Loading...
nl

Workshop de straal van Guanyin

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 9 '09
Dat doorgeven doe je door middel van een inwijding bij iemand uit te voeren. Bepaalde handelingen en een bepaalde spreuk uit te spreken. Je hebt dus echt fysiek contact nodig met elkaar.
Muin
Muin mrt 9 '09
Heel erg mooi wat je hebt ervaren NiMS. En die workshop is gewoon op jouw levenspad gekomen. Heb je nu de drang om mensen in te wijden? (jij je geroepen voelen voor die taak). Met mijn ouders ben ik ooit in China, Thailand, Vietnam en Singapore geweest. Daar zag ik de godin Guanyin in de tempels naast Boeddha beelden. Mensen geloven echt in haar kracht. Zij is een soort moeder godin, een symbool van mededogen.
Jammer dat ik die workshop gemist heb…(misschien was het nog niet mijn tijd). Wanneer is de volgende workshop? En ben je van plan om voor de tweede keer mee te doen?

Liefs,
Anna
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '09
Hey anna,

Op de eerste pagina staat een link naar de website, waarop je ook kunt zien wanneer de volgende is. Ik hoef geen 2e keer mee te doen, omdat ik de straal al heb en kan doorgeven. Het is een eenmalige workshop.

Ik heb niet de drang om mensen zomaar te gaan inwijden. Er zijn er een paar in mijn omgeving die ik wel wil inwijden, maar voor de rest laat ik het gewoon aan mijn gevoel over, bij wie het nodig is.
es
es mrt 10 '09
Hoi NiMs,

mooie workshop zo te horen!
Je zou ook eens Magnified Healing kunnen googlen, zal je ook wel aanspreken.
Oja, en er is ook een camerabedrijf naar haar vernoemd: Canon.
En Naarden is vlakbij ons, we waren er zondag nog bijna naar toe gegaan. smile

Groetjes!
gast
gast mrt 10 '09
Haha, ja Canon. En je moest eens weten wat je daarmee met licht kan doen wink
marga
marga mrt 10 '09
Hee Anna,

Ik lees ook nu pas over die workshop. Ga jij toevallig naar de volgende? Ik vind het erg interessant klinken en lijkt me leuk om er aan deel te nemen en natuurlijk helemaal leuk om dan ook kennis te kunnen maken met andere merudimensen. smile

Wat top dat je dat hebt gedaan Nims. Het klinkt echt heel bijzonder.

Liefs
Puc
Puc mrt 10 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Een poosje geleden ben ik ingewijd in de violette vlam van St.Germain ( hart) ...op het moment zelf zag of voelde ik niets maar een dag erna heb ik het gezien en gevoeld smile


Volgens de reader bij de workshop van de Straal van Guanyin heeft St. Germain in 1953 de 7e straal overgenomen nadat de 2000-jarige cyclus erop zat. Ik denk dat het eenzelfde inwijding is.
Muin
Muin mrt 11 '09
Lieve Marga, dat is een mooi voorstel maar ik ben op dit moment bezig met Advaita en Tzolkin. De workshop spreekt mij aan en ik heb die link in mijn favoriete opgeslagen.
Wanneer het mijn tijd is om me daarmee bezig te houden dan gebeurt het gewoon. Zulke dingen voel ik meteen aan. Nu..toch even niet.. maar een vriend van mij gaat die workshop waarschijnlijk doen. Ik heb die link naar een aantal vrienden doorgestuurd.

NiMS, ik heb ergens gelezen dat mensen die met de kracht van Guanyin bezig zijn geen rundvlees eten. Kan dit kloppen? Heb je bij die workshop ook over haar incarnatie gehoord?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 11 '09
Origineel bericht van: Muin

NiMS, ik heb ergens gelezen dat mensen die met de kracht van Guanyin bezig zijn geen rundvlees eten. Kan dit kloppen? Heb je bij die workshop ook over haar incarnatie gehoord?

Ik heb niets gehoord over geen rundvlees eten. Stond ook niets over in de reader. En ik heb gewoon rundvlees gegeten en ben ook gewoon van plan om dit door te zetten smile. En de straal is er nog steeds.

Ik heb wel gelezen over meerdere incarnaties van haar, en dat ze iets van 1000 jaar heeft rondgezworven over verschillende levens. Ik weet niet of je dat bedoeld?
Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '09
Ja daar heb ik net een video overgezien ...ik zal hem hier neerzetten


Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '09
Quote:
Volgens de reader bij de workshop van de Straal van Guanyin heeft St. Germain in 1953 de 7e straal overgenomen nadat de 2000-jarige cyclus erop zat. Ik denk dat het eenzelfde inwijding is


Ja hij was erg mooi en indrukwekkend! ik ben het ook nooit vergeten. Daarna nooit meer zoiets moois gezien!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki