Hela hola, ...
Wederom alles voorbij gevlogen..
en hier mijn lezing:
Wat (Wie) ik hier zie, is een meisjes-vrouw..
Een jonge vrouw, maar wel heel moe..
Iemand die alles opzij zet voor een ander, maar zichzelf makkelijk vergeet..
Een mensenmens met veel gevoelens (hyvergevoeligheid) met de kanalen wagenwijd open..
Ik zie iemand die begaafd is (en weet dat ze foto's leest) maar dat is nog niet alles.. zij krijgt dingen door, door iets wat van buitenaf komt.. alsof ze met entiteiten iets heeft.. een gids, een waarschuwer.. een manspersoon.. voelt ouder dan in het leven van nu.. een voorouder?
Ze geeft (te)veel aan anderen, waardoor er weinig voor haarzelf overblijft..
Iemand die ik zo in het werk zie op een prettig kantoortje.. een alles-doener.. een alles-aanpakker.. de spil... iemand die accuraat is.. nauwgezet en iemand waarvan men weet waar men op aan kunt... betrouwbaar.. (voelt zich eenzaam en niet begrepen soms soms)
Ik zie een klein autootje.. er komt een waarschwuwinkje achteraan.... dat ding gaat centen kosten?
Ik zie een zwembad, of ze heeft een hekel aan zwemmen, of ze zwemt wekelijks
hahaha.. lekker tegenstrijdig..
Ik krijg door als totem, een tijger..
Kwintesses: Passie, kracht, devotie en seksualiteit..
Machtscyclus: nacht, volle maan en nieuwe maan..
Reiziger, jaagt op nieuw, samenwerker, samenleven, in nachturen effectief kunnen werken, kleurrijk, onvoorspelbaar, sterk, hartstochtelijk.
Met het verschijnen van de tijger in je leven, mag je avontuur verwachten, nieuwe krachten en een liefde?
Gebrek aan levenslust, weinig fut gehad, maar nu breekt de tijd van hernieuwde energie aan..
Als steen krijg ik de AVONTURIJN:
Aventurijn werkt kalmerend en beschermend en bevordert een gevoel van welzijn. De steen werkt in op het hartchakra en trekt voorspoed en geluk aan en motiveert je om je dromen waar te maken. De steen stimuleert tolerantie, geduld, enthousiasme, inlevingsvermogen, individualiteit en het bedenken van ideeeën. Het werkt ontspannend en kalmerend bij woede, ergernis en irritaties. Aventurtijn bevordert leiderschap, besluitvaardigheid, volharding, waarneming en creativiteit. De steen absorbeert electromagnetische straling (van bijvoorbeeld mobiele telefoons en computers) en beschermt tegen de invloeden van milieuververvuiling en wateraders. Fysiek heeft de steen ook een positieve werking op het hart, de bloeddruk en het cholesterol-gehalte. Aventurijn werkt pijnstillend, ontstekingsremmend en stimuleert de vetstofwisseling. Het heeft tevens een positieve werking op de huid (uitslag, allergische reacties, etc), bindweefsel, ogen, zenuwstelsel, spieren en op mensen die stotteren en snel blozen..
Gegroet..