Loading...
nl

Kan iemand mijn ervaring verklaren?

robinio
robinio dec 9 '08
Ik heb weinig ervaring op het spirituele vlak. Ik heb de afgelopen jaren wel wat dingen ondervonden, zo kan ik regelmatig pijn weghalen, het gebeurt alleen wel incidenteel en niet wanneer ik het wil, ik voel regelmatig bepaalde zaken (soort trillingen) en weet heel vaak van te voren wat er gaat gebeuren of wat mensen gaan zeggen.

Mijn vraag is, ik was gisteren bij een hele goede vriendin. In tegenstelling tot eerdere keren voelde ik niet alleen energie maar wij hoorden allebei eerst kloppen op een muur waar het niet mogelijk is, een keer of vijf, zonder dat dit te verklaren is, vervolgens voelde ik een soort van hele sterke energie die naar mij toe ging.... het leek alsof alles strak ging staan, mijn ogen werden groot (werd mij verteld) en het leek alsof er een band aangehaald werd, ademhaling ging moeilijker... Dit is diverse keren gisteren gebeurt. Ik merkte later dat de energie op verschillende plaatsen in de kamer aanwezig was (niet tegelijkertijd). We keken in een grote spiegel en ik zag mijn eigen gezicht niet heel duidelijk, van de kennis was het gezicht iets vertekend...
We hebben ook zaken meegemaakt als kastjes die openvlogen, schroeven uit de schanier, fotolijstje omgevallen op een manier zoals het eigenlijk niet kan enz.
Haar ouders zijn lang geleden overleden. Het is echter helemaal niet eng of angstig om te voelen, er ging rust van uit... Ik had wel heel sterk de neiging alsof er getracht werd contact met mij te maken....en ik iets moest zeggen, alleen lukte dat niet.
Kort na die voorvallen kreeg ik het koud, maar dat duurde niet lang.
Later in de auto voelde ik mijn hele lichaam stralen, alsof er heeeeel veel energie in zat, mijn vingertoppen werden erg heet, zo heet dat het bijna zeer deed toen ik ze tegen mijn wenkbrauwen aanhield. Vandaag is de warmte weg, echter de trillingen of energie voel ik nog wel in mijn lichaam.

Kan iemand mij misschien een toelichting geven op wat er nu gebeurde en hoe ik hier mee om moet gaan. Alvast bedankt.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '08
Hey Robin,

Bedankt voor je verhaal.

Het eerste wat in mij opkomt is dat je contact hebt gehad met een overleden persoon. Ik heb het idee dat hij probeerde jou als channel te gebruiken. Misschien zijn het haar ouders of iemand anders, dat weet ik niet. Wel lijkt het erop dat het niet lukte om jou de boodschap door te geven die voor haar bedoeld is.

Wat je zou kunnen doen is vanavond voordat je gaat slapen even vragen in jezelf, of jij de boodschap voor je vriendin mag dromen. Grote kans dat in je slaap het wel lukt om contact met je te krijgen en kun je het bericht doorgeven.
robinio
robinio dec 9 '08
Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal dit vanavond zeker proberen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '08
Graag gedaan. Misschien is het leuk om je even voor te stellen in het "Stel jezelf voor"-forum?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki