Ik ben de laatste tijd vaak moe en ook heb ik af en toe dat ik een moment van duizeligheid heb.
Nu heb ik al mn hele leven gehad dat ik altijd snel moe ben, nooit hebben ze iets kunnen vinden, tijdje trug was ik weer naar de dokter omdat ik weer heel moe was en af en toe een duizeligmoment had (t lijkt dan of ik ff weg ben) dokter kon nix vinden in mn bloed enz. maar zei dat toen ik een jaar of 5/6 was ze hadden vastgesteld dat ik chronisch moe was, maar daar is ze verder niet meer op ingegaan.
ik werkte toen net 1,5 maand (kom pas net van school) en de dokter zei dat t daardoor kwam dat ik niet gewendt was te werken..
Nu 3 maanden verder heb ik t nog steeds, vaak als ik thuis kom en ga op de bank liggen lig ik al te slape, ga vaak ook al 9uur te bed en val dan vaak ook meteen in slaap! Slaap volges mij ook veel vaster dan anders, eerst werd ik overal wakker van. Nu heb slaap ik vaak ook door smsjes heen, voorheen niet.
Ik werk 4 dagen bij de V&D waar t dus ook altijd druk is.. Ik kan rustig werken wat vandaag niet afkomt komt morgen wel. Dus t leek mij niet dat t daar aan lag.
Ik weet nog van vroeger dat ik dat duizelige ook altijd had op de camping bij het zwembad maar dan hoorde ik altijd de stemmen van alle mensen overheersen, dit heb ik nu niet.
Misschien dat jullie een idee hebben waar t mee te maken kan hebben, of wat ik er aan zou kunnen doen behalve elke dag al kei vroeg te gaan slapen..