Loading...
nl

Kan iemand mijn ervaring verklaren?

robinio
robinio dec 9 '08
Ik heb weinig ervaring op het spirituele vlak. Ik heb de afgelopen jaren wel wat dingen ondervonden, zo kan ik regelmatig pijn weghalen, het gebeurt alleen wel incidenteel en niet wanneer ik het wil, ik voel regelmatig bepaalde zaken (soort trillingen) en weet heel vaak van te voren wat er gaat gebeuren of wat mensen gaan zeggen.

Mijn vraag is, ik was gisteren bij een hele goede vriendin. In tegenstelling tot eerdere keren voelde ik niet alleen energie maar wij hoorden allebei eerst kloppen op een muur waar het niet mogelijk is, een keer of vijf, zonder dat dit te verklaren is, vervolgens voelde ik een soort van hele sterke energie die naar mij toe ging.... het leek alsof alles strak ging staan, mijn ogen werden groot (werd mij verteld) en het leek alsof er een band aangehaald werd, ademhaling ging moeilijker... Dit is diverse keren gisteren gebeurt. Ik merkte later dat de energie op verschillende plaatsen in de kamer aanwezig was (niet tegelijkertijd). We keken in een grote spiegel en ik zag mijn eigen gezicht niet heel duidelijk, van de kennis was het gezicht iets vertekend...
We hebben ook zaken meegemaakt als kastjes die openvlogen, schroeven uit de schanier, fotolijstje omgevallen op een manier zoals het eigenlijk niet kan enz.
Haar ouders zijn lang geleden overleden. Het is echter helemaal niet eng of angstig om te voelen, er ging rust van uit... Ik had wel heel sterk de neiging alsof er getracht werd contact met mij te maken....en ik iets moest zeggen, alleen lukte dat niet.
Kort na die voorvallen kreeg ik het koud, maar dat duurde niet lang.
Later in de auto voelde ik mijn hele lichaam stralen, alsof er heeeeel veel energie in zat, mijn vingertoppen werden erg heet, zo heet dat het bijna zeer deed toen ik ze tegen mijn wenkbrauwen aanhield. Vandaag is de warmte weg, echter de trillingen of energie voel ik nog wel in mijn lichaam.