Loading...
nl

Even voorstellen

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 9 '08
Hai Allemaal!

Ruim een maand geleden heb ik deze site ´gevonden´. Sinds februari dit jaar ben ik bewust aan het worden en heb ik sterke drang ´me te herinneren´ en zoek. Het inlezen op de site bevestigt wat er met me gebeurt. Ik moet nog een eind (denk ik), het lijkt me dat ik aan het begin sta. Het voelt goed, maar het is zwaar. Zwaar is het loslaten van de dingen die waar en belangrijk leken/waren.
Delen:
gast
gast dec 9 '08
Hi Paulette, welkom.
Even een tip; neem niets klakkeloos aan, onderzoek altijd wat het voor jou in werkelijkheid is. Het is de ervaring van jezelf die telt, die van anderen zijn alleen maar verhalen wink
Soulmate
Soulmate dec 9 '08
hoi Paulette, welkom hier.
Helma
Helma dec 9 '08
Hallo Paulette,

van harte welkom op deze spirituele ontmoetingsplaats!

groet, Helma.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '08
Hoi Paulette, welkom op Merudi!

Ik wens je vooral veel plezier met je zoektocht en inderdaad wat Gast zegt is waar. Doe vooral wat goed voelt en wat goed lijkt. Uiteraard kun je veel vinden op Merudi smile. Als je nog vragen hebt op dingen wilt weten dan hoor ik dat graag.

Je schrijft: "Het voelt goed, maar het is zwaar. Zwaar is het loslaten van de dingen die waar en belangrijk leken/waren."

Mag ik vragen welke dingen je aan het loslaten bent?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 10 '08
Hai Allemaal.

Fijn dat jullie me welkom heten. En Gast, bedankt voor je tip.
Hemelwandelaar
Hai NiMS (is dat jouw naam?)

Ik vind het moeilijk om jouw vraag te beantwoorden, om de kern te pakken.

Het is niet materieel waar ik afscheid van neem, het zijn de zekerheden denk ik. Ik heb mijn intuitie bijvoorbeeld altijd ontkent. Ik hield me vast aan bewijsbaarheid. Ik heb mijn innerlijke kwaliteit ontkent. Ik ben nu bezig die weer te hervinden. Ik heb me ook altijd 'klein' gemaakt. Ik begin nu te zien hoe sterk ik kan zijn.

Behalve dit zijn er veel meer dingen die spelen. Daar wil ik wel over praten maar dan "onder 4 digitale ogen". Als jij dat ook wil natuurlijk.

Met mijn antwoord zover, kan je daar wat mee?
Hemelwandelaar
NiMs, vergeet ik je nog wat te vragen.

Wat zijn voor jou de tears from the past?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '08
Goeie vraag en eigenlijk nooit zo bij stil gestaan. Het is ook moeilijk om te beantwoorden omdat ik eigenlijk alles altijd wel een plek geef in mijn leven en daardoor er ook niet om hoef te huilen.

Als ik zou gaan kijken naar voor mij echte tears from the past, dan zou ik moeten denken aan mijn vorige leven waarin ik van verdriet ben gestorven toen mijn partner van destijds overleed tijdens de bevalling van ons kind. Het kind overleed daarbij ook.
Lena
Lena dec 10 '08
welkom smile
liesanne
liesanne dec 11 '08
hoi!

misschien zit er aan de 'reis' die we maken geen begin en geen eind.....
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 11 '08
Dat moet verschrikkelijk voor je zijn geweest.... Ik pakte je verdriet ook op toen ik het las.

Ik heb mezelf aan het denken gezet en een onderwerp gestart over trauma's in een vorig leven en de gevolgen hiervan in het Nu. Dit door mijn eigen ervaring.

Liefs, Paulette

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420