Loading...
nl

TV Programma: Op zoek naar het Zesde Zintuig

Debiorah
Debiorah feb 27 '07
Zeker knap van ze! en wat betreft die energie oppikken maakt het mij niet uit waar ze het weg halen. Het is dan nog een kunst. Het valt ook wel op dat het iedere keer bij elke persoon weer anders is. Terwijl veel mensen dit zullen afdoen als een goede gok denk ik dat ze soms gewoon het verkeerde spoor op gaan. Ben erg blij met dit programma eindelijk weer eens wat op tv!
Anne
Anne feb 27 '07
Precies eindelijk weer eens wat op tv! :)
Mimi*
Mimi* feb 27 '07
Leuk programma! Beter als ghostwisper daar heb ik niet zo'n vertrouwen in is wel erg nep. Dit niet dit is echt!
Wendy's
Wendy's feb 27 '07
Jah, mij is het ook opgevallen dat iedereen een eigen manier heeft. Enzo.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 28 '07
Helemaal mee eens, dat iedereen zijn eigen methode heeft. Toch zie je wel een paar het op dezelfde manier doen. Maar het is goed om te zien, op hoeveel verschillende manier het kan. Daar kunnen wij ook allemaal iets van leren.

Heeft iemand van jullie hier, ooit wel eens iets aan een boom gevraagd? Waarom niet eens een keertje proberen zou ik zeggen :).
mause
mause feb 28 '07
nog nooit geprobeert. maar zal het eens gaan proberen. weet wel dat er hier in de buurt een boom moet staan, waar genezende krachten vanuit zou gaan. ben er nog nooit gewweest. weet ook niet precies waar hij staat. maar heb wel gehoord dat sommige mensen er baadt bij hebben. ook hebben wij hier in de stad een echtpaar wonen allebei bezig met het paranormale en zij hebben ook een stiltekamer waar je naar binnenkunt om te mediteren ed. ook hebben ze daar een geneeskrachtige bron in de tuin.

en ze zeggen dat ze toen ze het huis zagen meteen wisten daar willen we wonen.
Mirreke
Mirreke feb 28 '07
Zo'n plek hebben we hier in Oss ook 2. Maar ik werd er misselijk. Was denk ik iets teveel van het goeie....
mause
mause feb 28 '07
ik weet het niet ben er niet geweest. maar voor sommigen schijnt het wel te helpen.
IkBen
IkBen mrt 1 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Heeft iemand van jullie hier, ooit wel eens iets aan een boom gevraagd? Waarom niet eens een keertje proberen zou ik zeggen :).
Let dan wel op dat je geen inpertinente vragen stelt .. anders krijg je een me met een van de takken :S
Thomas A
Thomas A mrt 1 '07
Zelfreflectie is de sleutel IkBen. Besteed daar eens wat tijd aan, want je toont je op dit forum als IkZouGraagZijn.

Thomas
IkBen
IkBen mrt 3 '07
Thomas, ik heb geen idee wat je precies bedoelt te zeggen, maar aangaande die zelfreflectie, niemand is daar verder mee als ik.
Thomas A
Thomas A mrt 3 '07
Ja mooi dat je dat ziet, die indruk maakte je ook
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie