Hej moonlight welkom op het forum
zal je foto lezen hoor graag van je een reactie terug.
Verborgen tranen..............
Je lacht wel, maar je hart niet. Je doet of dat je alles leuk en aardig vind, maar je vind het niet. Soms vraag je je af waarom anderen mensen zo gelukkig zijn en jij jezelf niet blij voelt. Er schuilen verborgen tranen achter jou lach. Soms zie je het allemaal niet zo zitten en barst je uit.
Weet dat er licht is................
Alles is niet altijd zo zwart en erg als je denkt. Achter donkere wolken schijnt zonneschijn. Het is de kwestie om je licht wat diep vanuit je hart straalt te laten schijnen op situaties die niet erg leuk zijn. Probeer er een les uit te halen waar je sterker van word. Probeer in te zien waarom je de dingen meemaakt die je meemaakt. Probeer te reageren met een open liefdevol hart zodat je licht kan schijnen op situaties die niet leuk zijn.
Diep van binnen..................
Diep van binnen voel ik je verdriet, je pijn. Waarom laat je het zo ver komen? Je kan het veranderen zolang je het zelf maar wilt. Je kan dat zelf doen of doormiddel van hulp van iemand anders. Blijf niet in dit stadium waar je nu verkeerd, het word alleen maar erger. Sta op en zoek het licht in je leven en in jezelf. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weer het. Maar het is het zeker waard. Jij mag je ook goed voelen, jij mag je ook gelukkig voelen. Je bent niet voor niks op deze aarde. Maar hou je niet bezig met negatieve dingen, en gedachtens.
Hou van jezelf................
Waarom geef je altijd jezelf de schuld? Waarom praat je zo vaak slecht tegen jezelf??? Dat moet je niet doen hoor. Je hoort jezelf liefdevol te behandelen. Wat je zaait oogst je. Wat je denkt trek je aan. Ook irriteer je je aan jezelf. Doormiddel van te zeggen had ik maar dit en dat gedaan in plaats van dat. Wees niet zo negatief over jezelf. Je mag een mooi persoon zijn op deze wereld
Ik zie bij jou een gele aura ik heb de betekenis op gezocht op internet.
Geel
Met betekenis ten behoeve van de 3de Chakra van de Zonnevlecht in de 3 de Fase:
Aanvaardbaar leven. Belangstelling gericht op de omgeving. Ontvankelijk voor indrukken. Actie van de Geest.
Geel algemeen: Denkende mens, intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuitie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveusiteit, irritatie.
ook zie ik Donkergeel
Algemeen: Lager instinct, lafheid, argwaan, haat wantrouwen.
OOk zie ik wat blauw
Met betekenis ten behoeve van de 5de Chakra van de Keel in de 5de Fase:
Concentratie. Men ziet de betrekkelijkheid van zichzelf. Materieel hoogste trap. Relativeren, Vormgevend denken.
Blauw algemeen: Liefde uitstralen, verlangen naar Liefde, geloof, streven, reinheid, rust, trouw, normen, traditie, familie, betrouwbaarheid, ernst, verantwoordelijkheid, plicht, zelfbeheersing,oneindigheid,vriendelijkheid, genezing.
Blauw nagatief: Aan stemming onderhevig, koud, zonder emotie, eenzaamheid, isolatie.
Ik hoor graag een reactie van je terug,
Liefs aNNe