Loading...
nl

Vrienden

Mateusz
Mateusz dec 13 '08
Hallo allemaal, mijn naam is mateusz.

Ik heb de laatste aantal jaren het gevoel dat ik overal word gevolgd in mijn huis tot aan mijn kamer, loop ik mijn huis uit en sluit ik mijn deur voel ik letterlijk aanwezigheid van mischien meerdere die mij volgen totdat ik buiten het zicht van mijn flat ben.
als ik in mijn schuur ben praat ik in mijzelf maar soms lijkt het of ik een antwoord krijg, alleen ik weet niet zeker of dit wanen zijn van mezelf of ik gek begin te worden.
1 ding is zeker er is iets gaande meerdere personen voelen dit als ze in mijn huis zijn

Soms geeft het een negatief gevoel, de andere keer voel ik me gelukkig door de aanwezigheid maar ik weet totaal niet wat het is, een ding weet ik wel het probeert contact met mij te maken anders was het zeker al weggegaan.
mijn vraag is wat kan ik hiermee doen?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 13 '08
Ik zou je aanraden om als eerste even je huis te reinigen. Hoe je dit kunt doen kun je vinden via: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/20605/Nieuw_Huis_inwijden_Reinigen.html#Post20605
Mateusz
Mateusz dec 14 '08
Dankje, het heeft enigzins wel geholpen maar het is er nog steeds.
Een vriendin van mij heeft dit ook een keer gedaan en licht ingestraald, ze had mij ook uitgelegd hoe dit te doen door alles eigenlijk in het licht te zetten en dat werkte gelukkig ook.

het lastige alleen is dat het telkens weer terugkomt?
kan het zijn dat er iets is en dat hoeft niet perse in mijn huis te zijn maar in de rij huizen die onder mekaar staan vb.:
Dat niet weg kan gaan zonder dat er iets voor diegene of datgene is gebeurd?

6e etage |huis|huis|XXX|huis|
5e etage |huis|huis|XXX|huis|
4e etage |huis|huis|XXX|huis|
3e etage |huis|huis|XXX|huis|
2e etage |huis|huis|mòi|huis|
1e etage |huis|huis|XXX|huis|
begane grond

ik heb regelmatig gesprekken met de bewoners van deze huizen en allemaal beschrijven ze precies hetzelfde als mij, toevallig zijn we allemaal van allochtone afkomst en daardoor denk ik aardig bijgelovig dus dat er iets gaande is zijn we allemaal van overtuigd alleen niemand heeft het weg kunnen krijgen.

ik hoop dat u mischien meer duidelijk gekregen bij wat er gaande is met deze informatie smile
smile
Faith1988
Faith1988 dec 14 '08
dat goede gevoel kan misschien je beschermengel zijn die je beschermdt tegen de minder goede dingen

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki