je hart straalt te laten schijnen op situaties die niet erg leuk zijn. Probeer er een les uit te halen waar je sterker van word. Probeer in te zien waarom je de dingen meemaakt die je meemaakt. Probeer te reageren met een open liefdevol hart zodat je licht kan schijnen op situaties die niet leuk zijn.

Antwoord : Ik zal het proberen en heb inmiddels ook hulp gezocht dus hoop op verbetering

Diep van binnen..................

Diep van binnen voel ik je verdriet, je pijn. Waarom laat je het zo ver komen? Je kan het veranderen zolang je het zelf maar wilt. Je kan dat zelf doen of doormiddel van hulp van iemand anders. Blijf niet in dit stadium waar je nu verkeerd, het word alleen maar erger. Sta op en zoek het licht in je leven en in jezelf. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weer het. Maar het is het zeker waard. Jij mag je ook goed voelen, jij mag je ook gelukkig voelen. Je bent niet voor niks op deze aarde. Maar hou je niet bezig met negatieve dingen, en gedachtens.

Antwoord : Zie bovenstaand antwoord....er is hulp onderweg

Hou van jezelf................

Waarom geef je altijd jezelf de schuld? Waarom praat je zo vaak slecht tegen jezelf??? Dat moet je niet doen hoor. Je hoort jezelf liefdevol te behandelen. Wat je zaait oogst je. Wat je denkt trek je aan. Ook irriteer je je aan jezelf. Doormiddel van te zeggen had ik maar dit en dat gedaan in plaats van dat. Wees niet zo negatief over jezelf. Je mag een mooi persoon zijn op deze wereld smile

Antwoord: Ik zie niks moois aan mezelf hahaha maar zal proberen mijn gedachten daar een draai aan te geven

Ik zie bij jou een gele aura ik heb de betekenis op gezocht op internet.

Geel
Met betekenis ten behoeve van de 3de Chakra van de Zonnevlecht in de 3 de Fase:
Aanvaardbaar leven. Belangstelling gericht op de omgeving. Ontvankelijk voor indrukken. Actie van de Geest.
Geel algemeen: Denkende mens, intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuitie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveusiteit, irritatie.

ook zie ik Donkergeel
Algemeen: Lager instinct, lafheid, argwaan, haat wantrouwen.

OOk zie ik wat blauw
Met betekenis ten behoeve van de 5de Chakra van de Keel in de 5de Fase:
Concentratie. Men ziet de betrekkelijkheid van zichzelf. Materieel hoogste trap. Relativeren, Vormgevend denken.

Blauw algemeen: Liefde uitstralen, verlangen naar Liefde, geloof, streven, reinheid, rust, trouw, normen, traditie, familie, betrouwbaarheid, ernst, verantwoordelijkheid, plicht, zelfbeheersing,oneindigheid,vriendelijkheid, genezing.

Blauw nagatief: Aan stemming onderhevig, koud, zonder emotie, eenzaamheid, isolatie.

Antwoord: de Chakra's komen helemaal overeen met mijn persoon

Ik hoor graag een reactie van je terug,
Liefs aNNe

Heel erg bedank aNNe ik zal hier zeker wat aan hebben.....
Faith1988
Faith1988 dec 15 '08
Ik wens je veel sterkte toe,luister naar je hart en je gevoel.......,maar wat men ook zegt ook die kunnen je in de maling nemen als je een beetje in je hoofd niet geoordend meer bent, ik ben dan bijna 20 maar heb daar evaringen mee gahad, ik heb een klote kut jeugd gehad (sorry voor de taalgebruik) maar ik hoop dat je een klein beetje op weg kunt.... laat anderen maar praten ook al beloven ze gouden bergen..... ik kom hier wel later op terug sterkte en kijk anders eerst 2 keer voor dat je een stap zet nadelen en voordelen en wat je moet doen om dat te berreiken
Anne
Anne dec 16 '08
Ik wens je veel succes en sterkte moonlight smile
Onthoud je bent een mooi persoon en je kunt je weg volgen die je graag zou willen. Waar een wil is is een weg en kan de duisternis in licht doen veranderen. smile
Probeer positief te blijven over jezelf en alles en iedereeen.

Liefs aNNe

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420