Loading...
nl

Foto's en kastje

Prada
Prada dec 13 '08
Hey allemaal,

Ik vond het wel leuk om dit met jullie te delen.. Dit heb ik o.a. voor school gemaakt waar ik nu mn diploma voor heb.

Ik hoop dat t me in 1x lukt om de foto's erop te krijgen ;-)
Ook hebben we een keer een dekbed moeten ontwerpen en heb ik met 4 andere een freelance-contract gekregen bij een bedrijf en als ik tijd heb kan ik daar wat ontwerpen naar toe sturen die hun kunnen verkopen.. Heb dr nog niet zo veel gestuurd maar toch al 1tje verkocht :-P Mag er helaas geen afbeeldingen van op internet zetten..











Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 13 '08
Ik vind ze erg leuk geworden! Wat voor opleiding is dit?
Wendy's
Wendy's dec 14 '08
ik vind die onderste drie ook heel mooi wink
Beschermengel
Beschermengel dec 14 '08

Ja! erg leuk zijn ze...en de kat, wat een lieverd!
Prada
Prada dec 14 '08
Dankjewel

Heb op het Sint Lucas gezeten is een creatieve school met verschillende richtingen. Eerste jaar hadje alle richtingen (grafisch, media, restauratie,styling, interieur, ruimtelijk ontwerp) en ben afgestudeerd in Ruimtelijke vormgeving en presentatie zoals ze dat noemen ;-) maar is dus beetje etaleuze, interieurstyling, kledingstyling enz enz.
Beschermengel
Beschermengel dec 14 '08

Wat een leuk beroep heb je!........mijn dochter zou dit ook graag gewild hebben, ze is ook erg creatief, maar de kindjes kwamen dus ging het niet door, maar wie weet strakjes als ze groot zijn.

Het lijkt me heerlijk om zo creatief bezig te zijn!
Helma
Helma dec 14 '08
Ik vind het kastje bijzonder leuk! Weet je ook wie deze gemaakt heeft?
Prada
Prada dec 15 '08
Die heb ik gemaakt.. Ofja iig verzonnen mn vriend heeft t zaagwerk gedaan ;-)

De laatjes zitten helaas welvast, ik gebruik hem nu voor mn sieraden..heb aan de zijkant haakje erin gedraait waar mn kettingen aan hangen en in de laatjes armbanden enz.
Helma
Helma dec 15 '08
Wow, wat gaaf zeg! Echt een heel leuk idee! Dit zou niet misstaan op een beurs voor kunstenaars. Echt heel bijzonder.

Ik hoop dat je ons in de toekomst nog meer van dit soort produkten laat zien, echt heel goed.
Sephora
Sephora dec 15 '08
Aaah dat kastje is echt heel gaaf!
Leuke opleiding zeg, heb zelf grafisch/illustratie gedaan maar interieurstyling lijkt me ook heel leuk om te doen.
Werk je nu of studeer je nog door in dit vak?
Maris1976
Maris1976 dec 15 '08
Wauw die boomkast is leuk en die foto met dat meisje tussen die bloemen vind ik mooi, maar is dat die school in Boxtel? Ik kende ook wat mensen die daar zaten.

Liefs Maris
Wendy's
Wendy's dec 15 '08
laughthnxx.. da meisje ben ik! tongue
Prada
Prada dec 15 '08
Hey jah dat is idd de school uit Boxtel.. Ik ben nu klaar met de opleiding vanaf Juli jl. en werk nu bij V&D en doe daar de etalage's en de rest van de winkel stylen! Vind het egt heel leuk en lekker afwisselend omdat het zon grote winkel is met egt vanalles

idd meisje op de foto is Wendy
Prada
Prada dec 17 '08
Ik heb nog een aantal tekeningen de 1e twee zijn van aantal maanden geleden.. De laatste is van vandaag.. Ik vind ze nog niet zo goed, dus probeer als ik zin en tijd heb om te tekenen het te gaan doen om zo steeds beter te worden.. Ze zijn wel nagetekend hoor, iets uit me hoofd tekenen wil nog niet egt lukken helaas..





Faith1988
Faith1988 dec 20 '08
je kan goed tekeninen ik kan alleen dieren tekenen
Faith1988
Faith1988 dec 20 '08
wat voor broken kreeg/krijgt jouw kat daar op die foto
Prada
Prada dec 22 '08
Dieren heb ik nog nooit geprobeerd te tekenen eigenlijk..

Die brokken hmm ik weet niet volgens mij gewoon huismerk van de aldi of de super.. (ze hebbe wel egt die kleuren, is niet bewerkt)
Prada
Prada dec 22 '08
Heb je ook wat tekeningen om te laten zien? Ben wel benieuwd

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki