Loading...
nl

Zou iemand...

Eruan
Eruan dec 12 '08
Hoihoi.. smile

Zou iemand misschien mijn foto willen readen?
Het is niet de meest recente foto van mij, maar wel de duidelijkste.

Delen:
Wendy's
Wendy's dec 12 '08
heeeyy.. welkom.

ik wil je foto vandaag wel lezen of morgen..

hebje ook een foto van dichterbij, dat ik je gezicht beter kan zien. want dan kan ik er meer uit halen. en is het makkelijker voor mij..
Eruan
Eruan dec 12 '08

Is deze beter sorry dat er meerdere personen opstaan. ik ben de rechtse met de zonnebril.. wink
Wendy's
Wendy's dec 12 '08
okee.. dankje, zal binnenkort is kijken
Maris1976
Maris1976 dec 12 '08
Ik kan niet echt foto's lezen, maar je ziet er in ieder geval heerlijk spontaan uit. Echt een gezicht waar ik vrolijk van word.

Groetjes Maris
Wendy's
Wendy's dec 12 '08
ik zal eens kijken voor je...

je bent een meisje wat graag van lachen houd. ookal voel je jezelf soms niet zo vrolijk, toch straal jij die vrolijkheid uit naar andere. alsof die lach jouw emoties verbergt. Onder die lach is het soms toch wel anders.

ook zit je snel met dingen in je hoofd, en denk je er wat langer overna dan normaal. je bent snel geinterreseerd, en hierdoor krijg jij vragen. soms lijkt het net alsof jij het niet helemaal begrijpt, en hierdoor (soort van) vast loopt in jouw hoofd. alsof je moeilijk antwoord kunt krijgen hoe het nu werkelijk zit (die vragen die je hebt). het is erg in jezelf, en probeerd er meestal ZELF uit te komen. jij zal meestal zoeken totdat jij het antwoord gekregen hebt. je wilt het graag uitzoeken.
ik denk dat jij hierdoor af en toe teruggetrokken bent in jezelf.
alsof het lijkt dat je in je eigen droomwereldje bent.

jij wilt niet snel iemand iets kwaads doen, toch ben je bang dat je een fout naar iemand maakt, en diegene dan een verkeerde indruk over je heeft.

jij let goed op met wie je bevriend bent.. het moet goed voor jou voelen. toch denk ik dat je soms ook verkeerde keuzes(vrienden) kan maken. ik weet niet of je hier al achter bent gekomen, of later er achter komt. maar in ieder geval wil ik jou hierdoor niet beinvloeden, dat je dalijk anders over jouw huidige vrienden nadenkt.

school is voor jou belangrijk, en je doet waar je aan toe bent. voor jou is het niet fijn als je op een te laat of te hoog pitje werkt. voor jou werkt het rustiger als je op je eigen niveau werkt, en niet te hoog dat je gaat afdwalen (of te laag). je wilt ergens naartoe werken. dit geld waarschijnlijk niet alleen voor school. Je doet goed je best, en vind het niet fijn om onder druk te werken. op je eigen tempo werken is voor jou het beste. Jij bent erg sterk en ervan overtuigd dat je het allemaal kan. door je eigen tempo te volgen krijg jij rust in je leven, en dit is erg fijn voor jou.
ik zie ook veel rust in je, vooral op die foto in die boom..

Soms ben jij bang om op de harde feiten gedrukt te worden.. hmmmmm ook voel ik alsof jij voor iets anders bang bent. misschien de antwoorden op jou vragen (spiritueel)? Of bang om niet te gewaardeerd te worden of dat je iets fout doet? ik noem nu wel veel dingen op, maar ik krijg niet echt door wat jou angst precies is!!

ik krijg het idee dat jij veel dingen leuk vind. ik zie ook creativiteit in je. nu had ik dat al gelezen ergens op het forum hier, maar ook kan ik het terug zien in je foto. misschien dat je er later iets mee wil/kan doen??

ook merk ik liefde bij dieren en natuur. ik krijg het gevoel alsof jij hier contact mee kan maken. buiten zijn is iets waar jij geen nee tegen zegt.

contacten maken met bijvoorbeeld vrienden of mensen op school, heb jij een beetje moeite mee. je stapt niet zo snel alleen op iemand af, liever ontmoet jij iemand samen met een vriendin of iemand anders die je kent. toch verloopt het contact maken met iemand meestal goed, dit komt waarschijnlijk ook weer door jouw uitstraling.

ik krijg het gevoel alsof mensen een verkeerde (andere) eerste indruk over je hebben als ze je zien. maar dat ze anders over je denken na het eerste gesprek met je.

