Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik ben inmiddels al een jaar een droom aan het "najagen". Ik ben op zoek naar "een" Catharina. Iemand waar ik heel erg mee "verbonden" ben, maar die toch te ver is voor mij, ik krijg geen contact met haar ook al is ze constant in mijn buurt. Overal "duikt" ze op terwijl Catharina toch niet zo'n veel voorkomende naam is, en dan denk je "jamaar, als men honger heeft ziet men ook heel veel etenszaken die normaal niet opvallen". Maar het gekke is dat ze net op duikt als ik er absoluut niet mee bezig ben. Als ik er een tijdje niet aan denk, dan ineens duikt die naam weer op en dan denk ik "hm... Ik zou misschien toch eens verder moeten zoeken".
Het gaat volgens mij om een dame die iets betekent heeft of iig "bekent" is. Ik link haar heel erg met Ierland, ik weet niet waarom, maar sinds dat ik haar "ontmoet" heb in mijn droom, verlang ik er ontzettend naar om naar Ierland te gaan, de financiële middelen zijn er helaas op dit moment niet, heb een studie en drie paarden waar ik aan moet denken (en een Jack maar die zou ik sowieso meenemen :D). Dus naar Ierland trekken is even geen optie.
Ik weet dat er een Catharina van Alexandrië "is". Maar ik weet dus niet of zij het is...
Dus bij deze, zijn er hier mensen die een Catharina kennen die op een of andere manier verbonden was aan een Ridder die een naam had in de aard van William/Will en andere variaties er op?