'eten' krijg ik door? heb jij iets met speciaal eten, of een allergie? ik weet niet wat het is, misschien kan jij mij hierop een antwoord geven?

mode.. je doet graag met de mode mee wink. en vind het ook belangrijk hoe je eruit ziet..
En ook krijg ik muziek door, het liefste muziek maken, maar ook het beluisteren van muziek. ik denk dat jij een bepaalde sterke muziekstijl hebt. Je zal vast wel meerdere stijlen hebben, maar de stijl die jij het leukste vind, is wel erg sterk te zien bij je. (weet alleen niet om welke muziekstyle het gaat).

ik denk dat dit wel genoeg was.. en hoop dat je jezelf beter hebt leren kennen (als ik het goed heb gedaan dan).
Eruan
Eruan dec 12 '08
Wow super bedankt.. smileHet klopt echt ontzettend wat je allemaal zegt!
Over dat van die vrienden ben ik al wel achter gekomen, vorig jaar heeft iemand die ik als goede vriendin beschouwde me laten zitten.
Ik stap ook inderdaad niet zomaar op iemand af..

Ik ben zelf ook erg gek op paarden, en heb altijd ook wel het idee dat ze me begrijpen enz..

Dat van die angsten kan ik ook niet helemaal plaatsen(ik ben trouwens wel bang om in het donker naar boven te lopen, omdat ik altijd het gevoel heb dat daar iets is)..
Ook dat eten weet ik niet precies waar dat vandaan kan komen, wel let ik altijd wel een beetje op de hoeveelheid van eten..

In ieder geval heel erg bedankt.. smile
Anne
Anne dec 14 '08
Hej anniek,

Welkom op het forum, ik wil je foto wel lezen hoor graag van je wat klopt en wat niet smile

Stralen...............

Je bent een persoon van wie zijn hart altijd straalt smileJe hebt veel liefde in je en straalt het uit naar de wereld en naar iedereen om je heen.
Mensen voelen zich erg op hun gemakt bij je, je stelt ze gerust op een manier die niet veel woorden kent. Het is meer de energie die van je af straalt en die mensen opvangen Ze vinden het heerlijk om bij jou in de buurt te zijn. Je straalt als de zon.

Liefdevol persoon...................

Jou manier van liefde geven gaat automatisch. Je hebt het in je je hebt het altijd bij je en draagt uit naar de wereld. Je bent vaak erg medelevend en vind het erg jammer en zit er soms mee om mensen verdrietig te zien.

Je wilt altijd zo lief mogelijk mensen om je heen behandelen, maar denk soms ook aan jezelf anders loop je jezelf voorbij.

Je aura.................

Ik zie de kleur groen van je aura bij je op de foto ik heb de betekenis opgezocht van groen op internet.
Hou je ook van de kleur groen?

Groen
Met betekenis ten behoeve van de 4de Chakra van het Hart in de 4de Fase: Beheersing van de Geest. De zorgdragende mens. Sociaal gevoel, bewustwording boven het materiele.
Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, evenwicht, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel.

Ik hoor graag je reactie smile
Liefs aNNe
Eruan
Eruan dec 16 '08
Hoihoi.. smile

Jij ook heel erg bedankt.. smileMij lievelingskleur is trouwens blauwgroen.. wink
En dat ik af en toe wat meer aan mij zelf moet gaan denken klopt ook helemaal.. smileik ben af en toe tegen iedereen een beetje te zacht, en dus ook tegen mensen die niet zo aardig zijn tegen mij. Ik houd gewoon niet van ruzie.. smile

Nogmaals heel erg bedankt.. laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420